Home General Discussions & Questions

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1188244

Comments

• cookie2 (NL1)cookie2 (NL1) NL1 Posts: 290

ik ben er ook wel even mee bezig maar soms moet je een halfuurtje wachten en staat er weer wat.

Je hoeft bovendien niet alles te vinden, 315 van de 350 dus je kan iets laten liggen.

Scherm op + 150% wil ook nog wel eens helpen.

Dus knuffeltje de moed niet opgeven.

Ikzelf vind het heel wat moeilijker om bv. de paddoos te vinden. Tot nu toe nooit goud gebruikt en altijd de deco

gekregen, succes, JJ

cookie2 @ nl 1
  • ik ben er ook wel even mee bezig maar soms moet je een halfuurtje wachten en staat er weer wat.

Je hoeft bovendien niet alles te vinden, 315 van de 350 dus je kan iets laten liggen.

Scherm op + 150% wil ook nog wel eens helpen.

Dus knuffeltje de moed niet opgeven.

Ikzelf vind het heel wat moeilijker om bv. de paddoos te vinden. Tot nu toe nooit goud gebruikt en altijd de deco

gekregen, succes, JJ

ik blijf zoeken heb tot nu toe ook elke keer alles gevonden en de deco gewonnen. en ik weet dat je er kan missen maar heb er vandaag veel met vergrootglas moeten zoeken en als dat elke dag zo is dat ik die dan laat liggen heb ik aan het einde van de rit nog te weinig. maar we geven de moed niet op en gaan morgen weer zoeken. vandaag weer alles gevonden. en zie je wel dat niet meteen alles er ligt had ik daar dus toch gelijk in. en klopt de paddenstoelen zijn het moeilijkst vind ik ook en de snoepjes tot nu toe het makkelijkste. jij ook nog veel zoek plezier.
    knuffeltjuhh @ nl 1
  • klein probleempje, stond met het rad op 37 in zilver maar niet de 200.000 gekregen

• viper (NL1)viper (NL1) NL1 Posts: 24
    Een tip voor zij die met de Wk munten ook al de kite gekocht hebben die 50% meer rep punten moet geven. Hij werkt (voorlopig) enkel als je op de farm bent waar je kite staat als de missie eindigt. Ik moet bijvoorbeeld op mijn flower staan als de missie eindigt om de bonus te krijgen. 

Niet handig natuurlijk maar dan weten we wel al waar probleem zit.
  • Ik heb zelf een coop opgericht andferhalf jaar geleden waar ik iedere maand veel geld in stop.Nu kom ik terug van vakantie is een ander lid voorzitter gemaakt en ik heb niks meer over mijn eigen coop te vertellen.Ik vind dit maar een rare manier van doen.Weet iemand hier wat ik eraan kan doen en hoe ik support kan mailen
  • viper (NL1)viper (NL1) NL1 Posts: 24
    Dat gebeurd automatisch, maar enkel als de voorzitter langere tijd niet aanwezig is dacht ik.
    Kan je niet vragen aan de persoon die nu voorzitter is geworden om jou terug voorzitster te maken?
  • hallo, misschien kan jij mij helpen, ik draai nu vis HW...ben begonnen met oesters..silo gevuld tot hij op 10 draait....in plaats van te stijgen ging ik zakken in klassement ik stond op een gegeven moment 112 en nu op 213...hoe kan dit ? hoger als 10 kan je niet en toch word ik ingehaald.
    al vast bedankt: 
    grotjes jurs-farm
  • Dat gebeurd automatisch, maar enkel als de voorzitter langere tijd niet aanwezig is dacht ik.
    Kan je niet vragen aan de persoon die nu voorzitter is geworden om jou terug voorzitster te maken?
    Ik ben van 31 dec tot afgelopen vrijdag op vakantie geweest 5 en halve week.Ik heb de persoon gemaild maar hij geeft geen antwoord terwijl hij gewoon online is.
  • Dat gebeurd automatisch, maar enkel als de voorzitter langere tijd niet aanwezig is dacht ik.
    Ik ben van 31 dec tot afgelopen vrijdag op vakantie geweest 5 en halve week.Ik heb de persoon gemaild maar hij geeft geen antwoord terwijl hij gewoon online is.
    Als je langer dan een bepaalde periode afwezig bent als coöp-oprichter, dan gaat die automatisch over op iemand anders (staat ergens te lezen, maar weet niet direct waar).
    Hoe jij je positie terug kan krijgen weet ik niet.
    Mail support, zou ik zeggen.
    Goeie tip voor toekomst...
    Goede afspraken maken op voorhand voorkomt veel leed.
    Desnoods je plaatsvervangers op gewoon teamlid zetten voor je op vakantie gaat... (weet niet of dat werkt)
    Maak gewoon van in het begin duidelijk wie welke taak krijgt en wat er moet gebeuren bij een langere afwezigheid van oprichter, voorzitter, plaatsvervanger,....

Communicatie & afspraken (+ nakomen er van) zijn de basis van een heel goede samenwerking en vertrouwen in elkaar.
    Niet alleen in het spel, maar ook in het echte leven.

Ik hoop op een snelle en goede oplossing voor je.

Met vriendelijke groeten.

• hallo, misschien kan jij mij helpen, ik draai nu vis HW...ben begonnen met oesters..silo gevuld tot hij op 10 draait....in plaats van te stijgen ging ik zakken in klassement ik stond op een gegeven moment 112 en nu op 213...hoe kan dit ? hoger als 10 kan je niet en toch word ik ingehaald.
    al vast bedankt: 
    grotjes jurs-farm
    Hey,

er is al vaak over geschreven en gepraat, maar op 10 draaien is niet altijd een zekerheid.
    Velen draaien op 10 tijdens een HW.
    Vaak is het zo, dat als je op 10 punten draait, je veel sneller andere producten moet verzamelen.

Ook zitten we allemaal in een verschillende groep.
    Zoek maar eens op je ranglijst.
    Niet elk teamlid vind je terug in jouw ranglijst en dat is bij verschillende events zo.
    Volgens mij hangt veel af van je level of zo.

1 van mijn teamleden draait nu 2 volle dagen op 8 punten.
    Veel oogsten moet dit teamlid dus niet meer tijdens het vis-HW.
    Ja, je kan dan nog dezelfde oogst binnen halen, maar is het nodig?

Je kan het zelf allemaal berekenen, hé.

Je krijgt ... punten per seconde
    DUS: kijk hoeveel punten per seconde je krijgt en hoeveel tijd je hebt tot de trechter leeg is.

1u = 60 minuten = 60 minuten x 60 seconden = 3600 seconden (per uur)
    3600 seconden x ... punten per seconden = ... punten per uur

Het belangrijkste is, vind ik, dat je probeert om al de beloningen binnen te halen en dat je een mooie plaats in de ranglijst hebt is een mooi meegenomen extraatje.
    Haal ik de beloningen niet allemaal (wat kan gebeuren), dan is het zo. Volgende keer beter.
    Het is en blijft een spel.

Ik wens iedereen hierbij nog veel succes met het vis-HW.

Met vriendelijke groeten.
  • nou mensen, ik klaag niet gauw hier op het forum maar nu moet ik toch iets kwijt.
    ik heb altijd plezier gehad in het snoepjes, paddenstoelen en ballonnen zoeken, maar nu is het echt wel belachelijk moeilijk. zelfs met vergrootglas vind je ze bijna niet. ik ben nu al 3 uur het zoeken maar niet te vinden. ik vind het een leuk idee om eens te zoeken maar het zoeken moet niet de overhand krijgen dat je langer bezig bent met zoeken dan dat je bezig bent op de farm. echt heel erg jammer. ik hoop dat de makers er wat aan kunnen doen. ik weet dat ik de hele dag ervoor heb maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je de hele dag het zoeken bent. dat je bijv 10 uur begint met zoeken en denkt ze voor de middag te hebben en nog tot s avond laat bent het zoeken. en ik ga geen goud gebruiken voor hulp. ik heb soms het idee dat ze het steeds moeilijker maken dat mensen goud gebruiken en ook dat als je begint met zoeken niet meteen alles vindbaar is. soms heb ik het idee als je spel opnieuw start er ineens ballonnen liggen op plekken waar je al heel vaak gekeken hebt en dat ze er dan ineens wel liggen. ik weet het niet. maar op deze manier is het zoeken niet leuk meer. ik weet niet of er mensen zijn wat mijn mening delen.
    Ik heb het zelfde probleem zet het op beeld 200%. Mede omdat ik slecht ziende bent... ! van mijn mede coop leden is zo lief om voor mij te zoeken. anders zou ik deze nooit allemaal kunnen vinden. Mijn ogen doen dat volledig pijn. Ben haar zo dankbaar.... :-)
  • Ik vraag me af, ik had begrepen dat begin feb farm 4 zou starten?
    Weet iemand hoe dit zit en start hij inderdaad binnenkort?
    Ik hoop op wat meer info.
    knuffeltjuhh @ nl 1
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Voor zover bekend (van de twitch live uitzending) gaat de vulkaan boederij eind februari als beta-versie draaien, dat is dus intern als test.
    Wanneer hij voor spelers online komt is nog de vraag.

https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/165968/announcement-big-farm-tv-first-live-broadcasting

• Voor zover bekend (van de twitch live uitzending) gaat de vulkaan boederij eind februari als beta-versie draaien, dat is dus intern als test.
    Wanneer hij voor spelers online komt is nog de vraag.

https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/165968/announcement-big-farm-tv-first-live-broadcasting

Als ik goed begrijp op de testserver?
    Ben heel erg benieuwd. 
    zie er echt naar uit.
    knuffeltjuhh @ nl 1
    Nou, ik denk niet de test server, beta versie betekent meestal experimenteel en wordt intern getest, of het daarna eerst op de testserver wordt gebracht weet ik niet.
  • Nou, ik denk niet de test server, beta versie betekent meestal experimenteel en wordt intern getest, of het daarna eerst op de testserver wordt gebracht weet ik niet.
    Afwachten dus dan maar he. Kopje koffie en koekje erbij wachten tot ze uitgetest zijn. Heb van iemand begrepen dat dit jaren eerder ook al eens ter sprake is geweest maar de farm dus nooit is gekomen. Dus we zien het wel, voorlopig heb ik ook nog genoeg te doen op farm 1 2 en 3.
    knuffeltjuhh @ nl 1
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    Hallo,

goudvisredding cadeau 22 staat 40 fuku thuso munten, ik heb die niet gekregen in opslag staan er 5. Vraag me dan af of ik de andere cadeaus ook gekregen heb.  Misschien iemand die kan helpen hiermee.

Dank je
    wen @ nl 1
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    Munten zijn binnen ineens met heel veel vertraging.

wen @ nl 1
    Bij het goudvissen krijg je de beloningen pas als je weer iets toevoegd aan de vissenkom, of het nou vlokken zijn of goudvissen.
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    Alert Probleem chinees nieuwjaarevent: de teller van het event blijft staan, rekent niets meer af. Een ander cooplid en ik hebben dit voor. Zijn er nog mensen met dit probleem? 

tientje64 @ nl 1
  • Alert Probleem chinees nieuwjaarevent: de teller van het event blijft staan, rekent niets meer af. Een ander cooplid en ik hebben dit voor. Zijn er nog mensen met dit probleem? 

Ook ik heb dat probleem...
    Zal een horen bij de rest van de coöp
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    Alert Probleem chinees nieuwjaarevent: de teller van het event blijft staan, rekent niets meer af. Een ander cooplid en ik hebben dit voor. Zijn er nog mensen met dit probleem? 

Ook ik heb dat probleem...
    Zal een horen bij de rest van de coöp
    op dit moment telt alleen het symbool rat de rest niet
    wheeler @ nl 1
  • @wheeler (NL1)

Dank voor de info.
  • waar kan ik dat trouwens zien welk plaatje ik moet verzamelen?
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    waar kan ik dat trouwens zien welk plaatje ik moet verzamelen?
    waar alles staat gestald klilk op het draken/chinees gebeuren dan zie je aan de rechte kant welk symbool op dit moment telt + het aantal beloningen die je al hebt gewonnen en welke je nog kunt winnen. tip oogst als het vuurwerk actief is (19.45 uur en gebruik een booster (dit kost wel goud) gegarandeerd veel beloningen

succes
    wheeler @ nl 1
  • waar kan ik dat trouwens zien welk plaatje ik moet verzamelen?
    waar alles staat gestald klilk op het draken/chinees gebeuren dan zie je aan de rechte kant welk symbool op dit moment telt + het aantal beloningen die je al hebt gewonnen en welke je nog kunt winnen. tip oogst als het vuurwerk actief is (19.45 uur en gebruik een booster (dit kost wel goud) gegarandeerd veel beloningen

succes
    Dank voor de info en tip!!!

Bij deze wens ik iedereen heel veel succes met het Chinees-event en nog een heel fijn weekend
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Geweldig, de dag is bijna om en nu pas start de teller bij Chinees-event, heb bijna het 2de cadeautje binnen ondanks hele dag spelen. Spel liep  2 jaar vlekkeloos en nu loopt het in't honderd, begrijpe wie begrijpe kan. Fouten in iets nieuw probeer ik nog te snappen maar dit ??????
    veh @ nl 1
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    was gisteren te snel positief over starten van teller, 2de cadeautje nog kunnen binnenhalen maar is dan terug gestopt met tellen (bedoel wel de dagteller)en vandaag doet die het ook niet. Gelukkig dat de dierenriemtekens wel normaal lopen
    veh @ nl 1
  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    waar blijft dat vuurwerk van deze morgen 
    ging om 8u45 starten 
    magy

magy @ nl 1
  • Twingel (NL1)Twingel (NL1) NL1 Posts: 7
    Goedemiddag, Iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat je bericht krijgt om je ww te wijzigen als je deze bent vergeten?

Twingel
This discussion has been closed.