Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1186244

Comments

  • Ik wil even wat kwijt. Ik speel heel wat uurtjes per dag. Maar het evenement Huwelijks Perikelen is alleen met goud te doen. Ik vind dat een slechte zaak. Het is zelfs voor een fanatieke speler niet te doen zonder goud. 
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    (Wascallywabbit; 15-01-2018; 18:32 u)


    ************************************************
    EXTRA NIEUWS INZ. HWE PUNTEN!!!
    ************************************************


    V E R T A L I N G



    Indien je nog steeds geen HWE punten verzamelt (klok werkt niet), probeer dan svp de actuele krat producten te skippen met goud, en ga door met volgende krat. Als het goed is werkt de klok dan weer goed.

    Degenen die een krat overslaan met goud om het event te kunnen voortzetten, kunnen Support contacten om het goud wat ze hieraan besteed hebben terug te vragen. Bedenk wel dat Support alles terug kan kijken en er zal maar één 'skip' gecompenseerd worden per account.

    Indien je een krat skipt (overslaat) en er nog steeds geen punten worden verzameld (klok werkt nog steeds niet), blijf dan svp NIET doorgaan met kratten skippen/overslaan voor goud, aangezien Support echt alleen maar die spelers zal compenseren die momenteel het event hierom niet kunnen spelen en er wordt dus slechts éénmaal een skip gecompenseerd!!


  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87


    (CuddlyFoxes; 15-01-2018; 16:19 u)


    V E R T A L I N G



    er komt een hotfix rond 16:30 uur CET 

    Welke in zal houden:
    • Herstel van het HWE, er kunnen weer punten verzameld worden. We kunnen helaas de tijdens de bug verloren punten niet crediteren, maar de vanaf nu verzamelde punten zullen niet beïnvloed worden en spelers kunnen het event tenminste voortzetten.
    • We zullen spelers ook voorzien van een compensatie voor deze HWE problemen, waaronder ook speciale zaden, premium voeder, premium humus én een productie booster voor de stallen.
    • Verder zullen we ook de tijdens het laatste CK gemiste WWCK punten compenseren (behalve voor Rusland waar dit Event niet gedraaid heeft). Er is berekend hoeveel punten elk account ongeveer zou hebben kunnen binnenhalen tot nu to en deze zullen direct aan de account toegevoegd worden. Rusland zal hiervoor in de plaats een directe vermenigvuldigingsfactor ontvangen die is inbegrepen in de berekening van hun server-classificatiescore, gelijk aan wat ze zouden hebben verdiend tijdens inactieve events. Voor RU-spelers worden geen persoonlijke punten of boosters toegevoegd.



    banner designed by Anjea (FR1)



    Hallo,

    Ik was online en heb alleen de punten voor het WWCK ontvangen maar geen speciale zaden.
    Waar moet ik dit melden?

    groeten,
    sarinc

  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    Ik wil even wat kwijt. Ik speel heel wat uurtjes per dag. Maar het evenement Huwelijks Perikelen is alleen met goud te doen. Ik vind dat een slechte zaak. Het is zelfs voor een fanatieke speler niet te doen zonder goud. 

    Ik ben het volledig met je eens, het is niet te doen. Ik vind wat we moeten doneren/verzamelen niet in verhouding staan tot de deco. Je krijgt super weinig punten en ik spendeer daar geen goud aan. Ik denk dat ik dit event niet meer speel. Zonde van alle goederen die er in moeten. 
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Hallo,

    Ik was online en heb alleen de punten voor het WWCK ontvangen maar geen speciale zaden.
    Waar moet ik dit melden?

    groeten,
    sarinc

    Ik neem aan dat alleen de spelers met level 41-65 de compensatie voor het HWE krijgen, dat zijn de spelers die nadeel hadden. Ik heb ook geen zaden ontvangen, het event loopt voor mij ook zonder problemen.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Hallo,

    Ik was online en heb alleen de punten voor het WWCK ontvangen maar geen speciale zaden.
    Waar moet ik dit melden?

    groeten,
    sarinc

    Ik neem aan dat alleen de spelers met level 41-65 de compensatie voor het HWE krijgen, dat zijn de spelers die nadeel hadden. Ik heb ook geen zaden ontvangen, het event loopt voor mij ook zonder problemen.

    E.e.a. is precies zoals @grrr (NL1) al aangeeft:

    Alléén de spelers die aantoonbaar (en Support kan al je handelingen/beloningen/hoveelheden terugkijken) geen klok hadden lopen (dus oogsten werden niet bijgeteld) tijdens het HWE vóór de hotfix (en men wist intussen al dat dit spelers behelsde van de levels 41-64) kregen het hele pakket compensatie zoals aangegeven in de aankondiging. Alle andere spelers bij wie het spel verder wel goed verliep hebben alleen een aantal WWCK pnt ontvangen volgens een berekening van wat zij (zouden kunnen) hebben geleden aan het stilleggen van het spel gedurende de hotfix.

    Omdat grrr van een aanname uitgaat, bevestig ik eea hier nog even.
  • ren (NL1)ren (NL1) NL1 Posts: 10
    edited 16.01.2018


  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    misschien een voorstel voor dat event van foodtruck en wedding
    waarom laten ze deze geen 2 weken draaien i p  v 1 week
    dan hebben we tijd om ook hogere levels te halen 
    en iedereen kan dan deze eventen meedoen , want het is wel een leuk event op zich
    groetjes magy
  • Jiesta kan voorlopig niet online komen vanwege PC problemen

  • vriesvries Posts: 2

    Hallo is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik met de paarden kan beginnen?

    Ben level 57, gebruik de kas en verstuur me schip, ben met de snoepboerderij begonnen maar alles blijft op slot bij de paarden. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

  • vriesvries Posts: 2
    :):) Het is me al gelukt.

  • Hoi allemaal, 
    Even een vraag een speler binnen onze coop heeft een probleem met de mail. We hebben reeds een ticket gestuurd. Desondanks even de vraag zijn er meer die geen mail kunnen versturen? 


  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    Goedemiddag,

    Ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen.
    Wij hebben de boot naar level 2 in het coop dorp maar nu moeten 
    er ineens zoveel meer goederen gedoneerd worden om de boot te vullen zodat
    alles gerepareerd is.
    is het zo dat als je de extra dingen stort (3 boxjes die onderin staan tijdens doneren van goederen voor reparatie) er dan de volgende keer minder in moet? Tenminste als de meter genoeg stijgt.
    Gemiddeld staan de 3 onderdelen die gerepareerd moeten worden rond de 25%.

    groeten,
    sarinc
  • hoe hoger het level van de boot des te meer er gedoneerd moet worden.

    Dus wanneer je er mee door wilt gaan, zorg dat de fabrieken in de up blijven en dat alle leden blijven doneren (dat kan een dingetje zijn)

  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80

    hoe hoger het level van de boot des te meer er gedoneerd moet worden.

    Dus wanneer je er mee door wilt gaan, zorg dat de fabrieken in de up blijven en dat alle leden blijven doneren (dat kan een dingetje zijn)

    oke dank voor je antwoord
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    Goedemorgen,

    Sinds zondag is 1 van mijn coopleden bijna al haar geld kwijt.
    Ze heeft niets geupgrade of gekocht.
    Hebben meer mensen hier last van gehad.
    Moet zij hiervoor support mailen.
    Gaat echt om een aanzienlijk bedrag.

    Groeten,
    suus2005
  • elieke (NL1)elieke (NL1) NL1 Posts: 24
    http://bigfarm.goodgamestudios.com?ic=6Y-ARGB-9-NL&w=199947 voor mensen die een nieuwe farm willen starten en mijjn vriend willen worden klik op deze link
  • Goedenmiddag spelers, mods, cm's, enz......

    Zijn er andere spelers die op dit moment problemen hebben met Big Farm?
    Mijn hoofd boerderij heeft net geflipt. Niks werkt. Ik kan niet zaaien of oogsten, en mijn stallen geven aan om geen voorraad te hebben ???????
    Wat gebeurde????
    HELP

  • Ik merk dat we geen beloning meer krijgen voor het draaien aan het Rad Van Fortuin...
    Normaal krijgen we een aantal uren extra XP of zo (bij beëindigen van het Rad), maar nu en vorige keer niets...
    Ook bij andere coöp-leden zo.

    Foutje???
    Ik vind in ieder geval nergens terug dat dat zou veranderen.,
    maar misschien heb ik er over gekeken...

    Voor de rest verloopt alles (momenteel) normaal.

    Groetjes.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Volgens mij werkt het nog gewoon, als je in de top 500 eindigt tenminste.
    Heb eergisteren nog 48 uur dubbele XP gekregen :)
  • Wij hebben dat ook gewoon gehad. Maar volgens mij moest je dit keer wel meer als 1 volle ronde draaien om ervoor in aanmerking te komen. In het verleden ook wel gehad dat het bij 1 volle ronde lukte, maar je krijgt momenteel zoveel muntjes van het spel dat dat niet altijd lukt. Zelf had ik er iets van 48 of zo dit keer (en niet eens zilver). Ik gebruik alleen gratis muntjes of muntjes van mixpakketten.
  • Dank voor jullie antwoorden,
    maar ik had 2 x gedraaid aan het kerst-rad en kreeg toen niets en nu 3 x aan het coöp-rad en ook geen beloning.
    Met het draaien bedoel ik telkens tot en met gratis draai erbij.

    Vorige keren idd met 1 x draaien een beloning ontvangen.

    Ik zal volgende keer een kijken in welke top ik zit dan.


  • Nu nog een vraag ivm het HW.

    1 van mijn coöp-leden stelde de vraag wanneer er weer een vis-HW komt.

    Ik dacht ook dat dat ongeveer nu zou zijn...

    Groetjes en een fijne dag.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Op het Engelse forum wordt ook al gevraagd naar het vis harde werker, maar er is niks over bekend helaas.
    Hopelijk komt dat binnenkort weer, maar volgens de kalender op het Duitse forum niet meer deze maand :'(

    De kalender op het Duitse forum is niet gegarandeerd (ohne gewahr :)) maar is toch wel handig, hier is de link:
    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/de/discussion/comment/3779050/#Comment_3779050

  • @grrr (NL1)

    Dank je
  • Nelie (NL1)Nelie (NL1) NL1 Posts: 21
    Ridiculous that we only get pearls at Oleg. diet takes at least 2 days. If that goes for the Bubbles and the pigeons, we can shake it. We never get that. Bigfarm team think about it before you do something stupid. Was already quite busy but this is not going to work. Sorry am very sad. It is so beautiful game. Hear more and more members who say that this is the drop and they want to stop.
  • Nelie (NL1)Nelie (NL1) NL1 Posts: 21
    Belachelijk dat we alleen parels krijgen bij Oleg. diet duurt zeker 2 dagen. Als dat gaat gelden voor de Bellen en de duiven, Kunnen we het wel schudden. Dat halen we nooit. Bigfarm team denk toch eens na, voordat je zoiets doms doet. Was al aardig op dreef maar dit gaat niet werken. Sorry ben erg verdrietig. Het is zo mooi spel. Hoor steeds meer leden die zeggen dat dit de druppel is en ze willen gaan stoppen.
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    Ik kreeg vanmorgen parels bij de velden en de kas enzo, waarom nu niet meer ?  
  • Ik las net op het engelse forum dat we alleen nog bij het vissen parels krijgen. Deze evenementen zijn al veel lastiger dan de evenementen op de hoofdfarm. Waarom is deze maatregel genomen? Zo wordt het helemaal onmogelijk dit event te volbrengen.
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    Hoezo alleen bij het vissen als je op die groene pijl klikt waar je zogezegd kan zien waar je de goederen kan krijgen verwijst die naar de velden, dus de velden moeten parels geven.
This discussion has been closed.