Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1193244

Comments

  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    is heel jammer dat ze de prijzen zoveel vermindert hebben bij ck en hw
    er zijn er veel die het niet meer zien zitten om er zoveel energie in te steken 
    magy
  • is heel jammer dat ze de prijzen zoveel vermindert hebben bij ck en hw
    er zijn er veel die het niet meer zien zitten om er zoveel energie in te steken 
    magy
    Helemaal mee eens Magy, nu bij het vis hw maar 1 goudvergunning en als "hoofdprijs" een of ander mislukte buxus die maar 30 happy heeft? Goh daar wil ik echt wel hard voor vissen zeg :-(. heel droevig tegenwoordig bij BF. 
  • Wanneer hoor ik iets over het feit dat het spel vastloopt bij de nw paardenwedstrijd. die vandaag om 14.00 uur is gestart.? er zijn nogal wat fouten nu in het spel. Help!!!!!!!!!!

  • Wat een rare vertalingen krijg ik als ik een boodschap intikt..

  • Moet ik het in engels hier intikken?

  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    Moet ik het in engels hier intikken?

    @S@"Sita-Balder (NL1)" Ja, alleen Engels. U kunt hier in het Nederlands posten .....

      https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31508/help-offered-for-dutch-players-hulp-aangeboden-voor-nl-spelers#latest
  • Er klopt iets niet bij het harde werker visevent?
    Het duurt maar 3 dagen = 72 uur = 259.200 seconden
    Zelfs als je elke seconde 10 punten haalt, kan je niet alle beloningen halen want je hebt er 3.600.000 nodig en je kan er maximum 2.592.000 halen?
    Of zie ik iets over het hoofd?
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    Er klopt iets niet bij het harde werker visevent?
    Het duurt maar 3 dagen = 72 uur = 259.200 seconden
    Zelfs als je elke seconde 10 punten haalt, kan je niet alle beloningen halen want je hebt er 3.600.000 nodig en je kan er maximum 2.592.000 halen?
    Of zie ik iets over het hoofd?
    je kunt bonuspunten halen net als bij de reguliere hw event en als je dat maar vaak genoeg  doet dan is het wellicht mogelijk alle beloningen te halen
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Een vraagje over het vis-harde werker: Twee coop leden melden dat de silo niet gaat lopen als ze vis toevoegen, ééntje heeft maar geskipt. hebben meer mensen hier last van? Bij mij loopt alles tot nu toe goed.
  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    hier bij onze coop nog niemand dit probleem gemeld 
    magy
  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Ja de vorige versie van HW vissen was te duur te veel blauwe kaarten. Jammer hoor. 

    Als of het niet op kan weer een nieuwe CK. Spelvreugde bij veel mensen daalt tot aan nul, steeds meer mensen die afhaken of maar weinig meer online zijn. 

    Je kan wel allemaal nieuwe dingen willen, te veel en te snel met fouten volgens mij maar als je steeds minder spelers hebt houdt het een keer op.  


  • Rheanan (NL1)Rheanan (NL1) NL1 Posts: 18
    ook geen blauwe kaarten meer bij coop hw.....ook niet leuk meer
  • Ik speel via spelletjes.nl en kan al de hele dag niet op de site komen. hebben meer spelers hier last van. Weet iemand misschien wat er aan de hand is.
  • geen idee ik speel rechtstreeks en daar is geen storing.
  • hallo alemaal


    Zijn er meer die niet op het spel kunnen komen???

    De prijzen  van het harderwerkers event blijven steeds in beeld komen en kan daardoor niet verder?

    Kon wel zien dat er een nieuw project was gestart dus niet iedereen heeft dat probleem.

    Ik speel in Luka.


    Groetjes Natasja

  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    bij het opstarten van BF ook problemen maar als ik dan terug opnieuw opstart alles normaal, mss help het bij jou ook
    veh
  • Ja ik ben er weer op, bedankt:-)
  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    bij ons werkt alles goed
    alleen de prijzen van harde werkers hebben we niet gekregen , maar iedereen kan op spel
    voor zover ik weet
    magy uit " be happy"
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Alles verloopt weer zoals altijd. Normaal startte CK deze nacht om 00:00u, vanmorgen gaf men aan dat het nog 1 dag wachten was; oke, benut mijn velden voor iets anders maar nu starten ze het toch zonder iets aan te geven terwijl mijn velden de rest van de dag bezet zijn. Zo kennen we BF weer; chaos
  • Marja (NL1)Marja (NL1) NL1 Posts: 26
    edited 30.04.2018
    Zoals Magy al schreef, hebben alle coop leden van Be Happy de prijzen van Coop HWE (2e plaats) niet ontvangen w.o. coop appelgaard of zoete imkerij, etc.
  • Alstublieft Big Farm. Willen jullie de events beter in de gaten houden. Bij afloop van de harde-werker zou de co-op kampioenschap beginnen. Daarnaast kreeg ik de melding dat de wereld kampioenschap in over 2 dagen van start ging. 
    Dit in zichzelf is helemaal niet erg. Dit is zelfs super leuk. Ik kijk er naar uit op zulke events.
    Het probleem komt wanneer de events met elkaar niet gaat kloppen.
    De UFO event draait nog 3 dagen, maar de wereld event zegt dat sprookjes van start gaat, De co-op kampioenschap begint niet op de vermelde tijd. Dan verdwijnt de wereld kampioenschap icoon uit het beeld. Vervolgens begint de co-op kampioenschap ???????
    Jullie moeten kunnen zien dat dit verwarrend werkt.
    Please, please,please fix this problem.
    Met vriendelijke groet
    Een fanatieke speler :)
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310

    vraagje; is er iemand die weet wat je kan doen met de mijn die te koop is voor 24.900 WWCmunten?

    staat helemaal geen info bij

  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Jammer dat de kalender er niet meer is. 
  • Lijkt mij gewoon een deco van 8x4 met 200 tevredenheid en 60 dorpstevredenheid.
    Meer info dan niet nodi
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    dank je Pim, was er inmiddels al achter gekomen, ook logisch natuurlijk aangaande de tevredenheid die erbij staat,  ik was een beetje dom maar niet blond, haha.
  • bumbelbeelore (NL1)bumbelbeelore (NL1) NL1 Posts: 11
    edited 02.05.2018
    Coop luka had de booster wel gehad de snelle tijd van de harde werker.  Dus missies lopen wel niet erg eerlijk nu.  Zullen misschien nog meer coops zijn die die gekregen hebben. Wij bij gestelse boeren niet.
  • viper (NL1)viper (NL1) NL1 Posts: 24
    Die mijn is een Deco met 200 tevredenheid en  60 dorpstevredenheid. 
  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    bij be happy hebben we ook niks gekregen geen halve tijd en geen coopappel of speciale imkerij 
    ik heb mailtje gedaan bij bf maar nog altijd geen antwoord gekregen 
    magy
  • viper (NL1)viper (NL1) NL1 Posts: 24
    De Duveltjes missen ook hun prijzen. Had ook ticket ervoor aangemaakt, ben benieuwd of ze dat nog kunnen rechtzetten per speler.

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Het zal waarschijnlijk een compensatie worden, 
This discussion has been closed.