Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1215244

Comments

  • RowdyRac (FormerMod)RowdyRac (FormerMod) Guest Posts: 1,250
    @djaleeza (NL1)


    Dat is een heel vreemde bug die door de jaren heen een aantal coöperaties heeft getroffen. Helaas is er geen oplossing voor :(

    U kunt schrijven naar Support (zoals hierboven vermeld, vergeet niet om dit in het Engels of Duits te doen) en zij zullen de besteding van uw coöperatie tot nu toe kunnen onderzoeken.
    Ze zijn misschien bereid om wat van het bestede goud terug te betalen, het is het proberen waard.
    Ze kunnen echter niet het onderliggende probleem oplossen.

    Mijn persoonlijk advies aan jou en je coöperatieve leden zou zijn om die coöperatie te ontbinden en een nieuwe te starten omdat we in het verleden hebben gemerkt dat hetzelfde probleem keer op keer terugkomt in dezelfde coöperaties.
    De meeste coöperaties hebben dit probleem helemaal niet.
    Dus als ik het was, zou ik liever een nieuwe beginnen en hopelijk nooit meer de kwestie hebben. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.

    (Google Translate)


    That is a very odd bug that has affected a few cooperatives over the years. Unfortunately there is no solution for it :(

    You can write to Support (as mentioned above, please remember to do it in either English or German), and they will be able to investigate the spending of your cooperative up till this point.
    They may be willing to refund some of the gold spent, it's worth a try.
    They can not, however, fix the underlying problem.

    My personal advice to you and your cooperative members would be to dissolve that cooperative and start a new one because in the past we have noticed that the same problem recurs in the same cooperatives, time after time.
    The majority of cooperatives never have this problem at all. 
    So if it was me, I would rather start off a new one and hopefully never have the issue again. But, that is just my personal opinion.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    goedemiddag,  is het een optie om het, CHW en FHW  net als de aankondiging van het CK, 24 uur van tevoren bovenaan de pagina te plaatsen?

    Hiermee zullen heel veel spelers blij zijn   :) en houdt BF zijn spelers tevreden ;)

    fijne zondag
  • ljr (NL1)ljr (NL1) NL1 Posts: 47
    Goede morgen , 
    wij zijn een tiental hoog level spelers die sinds kort hebben besloten ,een nieuwe coop weer van voor af aan te gaan opbouwen..alles ging in een razend tempo , en we konden dmv de onderzoeken ook al 15 leden herbergen . maar wat schertst onze verbazing, we raken steeds onze voldane onderzoeken kwijt..in meerdere categorieën van de onderzoeken..Hoe kan dit? maar vooral belangrijker hoe krijgen we ze terug.
    want zo gaan we wel heel snel door het verdiende goud heen , en hebben nog niets..

    djaleeza

    Ik heb hetzelfde gehad en na (onvoldane) communicatie met support maar een nieuwe coop opgericht. Raar maar waar.

    Suc6 verder
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    ljr (NL1) said:
    Goede morgen , 
    wij zijn een tiental hoog level spelers die sinds kort hebben besloten ,een nieuwe coop weer van voor af aan te gaan opbouwen..alles ging in een razend tempo , en we konden dmv de onderzoeken ook al 15 leden herbergen . maar wat schertst onze verbazing, we raken steeds onze voldane onderzoeken kwijt..in meerdere categorieën van de onderzoeken..Hoe kan dit? maar vooral belangrijker hoe krijgen we ze terug.
    want zo gaan we wel heel snel door het verdiende goud heen , en hebben nog niets..

    djaleeza

    Ik heb hetzelfde gehad en na (onvoldane) communicatie met support maar een nieuwe coop opgericht. Raar maar waar.

    Suc6 verder

    Bij mij is het nog erger Djaleeza, ik heb vastgesteld (na een lange ziekteperiode) dat ik alles kwijt ben. Als ik wil opstarten krijg ik onder mijn spelersnaam een compleet nieuwe boerderij. Laat me nu zeggen dat ik geen zin heb om helemaal van 0 te beginnen. Ik kan zelfs mijn berichten niet meer lezen en als ik naar coops zoek, zijn dat allemaal andere namen zodat het lijkt of ik op een andere server zit. Heb al berichten gestuurd naar support, maar tot hiertoe wordt er niets aan gedaan. Ik ben teneinde raad !

  • Peevi (NL1)Peevi (NL1) NL1 Posts: 8
    Even een vraagje...

    Bij het harde werker event kreeg de top 100 normaal 12 uur kortere tijd, ik ben op plek 86 geeindigd en heb die prijs niet gekregen. Zijn ze dit vergeten? Zijn er meerdere spelers die dit probleem hebben?
  • Elohim (NL1)Elohim (NL1) NL1 Posts: 99

    Bij mij is het nog erger Djaleeza, ik heb vastgesteld (na een lange ziekteperiode) dat ik alles kwijt ben. Als ik wil opstarten krijg ik onder mijn spelersnaam een compleet nieuwe boerderij. Laat me nu zeggen dat ik geen zin heb om helemaal van 0 te beginnen. Ik kan zelfs mijn berichten niet meer lezen en als ik naar coops zoek, zijn dat allemaal andere namen zodat het lijkt of ik op een andere server zit. Heb al berichten gestuurd naar support, maar tot hiertoe wordt er niets aan gedaan. Ik ben teneinde raad !

    Ingrid je farm is nog steeds zichtbaar, met alles erop en eraan. Denk dat je even een mailtje aan support moet sturen. Wij hadden dit euvel  hier eerder met een speler die geruime tijd niet had gespeeld, maar die heeft zijn farm weer terug. Groetjes en succes, tata
  • Ingrid controleer of je inlog scherm op aanmelden staat (aan de linkerkant)Verder even nagaan of rechtsboven in nog Nederland staat het wil weleens gebeuren dat het overspringt naar internationaal en dit is een andere server.Groetjes
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hoi hoi, ik wil even kwijt dat het boerenseizoen voor mij een leuke afwisseling is waar je ook nog eens dat prachtige huis mee kunt winnen. 

    wel eerst zorgen dat je die diamanten te pakken krijgt.


  • snarfj (NL1)snarfj (NL1) NL1 Posts: 8
    zou je in dat apartement ook nog je huisjes kunnen upgraden of verplaatsen zodat je andere huisjes erin kan zetten???
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Ingrid controleer of je inlog scherm op aanmelden staat (aan de linkerkant)Verder even nagaan of rechtsboven in nog Nederland staat het wil weleens gebeuren dat het overspringt naar internationaal en dit is een andere server.Groetjes
    Bedankt Tineke1, het was inderdaad zo, ben ik blij dat ik alles terug heb !
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    goedemorgen, gefeliciteerd ingrid, moet een hele opluchting :o zijn en geweldig dat playerT. met de juiste oplossing kwam. 

    vraagje;  de producten in de fabriek kunnen afgekocht worden met dorpsdollars. is hier een limiet aan verbonden?


  • Fijn dat het met je account gelukt is Ingrid of er een limiet is cookie zou ik je zo niet kunnen zeggen wel dat het uit de coop kas komt en daar dan voldoende in moet zitten deze actie kan dan ook alleen door voorzitter of waarnemer worden gedaan.groetjes
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Fijn dat het met je account gelukt is Ingrid of er een limiet is cookie zou ik je zo niet kunnen zeggen wel dat het uit de coop kas komt en daar dan voldoende in moet zitten deze actie kan dan ook alleen door voorzitter of waarnemer worden gedaan.groetjes
    Dat klopt Tineke, is genoeg in kas  en VZ of PV krijgt het niet voor elkaar, dus ik ga ervan uit dat er een limiet aan zit.
    Het lukt nl wel met een ander object, bedankt voor je reactie
  • Fijn dat het met je account gelukt is Ingrid of er een limiet is cookie zou ik je zo niet kunnen zeggen wel dat het uit de coop kas komt en daar dan voldoende in moet zitten deze actie kan dan ook alleen door voorzitter of waarnemer worden gedaan.groetjes
    Dat klopt Tineke, is genoeg in kas  en VZ of PV krijgt het niet voor elkaar, dus ik ga ervan uit dat er een limiet aan zit.
    Het lukt nl wel met een ander object, bedankt voor je reactie
    Je kan maximaal 3 verschillende producten per gebouw afkopen :smile:
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Fijn dat het met je account gelukt is Ingrid of er een limiet is cookie zou ik je zo niet kunnen zeggen wel dat het uit de coop kas komt en daar dan voldoende in moet zitten deze actie kan dan ook alleen door voorzitter of waarnemer worden gedaan.groetjes
    Dat klopt Tineke, is genoeg in kas  en VZ of PV krijgt het niet voor elkaar, dus ik ga ervan uit dat er een limiet aan zit.
    Het lukt nl wel met een ander object, bedankt voor je reactie
    Je kan maximaal 3 verschillende producten per gebouw afkopen :smile:
    Stefan, bedankt B)
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel arbeiders er in het diamanten huis lev,1 kunnen.

    Er staat 4 huizen maar zijn dat nieuwe of bv ook lev. 8 huizen.


  • het lijkt mij gewoon 4 huizen elk level anders zou de huizen die er inzitten niet kunnen uppen en heb je er nog vrij weinig aan :smile:
  • toch makkelijk als je met een hele coop kunt profiteren van 1 iemands goud, maar of ik op die manier zou willen winnen. nee bedankt ik doe het liever op eigen kracht en eerlijk  ;)
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    wat is er aan de hand? Onverwachts een tweede maal "werk in uitvoering", die al heel lang duurt. Weet er iemand meer? Op facebook de 1ste "werk in uitvoering" gemeld, maar daarna niets meer? 

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 01.08.2019
    Vertaald
     Bericht van Rowdy Rac
    Servers zijn na de update weer uitgevallen voor een dringende bugfix. 
    Hopelijk snel terug. 

    2e bericht
    Er is ons net verteld dat de servers waarschijnlijk tot een uur down zullen zijn  14.54 uur
  • Twingel (NL1)Twingel (NL1) NL1 Posts: 7
    @tientje64 (NL1) Vraag ik me ook al af. was net bezig een dorpsmarkt te doen. Bijna alles binnen en toen ging de server plat.
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Ik zit hier al 2 uur te wachten om verder te spelen, was er heel even weer in en werd er bijna onmiddellijk terug uit gesodemieterd. Hopelijk worden we hiervoor vergoed !
  • En we blijven maar wachten. Dit duurt wel erg lang dit keer.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    we mogen weer.eindelijk

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    bio en vismarkt zijn verdwenen, vakantie??
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    @cookie2 (NL1) Organische markt is verwijderd vanwege een bug. Vertaling van aankondiging ...

    Beste community,
    We zijn ons bewust van problemen die in contracten op de biologische / vismarkten zijn verschenen en hebben eraan gewerkt om deze problemen op te lossen. Helaas is het niet mogelijk om de problemen onmiddellijk op te lossen en omdat de problemen complex zijn, hebben we meer tijd nodig om ze verder te onderzoeken. Als gevolg hiervan moeten we de markttabbladen voorlopig verwijderen, zodat spelers geen contract kunnen nakomen.
    Onze excuses voor de problemen die u tijdens de update van vandaag hebt ondervonden, we streven ernaar de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zullen u laten weten zodra de problemen zijn opgelost.
    Oprecht,
    Je communityteam
     

  • GeryM (NL1)GeryM (NL1) NL1 Posts: 12
    Bij boerderijbeheer zijn de biologische- en vismarkt verdwenen. Wat is er misgegaan?
  • vanny1 (NL1)vanny1 (NL1) NL1 Posts: 3
    Goede morgen
    dank voor de uitleg als ik op mijn laptop in log kom ik er wel in maar na ongeveer 5 min lig ik er uit dit had ik ook op mijn pc toen de dorps markt voor het eerst begon  nu op mijn pc niet meer zovaak maar ik wil ook op mijn laptop kunnen spelen omdat ik minder vaak achter mijn pc kan zitten  omdat ik ziek ben daarom laptop erbij gekocht Vanny1
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    Na  de  update  van  gisteren  is  plots  mijn  biologische  markt  en  vismarkt  verdwenen. zodat  ik  mijn opdrachten  niet  verder  kan  afwerken . hoe  kan  men  die  terugplaatsen.of  waar  kan  men  die  opdrachten  terug  vinden. dit  geld  voor  alle  leden  van  mijn  cooperatie.
This discussion has been closed.