Join the official Goodgame Big Farm Discord today!
Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!
Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.
And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.
So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!
Comments
er was gewoon sprake van miscommunicatie
moet zeggen dat ik je enthousiasme wel heel erg waardeer en ik begrijp je frustratie dan ook wel
ik hoop ook, dat ondanks dat er mensen zullen zijn die niet mee gaan doen, wij die hier wel achter staan dit wel zullen gaan doen en volhouden
en hoop dan ook dat wij dit dan waardig en sollidair kunnen doen wij hebben immers allemaal een gemeenschappelijk doel voor ogen
mij kan het niets schelen als wij hiervoor zouden degraderen het is immers voor een goed doel
Zeer positief is in ieder geval dat men zo dapper is om excuus aan te bieden wanneer er iets naars in de hitte van de strijd wordt gezegd.
Van mij mag dat hele memory gedoe ook weg.
Nu is er een nieuwe ster die steeds op nr.1 staat, ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze nieuwe ster ook zulke vervelende mail heeft gekregen van degene die daarvoor een soort optie op de 1e plek had.
Zonder memory zijn we daar misschien ook meteen vanaf.
Tot die tijd......hou het netjes en vriendelijk a.u.b.
Groetjes,
Ans
Wanneer deze geplaatst worden geldt dan dezelfde dorpstevredenheid en de tevredenheid voor de arbeiders?
Hoe gaan ze dit verdelen over de 3 farms? of wordt het dorp ook bijgeteld? Ik zie dat er 4 kavels gekocht kunnen worden.
Ook even iets positiefs in deze wel erg emotionele strijd, ik ben blij met de nieuwe zaden geeft weer wat vrolijkheid.
Door bijna iedereen uitgekotst wordt?
Het enige wat ze nu nog kan doen is zich terug trekken want wie wil deze speler in zijn/haar coop hebben.?
Dus eigenlijk is het in mijn ogen een eenzame en gefrustreerde persoon die op deze manier heel veel, negatieve, aandacht krijgt. Maar zoals er gezegd wordt, ook dat is aandacht.
Misschien dat het hoogtepunt nu bereikt is en wat ik heel graag zou willen weten wat überhaupt de reden kan zijn voor dit gedrag.
Maar dit zal wel gissen blijven, wij doen zeker mee de 22e maar ik vraag me af, wie de verliezers zijn en dan gok ik niet op BF
En die nieuwe zaden zien er inderdaad leuk uit. Of ze ook nog nuttig gaan worden geen idee
Ik heb via interne mail nog geen bevestiging ontvangen dat ALLE coops aan deze actie gaan meedoen, laten we hopen dat dit wel het geval is. Ook al verander je niet de coopnaam geef het dan wel even door.
Er zouden ook naderhand afspraken gemaakt kunnen worden om in het vervolg de jap.school en rad te mijden tijdens een event. Het effect zal op den duur meer merkbaar zijn voor BF, als alleen deze keer en je neemt zo veel frustraties bij de leden weg.
Dus ik verwacht zeker dat er verschillende spelers missies gaan spelen.
Hopelijk hebben jullie dan ook respect voor die spelers hun visie op het spel, in welke coop die ook zitten.
En ja ik snap ook bepaalde frustraties, alleen heb ik die zelf amper, gelukkig maar :-)
dan is het heel triest dat bf dit laat gebeuren
en dat ze dan daar geen limiet doen
maar de munten zullen wel belangrijke voor hun zijn
maar we gaan het mee maken als we de
volgende ck
de gele vestjes aan doen en zo nodig blijven doen
1. dit spel is maar om 1 reden gemaakt en das om geld te maken en om aan zoveel mogelijk spelers geld te verdienen.
2.zou een hacker die zo goed is om een spel van dit miljoenenbedrijf te kraken zijn of haar tijd verdoen om een boerderijspelletje te beheren ? (wereldwijd is men bezig dit soort spellen te willen kraken om er zelf ook aan te verdienenen niet om muntjes te willen draaien ) er valt voor iemand die zo goed in hacken is een vermogen te verdienen buiten dit spel.
3.wat als het gewoon iemand is met een royale buidel ? heeft deze speler dan niet recht op privacy ? tenminste als je zoveel geld in het laadje brengt mag je zelfs wel een vip behandeling van het spel verwachten.
4.privacy en bescherming en respect van het spel ook al vinden anderen het niet leuk dat je zo ver boven de rest uit komt .(is bf zo traag met onderzoeken of krijgt de speler de privacy wat gegeven moet worden ?)
als het legaal is heeft niemand er verder iets mee te maken hoe de ander het doet
5.ik ben er van overtuigt dat de speler inmiddels al opgemerkt is door de spelleiding en als deze niet correct was deze met 1 klik al van het spel was gehaald
6. wij spelen hier een kalm boerderijspelletje en dit is een voor ons bizarre uitschieter maar in heel veel andere spellen die veel opgefokter zijn als dit boerderijspelletje gaan bedragen van de hand waar wij u tegen zeggen
7.vooral het wat als niet vergeten. we kunnen allemaal wel conclussies trekken maar wat als he .
en ja de meeste moeten werken om te leven (ik ook) en sommige hebben dat anders
ik ben wel nieuwsgierig naar de afloop van dit hele gebeuren
gr tinus
ook wij zullen deze actie steunen maar we verbieden niemand om geen missie`s te spelen,wel is vriendelijk verzocht om geen middelen zoals goud,memory ed. in te zetten
een ban op de japanse school en het rad zou idd een goede zet zijn
Ik vind dat een ieder maar moet doen waar die zich goed bij voelt.
THE END!
zolang ik dit spel speel staan tijdens het ck dezelde coops op 1,2,3 en dezelfde namen op 1,2,3 in de top 50. zijn die na haar aan de beurt zodat de andere coops een kans maken om te winnen. 1,2,3 top 50 moeten dan toch ook wel echt verslaafd zijn aan het spel of goud uitgeven boven het gemiddelde ;p