Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1210244

Comments

  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, vraagje: 1x een coopappelboom kunnen uppen naar level 8 zonder architekt, zoals vermeld in bericht dat je stevie niet meer nodig had. Maar al een geruime tijd kan dit niet meer. Heb ik daar een melding rond gemist? Is dit bij jullie ook? groetjes 
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    Dat bericht heeft al veel vragen opgeroepen.uppen is nu nog niet mogelijk zonder architect. Door de mods. is de vraag hierover al bij GGS neergelegd. Maar nog geen antwoord gezien.
    Ik denk zelf dat het bericht te vroeg is geplaatst.
  • Preview lijkt inderdaad aan de voege kant ingang van de veranderingen zou bij de volgende up date zijn.We wachten af.Wat wel wat laat is zijn de uitslagen van coop kampioenschap heb deze n.l. niet gezien.
  • Volgens de BF planning is de volgende update op 21 feb. en zal naar ver
    wachting ongeveer een half uur duren.
  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Goedemorgen,

    sinds 2 dagen heb ik problemen met mijn muis, waar van ik niet kan achterhalen of het aan de muis of BF ligt.
    Vertraagde reacties, moeite om precies goed te klikken.
    Zijn er meer?

    Groetjes,
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Dat van het lastig op de goede plek klikken heb ik ook, vertraagde reacties maar heel af en toe, het gebeurt nogal eens dat ik de verkeerde stal oogst  :D
    Denk dat het aan BF ligt, stallen en velden staan nogal eens half over elkaar heen op het scherm, een keer van boerderij wisselen lost het meestal wel op.
    Het is soms lastig te zien met al het spul dat de lucht in vliegt bij oogsten.

  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Bedankt voor het antwoord.
    Het bleek toch aan de muis te liggen. Heb er nu een andere aan hangen en nu gaat het goed.
    Precies goed klikken blijft lastig omdat alles dicht bij elkaar staat. Maar ik kan nu in elk geval weer "mikken".
  • Goedemorgen,

    sinds 2 dagen heb ik problemen met mijn muis, waar van ik niet kan achterhalen of het aan de muis of BF ligt.
    Vertraagde reacties, moeite om precies goed te klikken.
    Zijn er meer?

    Groetjes,
    nieuw batterijtje erin, dat is tenminste bij mij het probleem als hij zo reageert  ;)
  • AwesomeEsje (NL1)AwesomeEsje (NL1) NL1 Posts: 45
    edited 27.02.2019


    een foutje in het spel vanuit BF??????  :open_mouth:



    Edited to remove names of players to protect their privacy  ||  Rowdy
    Post edited by RowdyRac (FormerMod) on
  • RowdyRac (FormerMod)RowdyRac (FormerMod) Guest Posts: 1,250
    @AwesomeEsje (NL1)

    This seems to be a bug across different servers. 
    You can read more reports of it HERE.

    Dit lijkt een fout te zijn op verschillende servers.
    Je kunt er meer rapporten van lezen HIER.

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hallo, wat ik wil weten=  de aanbieding van de raddraaier 100%  160% bonus enz.
    te kopen met goud, je krijgt ervoor een kist + speciale zaden maar wat houdt precies die 100% enz. in??

    kan iemand mij dat uitleggen,

    groetjes
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    wat  is het  doel  van de decoratie vallei
  • WiseWing (FormerMod)WiseWing (FormerMod) Guest Posts: 267
    For now, its just an additional storage that allows you to show your decoration for others to admire. But soon, GGS will introduce an event that will make it more usefull.


    GOOGLE TRANSLATE:
    Voor nu is het slechts een extra opslag waarmee je je decoratie voor anderen kunt laten bewonderen. Maar binnenkort zal GGS een evenement introduceren dat het nuttiger zal maken.

  • FastSylvia (NL1)FastSylvia (NL1) NL1 Posts: 102
    WiseWing said:
    For now, its just an additional storage that allows you to show your decoration for others to admire. But soon, GGS will introduce an event that will make it more usefull.


    GOOGLE TRANSLATE:
    Voor nu is het slechts een extra opslag waarmee je je decoratie voor anderen kunt laten bewonderen. Maar binnenkort zal GGS een evenement introduceren dat het nuttiger zal maken.

    En wanneer zou dit dan zijn, ik zie het niet terug op de evenementenkalender?

  • WiseWing (FormerMod)WiseWing (FormerMod) Guest Posts: 267
    The event does not exist yet (they are still developing it). It will be introduced in one of the next updates. Date is still unknown.

    GOOGLE TRANSLATE:
    Het evenement bestaat nog niet (ze zijn het nog aan het ontwikkelen). 
    Het zal worden geïntroduceerd in een van de volgende updates. Datum is nog onbekend.
  • edi1 (NL1)edi1 (NL1) NL1 Posts: 3
    daar gaat ie ;p

    speel al 6 jaar bf en zo slecht als nu is het nog nooit geweest.
    html werkt slecht
    7 weken achter elkaar ck
    beloningen voor events  stelt niks voor
    goud gebruik word gepusht
    enz enz enz
    enige wat goed werkt zijn die irritante prie time pop ups
    reactie rijg je niet bij negatieve opmerkingen, maar wilde dit ff kwijt!
  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    daar gaat ie ;p

    speel al 6 jaar bf en zo slecht als nu is het nog nooit geweest.
    html werkt slecht
    7 weken achter elkaar ck
    beloningen voor events  stelt niks voor
    goud gebruik word gepusht
    enz enz enz
    enige wat goed werkt zijn die irritante prie time pop ups
    reactie rijg je niet bij negatieve opmerkingen, maar wilde dit ff kwijt!
    tussen de CK in heb je 2 dagen rust en dan begint het circus weer.
    Het wordt elke CK gekker, ik pas hiervoor.
    Ik doe niet mee aan de gekte, wij spelen op onze eigen manier en hoeven niet in hoogste te zitten want de beloningen stellen niets voor.
    Het is een bedrijf en er moet geld verdiend worden en dat kan met de CK.
    Ik gebruik het goud liever om te investeren in mijn eigen farm.
    Niemand kan je pushen om je goud te gebruiken voor een spel. 
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hallo, ik heb begrepen dat BF de streken eruit ging halen bij de 2ling vanwege de ruzies die hierdoor zouden ontstaan, prima zaak denk ik zo.

    Nu ben ik wel erg verbaasd om 5 streken in mijn pretpakket te krijgen van dat kleine groene ettertje die op de velden ronddwaalt.

    Dus ik kan wanneer ik dat wil, 5 streken uitdelen? wat niet meer de bedoeling zou zijn. Ik doe hier helemaal niets mee want dit vind ik zo'n kinderachtige actie, dus wat moet ik ermee?
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    De streken zijn een "bug" bij het St. Patrick event, als je een veld/gebouw oogst terwijl er een leprechaun streek op zit, en de prijs voor het vinden van de leprechaun zou een streek of een cadeau geweest zijn, komt die in je voorraad ipv op een veld/gebouw van jezelf.
    Ik heb zelf ook 1x een cadeau en wat streken in m'n voorraad gekregen.
  • Kimmiecat (NL1)Kimmiecat (NL1) NL1 Posts: 995
    Ik had 2 bonussen op voorraad en heb gekeken of ik deze bij coopleden kon gebruiken. En zowaar kan je deze , net als bijv harkjes, gewoon bij iemand anders uitdelen.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    De streken zijn een "bug" bij het St. Patrick event, als je een veld/gebouw oogst terwijl er een leprechaun streek op zit, en de prijs voor het vinden van de leprechaun zou een streek of een cadeau geweest zijn, komt die in je voorraad ipv op een veld/gebouw van jezelf.
    Ik heb zelf ook 1x een cadeau en wat streken in m'n voorraad gekregen.
    dank je voor de uitleg grrrr. en de bonus is natuurlijk welkom om uit te delen
  • henk58 (NL1)henk58 (NL1) NL1 Posts: 1
    Hoe verdien je  boosterkracht en bonustijd (te zien in de ledenklasering) in het vernieuwde dorpsmarkt?
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hoe verdien je  boosterkracht en bonustijd (te zien in de ledenklasering) in het vernieuwde dorpsmarkt?
    Je kan eens aan het rad van fortuin draaien daar wordt ook boosterkracht en bonustijd verloot.
    En zorgen dat de uitdagingen helemaal vol komen + de extraas, succes
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, er gaat weer een boel gebeuren in 2019 onder meer nieuwe productiegebouwen, help de farm staat tjokvol met gebouwen enz. waar laat ik de nieuwe?  komen er kavels bij? onbetaalbaar of worden de huidige gebouwen wat kleiner gemaakt om ruimte te creëren, zoals al eens eerder is gebeurd?

    Ook fijn dat de dorpsuitdagingen maar 4 dagen gaan duren , dit is echt lang genoeg vinden wij in de coop.

    Heel jammer dat de lavafarm in vlammen is opgegaan in plaats daarvan worden er straks evenementen gehouden op de decovallei.  hmmm dit is toch ook een prachtige locatie voor de lavafarm? 


  • hallo   ik heb mijn kadootjes niet gekregen  
    heb de jaarmarkt gespeeld   was eerste   en geen tropisch kippehoek gekregen   waar is die???????

  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    hallo   ik heb mijn kadootjes niet gekregen  
    heb de jaarmarkt gespeeld   was eerste   en geen tropisch kippehoek gekregen   waar is die???????

    in de groene door en dan bij themagebouwen.
    anders ff mailen naar support
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    edited 06.04.2019
    hallo   ik heb mijn kadootjes niet gekregen  
    heb de jaarmarkt gespeeld   was eerste   en geen tropisch kippehoek gekregen   waar is die???????

                                                          :)
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Wat jammer dat ze de dorpsuitdaging van 15-4 weer omgezet hebben naar een CK.

    We dachten echt een rustige maand te mogen beleven, Waarom nu toch weer een extra CK?

    Aan de top 10 in goud is zo duidelijk te zien dat we het allemaal een beetje zat zijn.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    helemaal meen eens cookie2
    het word op deze manier een baan ipv ontspanning (als je mee wil komen)
    is zo makkelijk gezegd dat je een keus hebt maar je werk in een coop met meerdere 
    de werkdruk zorgt voor onnodige conflicten
  • Ben de CK's voortaan helemaal beu.
This discussion has been closed.