Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1184244

Comments

  • Hebben meer spelers een probleempje met het nieuwe foodtruck event? Met mijn level 77 farmpje ben ik al drie dagen wortels aan het verzamelen, maar ben er nog niet. Ik had liever de keus gehad voor een lager level dan level 3, maar die was er niet. Nou ja, wortels zijn goed voor je ogen zullen we maar zeggen. ;)
    ik ook al dagen met wortels bezig ze schieten niet op nee. hoop ze vandaag klaar te hebben dat ik verder kan.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Hebben meer spelers een probleempje met het nieuwe foodtruck event? Met mijn level 77 farmpje ben ik al drie dagen wortels aan het verzamelen, maar ben er nog niet. Ik had liever de keus gehad voor een lager level dan level 3, maar die was er niet. Nou ja, wortels zijn goed voor je ogen zullen we maar zeggen. ;)
    Hebben meer spelers een probleempje met het nieuwe foodtruck event? Met mijn level 77 farmpje ben ik al drie dagen wortels aan het verzamelen, maar ben er nog niet. Ik had liever de keus gehad voor een lager level dan level 3, maar die was er niet. Nou ja, wortels zijn goed voor je ogen zullen we maar zeggen. ;)
    ik ook al dagen met wortels bezig ze schieten niet op nee. hoop ze vandaag klaar te hebben dat ik verder kan.
    Ik heb de wortels ook nog niet allemaal bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat ik dit Thema event op tijd af ga krijgen. Ik farm niet zo veel/vaak per dag, en dan zijn dit moelijke events.
    Daarnaast zijn de volgende opdrachten ook geen sinecure voor lagere levels. Verder begrijp ik van anderen dat de werkbeloningen zowel als de eindbeloningen naar hun mening niet opweegt tegenover de uren farmen die je er aan besteden moet. Commentaar wordt verzameld in een discussiedraadje op Engels forum - wellicht dat ze er in de toekomst iets mee doen (?).

    CrazyBigFarm heeft al veel info bij elkaar geraapt vwb dit nieuwe event (dus een volgende keer kunnen we ons wellicht iets beter voorbereiden):

    http://crazybigfarm.tk/events/themed/food_truck.htm


  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 06.01.2018
    er zijn leden die sinds de hotfix niet meer online komen. helaas kan ik niet prive met iedereen in contact komen om te zeggen wat ze zouden moeten doen. kan BF niet naar iedereen een mail( hotmail, gmail.)  sturen waar in staat hoe of wat te doen? deze leden zullen er nu niets van begrijpen en wij kunnen ook niks voor ze doen
  • op welke internet browser zit je, chrome werkt wel. 

  • Mummie (NL1) Posts: 79
    06.01.2018 edited 06.01.2018
    er zijn leden die sinds de hotfix niet meer online komen. helaas kan ik niet prive met iedereen in contact komen om te zeggen wat ze zouden moeten doen. kan BF niet naar iedereen een mail( hotmail, gmail.)  sturen waar in staat hoe of wat te doen? deze leden zullen er nu niets van begrijpen en wij kunnen ook niks voor ze doen

    Op welke internet browser zit je?  Chrome werkt, explorer moet je je browsegegevens wissen dan kom je er ook weer op
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    Ik speel wel. Speel zelf op chrome en moest ook alles verwijderen. Ik weet dat . Gaat om mensen die niet weten wat te doen en die wij als coop niet kunnen bereiken. Die zouden een mail moeten krijgen op e mail adres waar ze mee staan ingeschreven. Dit is niet te splitsen dus dan maar naar iedereen een mail wat ze zouden moeten doen.
  • wheeler (NL1) schrieb:
    Ik kan niet op spel komen?? meer mensen last van?
    ja zelfde probleem

    Je kan er nu alleen opkomen via exploire  via de bing zoek machien ,
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    Hebben meer spelers een probleempje met het nieuwe foodtruck event? Met mijn level 77 farmpje ben ik al drie dagen wortels aan het verzamelen, maar ben er nog niet. Ik had liever de keus gehad voor een lager level dan level 3, maar die was er niet. Nou ja, wortels zijn goed voor je ogen zullen we maar zeggen. ;)
    ik ook al dagen met wortels bezig ze schieten niet op nee. hoop ze vandaag klaar te hebben dat ik verder kan.
    heb 3 dagen nodig gehad om de wortels te verzamelen, nu aan de servetten, ga het niet halen, maar nu weet ik dat ik mijn lekkerbekfarm zal aanpassen (meer uitbouwen)
    om het event te kunnen halen in de toekomst. Wat ik ook gedaan heb op de hoofdfarm, om alle wekelijkse events op level 4 te halen  zonder grote moeite en vele uren farmen. Terug een uitdaging om dit ook op lekkerbek te kunnen.
  • Ik speel op waterfox en dat werkt ook. 

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Ik speel wel. Speel zelf op chrome en moest ook alles verwijderen. Ik weet dat . Gaat om mensen die niet weten wat te doen en die wij als coop niet kunnen bereiken. Die zouden een mail moeten krijgen op e mail adres waar ze mee staan ingeschreven. Dit is niet te splitsen dus dan maar naar iedereen een mail wat ze zouden moeten doen.
    Helaas is het voor GGS niet mogelijk om per onderwerp (en dat zijn er miljoenen) en per server telkens een mogelijkheid in te bouwen om BF spelers direct te bereiken met een mail. Dat is helaas uitgesloten en daarom zijn er fora. GGS kan dit hoogstens doen voor 1 algemeen onderwerp die voor de gehele wereld/alle servers geldt zoals hun eigen surveys, maar uiteraard kan dit niet vwb alle onderwerpen op alle de door hen uitgegeven games, wanneer het maar 1 of 2 servers betreft. Ook die dingen worden dan in dit forum gezet (zoals bv de valuta-wijziging in de veranderde betaalwijze voor Kazakhstan en Oekraïne).

    In het forum kan men de noodzakelijke informatie / vragen / antwoorden uitwisselen met andere spelers, maar - veel belangrijker - ook met het Community Team en/of onze moderators.
    Het forum heeft een andere provider als het BF spelmechanisme dus is apart bereikbaar (ook met die reden, dat als het spel uitvalt, men toch nog op het forum kan komen). Dit heeft velen van ons met dit laatste débacle op de NL1 en DE1 servers ook weer geholpen, we konden via het forum GGS en elkaar bereiken, terwijl we niet op het spel konden inloggen.

    Ik weet dat er mensen zijn die niet op het forum wensen te komen - waarom is mij een raadsel ... ten eerste kom je er heel gemakkelijk op en als je account eenmaal geregistreerd is in het Vanilla systeem, dan kun je eea gemakkelijk in je favorieten hangen of er een bookmark aan verbinden. Ten tweede is dit dus DE MANIER om je benodigde informatie te verkrijgen en/of uitwisselen maar vooral ook om elkaar altijd te kunnen bereiken.
    We dienen het te respecteren als mensen niet naar het forum toe willen gaan, maar die mensen dienen dan ook te accepteren dat zij dan relevante info zullen missen en daarnaast zichzelf onbereikbaar maken in dit soort situaties.


    Ik heb het al eerder aangeraden en wil dit graag hier nog eens doen:

    Maak voor jouw coop een 'groepsmailconversatie-draadje' aan op het forum. Hier kun je veel meer tekst in kwijt dan in de BF mail, en iedereen binnen de groep is tegelijkertijd met 1 post bereikbaar; je hoeft iets dus maar 1x te plaatsen en er kunnen ook screenshots en hyperlinks in geplaatst worden. Zo'n groepsconversatie-draadje kan uit maximaal 50 personen bestaan.

    • Ga in het forum naar de zwarte balk bovenaan de pagina: klik op het 2e icoontje naas je naam: het brievenbakje
    • Klik in het volgende drop-down menuutje op de bovenste tekst: 'new message'
    • in het volgende scherm kun je nu al je leden toevoegen (door de juiste naam te zoeken en dan op ADD te klikken
    • Bedenk dat al je leden eerst geregistreerd moeten staan om door het Vanilla systeem herkend te worden (laat ze hiertoe 1x het forum openen, 'n draadje opzoeken, daar 'n post openen en weer sluiten - dan staan ze geregistreerd).
    LET OP: Je kunt alleen maar namen toevoegen aan dit draadje, niet verwijderen!!!! Zorg er dus voor dat je een naam + server (de onze is NL1) checked & double-checked voordat je deze echt toevoegt! Anders heb je een vreemde in het groepsdraadje zitten die de gehele conversatie/chat mee kan lezen!
    Iedereen kan alleen maar zichzelf uit de groep halen, dus heel belangrijk om dit in de gaten te houden!

    Mijn eigen voorbeeld? Ik heb idd zo'n groepsdraadje geopend voor mijn hele coop toen het spel steeds uitgebreider werd en steeds meer bugs ging vertonen, en daarnaast heb ik vanaf het begin 06-nrs uitgewisseld met 3 leden/deputies ... hetgeen betekent dat als er iets gebeurd of er is nood aan de man, dan kunnen we elkaar en de coop uiteindelijk altijd bereiken.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 08.01.2018
    Related image

    Op 15 november jl. is er een life uitzending met GGS geweest waarbij er met de spelers gechat kon worden; dit was een interview met de Product Manager Dennis en een lid van het Community Management Team Daniel … over alle zaken die de spelers wilden weten.

    Op 13 december volgde er op veler verzoek een geprinte tekst van dat interview. Dit is een enorme lap tekst waar ik niet de tijd voor heb om dat te vertalen. Ik geef jullie hierbij wel de link waarop je zowel het filmpje als de geprinte versie van het interview (let wel: het is een transcript dus de 'spreektaal' is letterlijk overgenomen) kunt vinden:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3750673/#Comment_3750673


    Maar omdat er ook gesproken is over de binnenkort te verwachten nieuwe, 4e farm - heb ik dat gedeelte wel voor jullie vertaald, opdat in ieder geval alle Nederlanders op dit forum ook tijdig meekrijgen wat hierover gezegd is.
    Related image

    [- “De 4e farm wordt het ‘VULKAAN EILAND’:

    Jullie moeten helpen met het redden van dieren op die farm en er zal o.a. een hagedis zijn waar je voor moet zorgen. Er zijn orka’s en gieren en tijgers (ze laten in de uitzending wat achtergrond plaatjes van de farm zien + wat decoraties die er komen)…. Maar om die farm operabel te krijgen dien je dus producten van je andere farms via Yarnacle’s boot (in het Dorp) naar het Vulkaan Eiland te brengen om daar eea op te kunnen bouwen. Om het Vulkaan Eiland überhaupt te kunnen bereiken (ontsluiten), zal er een soort 'jacht-naar-de-schat' plaats vinden, waarbij je kaartdelen moet verzamelen om de route naar de Vulkaan farm te vinden.

    Er gaat aldus een grote speurtocht aan vooraf en er zit groot verhaal achter – er zullen dus wilde dieren zijn, er zullen veel hectares zijn, kwekerijen, er zullen woningen en ook weer arbeiders zijn. Dus niet alles is nieuw – er zullen oude, ons reeds bekende onderdelen zijn, maar er zijn ook nieuwe onderdelen zoals o.a. het verzorgen van dieren, een voederkeuken om maaltijden voor die dieren te kunnen maken, en uiteindelijk geef je de geredde dieren hun vrijheid terug via een groot hek – waarvoor je beloningen krijgt. Het ligt in de planning die beloning iets te laten zijn waardoor je de kracht van al je bestaande farms kunt vergroten. Een soort magische voorwerpen welke je op je bestaande gebouwen op jouw farms kunt inzetten om als booster te werken of om er een nieuw effect uit te halen.” -]

    Related image

    Inmiddels hebben we begrepen dat de lancering van dit Vulkaan Eiland verwacht kan worden in februari - of eigenlijk: de schat-zoektocht welke ons uiteindelijk naar dat eiland zal leiden.

    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • sinds de laatste up-dat kon ik niet meer op het spel . nu kan ik weer op bic-farm alleen moet ik weer opnieuw beginnen . mijn oude spel kan ik niet op. kan ook het e-mail adres niet in vullen want dat is al in gebruik wordt er gezegd 
  • jannie11 (NL1)jannie11 (NL1) Posts: 0
    edited 09.01.2018
    kan niet meer op mijn spel komen , moet nu helemaal op nieuw beginnen, maar kan niet mijn e-mail adres in vullen want die is al in gebruik. ja dat klopt want daar speelde ik mee. graag u antwoord hoe nu verder gr jannie     [Removed]

    Removed email | Cuddly
  • kan niet meer op mijn spel komen , moet nu helemaal op nieuw beginnen, maar kan niet mijn e-mail adres in vullen want die is al in gebruik. ja dat klopt want daar speelde ik mee. graag u antwoord hoe nu verder gr jannie     [Removed]

    Removed email | Cuddly
    Hey @jannie11 (NL1) make sure you select the log in tab instead of the register tab to log in the game.


    Google Translate:
    Hey zorg ervoor dat je het inlogtabblad selecteert in plaats van het registertabblad om in te loggen in het spel.
  • ik had mijn boom water gegeven en daar was mijn kits foetsie normaal staan ​​die bij de tussenopslag als dat was
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    kan niet meer op mijn spel komen , moet nu helemaal op nieuw beginnen, maar kan niet mijn e-mail adres in vullen want die is al in gebruik. ja dat klopt want daar speelde ik mee. graag u antwoord hoe nu verder gr jannie     [Removed]

    Removed email | Cuddly
    Hey @jannie11 (NL1) make sure you select the log in tab instead of the register tab to log in the game.


    Google Translate:
    Hey zorg ervoor dat je het inlogtabblad selecteert in plaats van het registertabblad om in te loggen in het spel.
    Begrijp je wat hier gezegd wordt jannie (GT vertaald altijd wat krom)? De inlogpagina van het spel zorgt heel vaak voor verwarring omdat er 2 inlogtabs in dat middenconsole zijn en ze beiden erg op elkaar lijken en in de NL versie hetzelfde woord gebruiken: "AANMELDEN".

    Maar als je dus al een account/boerderij had dan moet je opnieuw inloggen aan de linkerzijde (in het plaatje is deze 'groen' gearceerd). Als je rechts zou inloggen dan maak je nl een nieuw account aan, dus start je een nieuwe boerderij en dat wil je dus niet.

    Als je nu links inlogt, dan herkent hij jouw accountnaam gelijk.
  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Wij hebben het bootje in het coopdorp geupt van lvl 1 naar 2 maar het bootjes is nog steeds lvl 1. Hebben meer coops  dit?   Moeten wij dit melden bij support?  Iemand een idee. 
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557

    (WascallyWabbit; 09-01-2018; 03:47 u)


    V E R T A L I N G



    Hallo big Farmers!

    Het was weer Update tijd, dus hierbij de eerste (en ook snelste, men verontschuldigt zich voor de erg korte tijd dit keer tussen aankondiging en eigenlijke update [Jiesta]) update van het jaar! Deze update houd vnl. verbeteringen in voor sommige toekomstige events voor de eerste kwartalen van het jaar, maar we hebben ook wat nieuws:

     

    NIEUWE HORIZON!!


    Alhoewel de Kerstperiode voorbij is, is het nog steeds behoorlijk koud en wil de winter kennelijk nog niet echt wijken. Deze nieuwe horizon zal een mooie nieuwe achtergrond vormen voor jouw farm en je waarschijnlijk doen verlangen naar Zwitserse chocolade! Je kunt deze horizon straks bij Betty Bloem aanschaffen.

     

    PAARDENSEIZOEN I – 2018 – HET BESTE VAN BIG FARM (verdere details)

    In de laatste aankondiging gaven we je al wat info over de komende paardenseizoenen van dit jaar en hun thema “Beste van BF”. Deze items werden gekozen door onze Teamleden als hun grote favorieten van de laatste Paardentoernooien, en hieronder presenteren we je de hele set voor het komende toernooi, alsook de bijbehorende avatars (die al eerder geshowd waren).

     


    De te winnen avatars

     

    De te winnen decoratie

     

    Het te winnen “uiterlijk”

     
    De te winnen trofeeën

     

    Dit nieuwe Paardentoernooi start dd 11 januari, dus zet je paarden aan het trainen en ga voor ‘diamant’ !!

     

    ANDERE WIJZIGINGEN: 

    Deze update zal ook zorgdragen voor een aantal zaken welke het Team zullen helpen komende events voor te bereiden (zoals het bijwerken van beloningslijsten) en enkele andere algemene balanceringsupdates, ook weer om ter vervolmaking van komende events. Ook zullen er enkele wijzigingen doorgevoerd worden in de manier van assetmanagement, wat verder geen andere invloed heeft op spelers dan alleen het versnellen van bepaalde processen.

     Related image


    (WascallyWabbit; 09-01-2018; 15:07)


    V E R T A L I N G



     BUGFIXES IN DE UPDATE VAN VANMIDDAG: 

    ·         Wereldwijd CK waarschuwingen (groene uitroeptekens) zullen nu altijd verschijnen, dus ook als je dat waarschuwingssysteem uitgezet hebt

    ·         Uitnodigingsmails aan ‘Vrienden’  welke vanuit het spel zijn verzonden kunnen nu wel nogmaals verzonden worden

    ·         De Kattenkastelen die gebouwd zijn na de eerste verwijdering van defecte exemplaren zullen vanaf nu weer bedeltjes verzamelen

    ·         De groene pijl “Laat Zien!” van de Bakkerij zal je nu ook daadwerkelijk daarheen brengen waar het product wordt geproduceerd

    ·         Tijdelijke Decoraties zullen vanaf nu weergegeven worden in de “Themagebouwen” tab.

    ·         De takenflap aan de linkerzijde zal opnieuw een tooltip weergeven om spelers te informeren dat er geen taken meer open staan als er dus geen actieve taken meer zijn.

    ·         De Wereldwijd CK handelaar zal niet langer een opslaglimiet voor de ‘Oogstfestivaldozen’ decoratie weergeven, maar in plaats daarvan aangeven hoeveel je er al in je inventaris hebt.

    ·         De ‘sluiten’knop van een bepaalde sale aanbieding is hersteld zodat dat venster weer correct sluit.

    ·         Het meerdere malen achter elkaar aanschaffen van de ‘kleine navulling’ in het Paardentoernooi-menu zal niet langer de weergave van de bijbehorende timer stoppen (de timer blijft nu gewoon weergegeven).

    Related image

    Eigenlijke Officiële Aankondiging vind je hier:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/170942/update-jan-9th-horse-season-details-and-a-new-skyline


    Noot van de vertaler:  deze aankondiging is dus afgelopen nacht gedaan, en de update heeft vanmiddag rond 15.00 uur plaats gevonden! [Jiesta]

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Wij hebben het bootje in het coopdorp geupt van lvl 1 naar 2 maar het bootjes is nog steeds lvl 1. Hebben meer coops  dit?   Moeten wij dit melden bij support?  Iemand een idee. 

    Wij zijn nog helemaal niet begonnen aan Yarnacle's boot, doen rustig aan - dus misschien kan iemand anders hier helpen (?) die reeds veel verder zijn in dezen.

    Het enige wat ik kan voorstellen is: zien alle coopleden idd hetzelfde level voor die boot? Hebben jullie proberen te herloggen? Beetje flauw, maar soms is het iets heel simpels. Indien dit niet helpt en/of je geen afdoende antwoord krijgt, dan zou ik zeker Support schrijven.

    Verder helpt dit wellicht (mits er mensen in jullie coop voldoende Engels kennen):

    http://crazybigfarm.tk/farm/village/jetty.htm#1


  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 09.01.2018
    ik had mijn boom water gegeven en daar was mijn kits foetsie normaal staan ​​die bij de tussenopslag als dat was
    Kun je wat duidelijker zijn svp: welke kist of kisten? Als je je boom x aantal malen water hebt gegeven dan geeft hij jou daar wat cadeautjes voor terug, meestal zijn dit collectors-items (tbv Coop-Projecten/Onderzoeken); deze staan niet bij je tussenopslag maar onder tabje nr 3; en de boom geeft ook andere cadeautjes.

    Beschrijf svp even precies wat je mist ... misschien kunnen we je dan verder helpen.

    Verder mag je in dit forum geen andere taal dan Engels schrijven! Er is echter een apart draadje voor NL spelers, alwaar we wel NL mogen schrijven en ook belangrijke informatie voor je wordt vertaald: "Help offered for Dutch Players"

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31508/help-offered-for-dutch-players-hulp-aangeboden-voor-nl-spelers#latest







    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • ik had mijn boom water gegeven zoals jij het omschrijf en normaal is het een kist die bij  de tussen opslag staat notmaal gesproken nr2 maar het zal wel terecht zijn ergens bedankt in ieder geval
    alleen engels dan heb ik eeen probleeem
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 10.01.2018
    ik had mijn boom water gegeven zoals jij het omschrijf en normaal is het een kist die bij  de tussen opslag staat notmaal gesproken nr2 maar het zal wel terecht zijn ergens bedankt in ieder geval
    alleen engels dan heb ik eeen probleeem
    Nee, dat hoeft geen probleem te zijn als je op deze link klikt:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31508/help-offered-for-dutch-players-hulp-aangeboden-voor-nl-spelers#latest

    Want dan kom je op het NL draadje, waar je dus NL mag praten/schrijven.

    Onthoud die naam "Help offered for Dutch players" en vul dat een volgende keer dat je op het forum komt rechtsboven in het zoekvenstertje in en je komt er ook op. Alle daaropvolgende keren hoef je dan slechts het woord "help" in te vullen daar, het systeem herkent dan je zoekopdracht al.

    ~~~ # ~~~

    Mod's will move this whole conversation to the Dutch thread as requested here above, thank you!! Related imagedone
    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • I see a lot of Dutch people here posting in dutch with questions. Since this is an english only forum, that is not allowed.
    If you are Dutch and don't know enough english to ask your question in english, you may send me a pm in Dutch, and I will do my best to answer your questions. I am not a developper or a moderator, but I am starting to be an experienced player.
    If you ask very nicely, I am even willing to help translate an email to a developper or mod if needed.

    translation:

    Ik zie hier veel nederlanders in het nederlands hun vragen stellen. Omdat dit een engels forum is wordt dat niet op prijs gesteld.
    Als je een nederlander ben en je engels is niet goed genoeg om je vraag in het engels te stellen mag je mee pm sturen in het Nederlands, dan ga ik mijn best doen je vraag te beantwoorden. Ik been geen game-ontwikkelaar en geen moderator, maar ik ben wel een ervaren speler aan het worden.
    Als je het heel lief vraagt wil ik zelfs wel een mail naar een ontwikkelaar/support of moderator voor je vertalen.


    Katnip, because of the nature of this message, I added the dutch translation. I hope that will be allowed :)

  • I see a lot of Dutch people here posting in dutch with questions. Since this is an english only forum, that is not allowed.
    If you are Dutch and don't know enough english to ask your question in english, you may send me a pm in Dutch, and I will do my best to answer your questions. I am not a developper or a moderator, but I am starting to be an experienced player.
    If you ask very nicely, I am even willing to help translate an email to a developper or mod if needed.

    translation:

    Ik zie hier veel nederlanders in het nederlands hun vragen stellen. Omdat dit een engels forum is wordt dat niet op prijs gesteld.
    Als je een nederlander ben en je engels is niet goed genoeg om je vraag in het engels te stellen mag je mee pm sturen in het Nederlands, dan ga ik mijn best doen je vraag te beantwoorden. Ik been geen game-ontwikkelaar en geen moderator, maar ik ben wel een ervaren speler aan het worden.
    Als je het heel lief vraagt wil ik zelfs wel een mail naar een ontwikkelaar/support of moderator voor je vertalen.


    Katnip, because of the nature of this message, I added the dutch translation. I hope that will be allowed :)


    hoi op mijn bloemen boerderij staat mijn hoofdgebouw en wat andere dingen buiten het hek geplaats.hoe kan ik dat oplossen.

  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    ff uit en weer inloggen
    dit gebeurd een heel enkele x
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Heeft er iemand al iets gehoord wanneer Lester nog eens komt ?

    grts.,
    CrazyIngrid5
  • Wij hebben het bootje in het coopdorp geupt van lvl 1 naar 2 maar het bootjes is nog steeds lvl 1. Hebben meer coops  dit?   Moeten wij dit melden bij support?  Iemand een idee. 

    wij hebben hem nu op lvl 5 zonder problemen. support dus mailen
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Heeft er iemand al iets gehoord wanneer Lester nog eens komt ?

    grts.,
    CrazyIngrid5
    Lester is voorlopig in de ijskast gezet, er zat een bug in waardoor hij vertrok zonder goud af te geven.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 11.01.2018


    (WwascallyWabbit; 11-01-2018; 10:35 u)


    V E R T A L I N G


    ********************
    CK NIEUWS
    ********************


    Hallo allemaal,

    Vanwege een misverstand is het CK gestart zonder de drop van WWCK punten. Het CM zal e.e.a.  z.s.m. bespreken met de developers (die op 't ogenblik niet hier zijn) om te bekijken wat hier aan gedaan kan worden. We zijn ons dus bewust van deze fout en werken aan een oplossing, maar dit probleem raakt alle servers op precies dezelfde wijze en het is dus aannemelijk dat er v.w.b. dit event ditmaal geen punten zullen vallen.




    banner designed by farmerjohn 22 (US1)

    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • Hoi allemaal,

    op de bloemenfarm is en event gestart.
    1 opdracht houdt in dat je parels moet zoeken en dat die te vinden zijn bij het vissen.
    Wij vinden overal parels, behalve bij het vissen.
    Foutje in het spel of een grapje om ons bezig te houden?

    Groetjes en veel succes iedereen met het nieuwe event.
This discussion has been closed.