Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1216244

Comments

  • toon55 (NL1)toon55 (NL1) NL1 Posts: 0
    wanneer komt er een update voor de edge browser daar is het spel erg traag is er niet een extentie voor ergens te  downloaden
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    zie het bericht net boven jou bericht van rowdy  rac  
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 02.08.2019
    velen konden hun contracten niet meer afmaken omdat ze geen goederen konden leveren naar de bio en vismarkt. ze zijn er mee bezig en zullen dan later terug komen.
    een paar post naar boven zie je dat cookie2 die vraag al stelde en dat  farmerjohn 22 het  keurig vertaald uitlegt.
    dat stond er al eerder dan dat deze vraag hier werd neergezet. gewoon even lezen dus!
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Vertaald
    Wascally
    We hebben een downtime om 10.30 uur om de contractproblemen op te lossen. 
    De uitvaltijd moet ongeveer 30 minuten bedragen. 
    Wanneer het spel terugkomt, wordt ook een compensatie voor alle spelers geactiveerd.
  • RowdyRac (FormerMod)RowdyRac (FormerMod) Guest Posts: 1,250
    @toon55 (NL1)

    Edge browser is not recommended for playing Big Farm, you will not get optimal performance on it, unfortunately.

    Is it possible for you to use another browser ?  The recommended ones are Chrome and Firefox.  I myself use Opera and it works well with the game.


    Google translate:
    Edge browser wordt niet aanbevolen voor het spelen van Big Farm, u zult helaas geen optimale prestaties krijgen.

    Is het mogelijk om een andere browser te gebruiken? De aanbevolen zijn Chrome en Firefox. Ik gebruik zelf Opera en het werkt goed met de game.
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    edited 02.08.2019
    foutje tropisch eiland, onduidelijk wat het nu betekent? betreft: boot eilandhandelaar, pag.6,  titel "30 tevredenheid toevoegen" voor  250.000 schelpen. De uitleg naast het symbool "+30" geeft aan meer arbeiders. Is de titel nu verkeerd of de uitleg? Het geeft verwarring.  Ik zou denken dat ik 30 arbeiders er bij krijg als ik dit item koop. Kan iemand dat uitklaren? Misschien heeft iemand van jullie dit al aangekocht ? djw groetjes 
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Ja je krijgt 30 arbeiders voor het aantal schelpen wat ze vragen.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    veel foutmeldingen zonder dat ik iets aanklik.
    dit is sinds de server down van deze week. geen drama wel irritant

  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    edited 04.08.2019
    .
    Post edited by wiggeltje (NL1) on
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    geen problemen meer met de vis en bio markt


  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Dus het vissen staat helemaal op zijn kop, allemaal oesters gevangen , beginnen ze nu met haring.
    Eindelijk uit de sleur en weten wat als 1e komt.

    Oppassen dus wanneer de HWer en zorgen dat je van alles en nog wat hebt staan, want dat kan ook zomaar eens beginnen met kool i.p.v. mais.

    Kom op mensen laat je verrassen.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Volgens @WascallyWabbit zijn de oesters in de 1e krat vervangen door haring i.v.m het verdwijnen van de kalender, haring is makkelijker te verzamelen.
    De andere HW's zouden niet veranderd zijn.

    Hier een link naar de post:

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Dat maakt voor mij op zich niet uit, heb altijd van alles in voorraad, maar snap het.

    Wat ik niet helemaal snap is dat iedereen nu in lev. 56-999 zit.
    Ook de leden met een vislevel 38, die nu weinig kans maken.
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    ik heb vroeger menigmaal geopperd dat de telling voor sommige events afhangt van het level dat je bent. Hoe lager je level, hoe hoger je score met minder oogst dan een hoog level. Ik denk dat het nu ook zo is
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Alles is weer in balans <3
  • janeboer (NL1)janeboer (NL1) NL1 Posts: 5
    ff een vraagje. Hoe krijg je de huizen in het appartement?
  • net zo als je iets anders verplaatst je sleept het huis erheen en laat dan los

  • Hoewel iedereen zo zachtjes aan wel weet dat de meeste boertjes en boerinnetjes voor spek en bonen met de diverse events mee doen stel ik het wel op prijs na een event de eind uitslag te krijgen zowel van vis HW als paarden toernooi niks van mee gekregen .
  • Hoi allemaal,

    wat is het plezierpark???

    Als je je spel opstart, dan vragen ze om er een enquête over in te vullen,
    maar ik heb totaal geen idee waar het over gaat.
    Ik vind ook helemaal niets terug dat het "plezierpark" noemt.

    Alvast bedankt.

    Groetjes.
  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
     >:) hebben jullie de prijzen gezien bij de hwe(silo)
    gewoon triest voor woorden 
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    de boerencompetitie vind ik wel leuk maar 42 dagen vind ik echt TE lang. jammer
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    het plezierpark is de decoratievallei.
  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    ja klopt
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Ik vraag me echt af waar BF nu mee bezig is.

    Dat je betalen moet voor een pas = oke maar is dit nu echt niet te gek voor woorden?

    25.000 goud , ik noem dit pure chantage en laat ze wat mij betreft, die pas maar in hun je weet wel steken.

    Ik ben hier echt heel erg boos over, maar ja het is weer een kleine groep die er nog verder uit gaat steken.

    Hou jij ze arm, dan hou ik ze dom, zoiets is het toch?

    Ik doe gewoon mee natuurlijk want we zitten in een coop maar dit slaat nergens op.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    De pas kost 25000 goud in het begin, de prijs daalt hoe verder de competitie gaat, ik koop hem pas op het laatst (blijf wel een echte Hollander natuurlijk :D ). Je mist dan alleen de extra prijzen die aan het eind van elk afzonderlijk event gegeven worden aan pashouders, de extra prijzen voor titel promoties krijg je alsnog.
    Wat meedoen met de Boerencompetitie te maken heeft met coop verplichtingen zie ik niet, de afzonderlijke coop events natuurlijk wel, en dan doe je vanzelf mee in de Boerencompetitie.
    Gewoon spelen zoals je het zelf wilt, die diamanten komen toch wel binnen rollen, snel of langzaam, wat maakt het uit.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Dank voor je uitleg, en een fijne dag
  • noortje23 (NL1)noortje23 (NL1) NL1 Posts: 13
    wat is er mis als je geen huis in je appartement kunt krijgen????
    is ergens een limiet??
    werkers of aantal huisjes ...of???
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Noortje je kan 4 huisjes in je flat krijgen door ze er naartoe te slepen. 4 huisjes op level 8 is ideaal

  • @Mummie (NL1)

    Dank voor je antwoord.

    Kunnen ze dat niet gewoon dezelfde naam geven dan???
    Ach ja.
    Bij BF moet het ingewikkeld zijn, hé.

    Groetjes en een hele fijne avond.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 13.08.2019
    speel mijn eigen spel. tegen alle zware goudkopers kan ik toch niet op. 
    vind beleg op mijn brood belangrijker dan hoog eindigen bij een event.
    gelukkig heb ik daar zelf nog een keus in. ook in onze coop moet iedereen dat voor zichzelf weten. 
    de ongelijke strijd heeft BF nodig om te verdienen. een spel  maken en onderhouden kost ook geld, dat snap ik wel maar de bedragen zouden oplopen tot een maandsalaris . en dat is voor heel veel van ons gewoon TE.
This discussion has been closed.