Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1181244

Comments

  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    Jiësta, 

    ik wil je hartelijk bedanken voor je vertalingen gedurende het afgelopen jaar, wens je een fijn eindejaarsdag en een uitdagende nieuwe jaar 2018 toe. Dank je wel :)
  • Bij deze wens ik iedereen (= Jiesta, het ganse BF-team en alle spelers) een hele mooie jaarwisseling toe.
    Voor 2018 wens ik iedereen een hele goede gezondheid en heel veel geluk.
    Moge alle wensen en dromen uitkomen!!!
    Ook veel spelplezier mag niet ontbreken, hé.

    Groetjes en tot volgend jaar!!!
  • Hallo op mijn beide farm zijn alle bomen en struiken verdwenen op lekkerbekfarm zodat ik daar ook geen snoep kan vinden zijn er meer die daar last van hebben .
    Frederika66 en Frederika67
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    Hallo op mijn beide farm zijn alle bomen en struiken verdwenen op lekkerbekfarm zodat ik daar ook geen snoep kan vinden zijn er meer die daar last van hebben .
    Frederika66 en Frederika67
    ik heb even gekeken op je farm zie niets ongewoons  misschien even uitloggen en dan weer inloggen
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Jiësta, 

    ik wil je hartelijk bedanken voor je vertalingen gedurende het afgelopen jaar, wens je een fijn eindejaarsdag en een uitdagende nieuwe jaar 2018 toe. Dank je wel :)
    Bij deze wens ik iedereen (= Jiesta, het ganse BF-team en alle spelers) een hele mooie jaarwisseling toe.
    Voor 2018 wens ik iedereen een hele goede gezondheid en heel veel geluk.
    Moge alle wensen en dromen uitkomen!!!
    Ook veel spelplezier mag niet ontbreken, hé.

    Groetjes en tot volgend jaar!!!

    Image result for happy new year champagne clipart

    Dank aan jullie en vele andere eindejaarsberichten die ik in een PM mocht ontvangen:
    graag met dezen Gelukkig Nieuwjaar wensen
    en dat 2018 ons allemaal weer vele lichtpuntjes mag brengen!! 
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 04.01.2018


    (CuddlyFoxes; 02-01-2018; 15:31 u)


    V E R T A L I N G



    Hallo allemaal,

    -  Het Wereldwijd CK start morgen 03/01 om 14:00 uur CET
    -  Het Snoep Eiland Event start a.s. vrijdag 05/01 om 14:30 uur CET en eindigt 30/01

    De informatie op de WWCK kalender is dus verkeerd, maar we hopen dat deze zichzelf update zodra het event start (zoals het de laatste eer deed).

    Wij weten niet of deze nieuwe events "uiterlijkheden" als beloning bieden. We hebben gevraagd om ze toe te voegen, (als ze er al niet zijn binnen het eventsysteem) hoewel ze misschien nog niet beschikbaar tijdens de 1e run van het event. We hebben ook gevraagd om het uiterlijk van de 'ingesneeuwde schuur' (opslag) terug te brengen naar de oorspronkelijke versie.

    Het hele team is nog niet terug op kantoor, dus we hebben geen nieuws over de ontbrekende beloningen van de afgelopen events. Als je beloningen mist, meld dit dan op het daartoe bestemde draadje *) en schrijf een ticket naar Support. Meld het svp ook op ditzelfde draadje als je beloning later toch opgedoken is. Dank!

    (wil iemand eea vermelden in voornoemd draadje en graag hulp bij de vertaling in het Engels, laat mij dit dan weten svp [Jiesta])


    *) https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3777195/#Comment_3777195




    banner deigned by Anjea (FR1)

    Post edited by Jiesta (NL1) on


  • (CuddlyFoxes; 02-01-2018; 15:31 u)


    V E R T A L I N G



    Hallo allemaal,

    -  Het Wereldwijd CK start morgen 03/01 om 14:00 uur CET
    -  Het Snoep Eiland Event start a.s. vrijdag 05/01 om 14:30 uur CET en eindigt 30/01

    De informatie op de WWCK kalender is dus verkeerd, maar we hopen dat deze zichzelf update zodra het event start (zoals het de laatste eer deed).

    Wij weten niet of deze nieuwe events "uiterlijkheden" als beloning bieden. We hebben gevraagd om ze toe te voegen, (als ze er al niet zijn binnen het eventsysteem) hoewel ze misschien nog niet beschikbaar tijdens de 1e run van het event. We hebben ook gevraagd om het uiterlijk van de 'ingesneeuwde schuur' (opslag) terug te brengen naar de oorspronkelijke versie.

    Het hele team is nog niet terug op kantoor, dus we hebben geen nieuws over de ontbrekende beloningen van de afgelopen events. Als je beloningen mist, meld dit dan op het daartoe bestemde draadje *) en schrijf een ticket naar Support. Meld het svp ook op ditzelfde draadje als je beloning later toch opgedoken is. Dank!

    (wil iemand eea vermelden in voornoemd draadje en graag hulp bij de vertaling in het Engels, laat mij dit dan weten svp [Jiesta])


    *) https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3777195/#Comment_3777195


    had ik nu maar screens gemaakt van de deurtjes wat geopend waren maar ineens dicht en met goud gekocht moesten worden. alleen de sneeuwman weet ik zeker, die kon ik voor 1 goud kopen maar kreeg ik foutmelding. daar heb ik hier screen van geplaatst. maar ik denk ook laat maar. ik wist dat er fouten in spel zaten dus had kunnen weten dat er dingen niet gingen lopen hoe zou moeten. misschien krijgen we van ggs nog wel iets voor de missende deurtjes en bugs. ik zie meer uit naar farm 4. hoop dat die zonder al te veel fouten snel in het spel komt.
  • Hoi iedereen,

    hier droppen nog steeds sneeuwballen.
    Ook bij andere coöp-leden is dat nog zo en hebben de beloning (sneeuwman niet zien verschijnen.

    Moet ik dat alleen hier melden of ook via Support?

    Groetjes.
  • Waar kan ik meer uitleg vinden over de foodtruck, aub?

    Alvast van harte bedankt.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Waar kan ik meer uitleg vinden over de foodtruck, aub?

    Alvast van harte bedankt.

    Op pagina 176 van dit NL draadje staat de Officiële aankodiging met basis uitleg.

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3749293/#Comment_3749293

    Verder is CrazyBigFarm et haar trawanten alweer druk bezig die specifieke pagina op te bouwen (nog lang niet compleet omdat dit voor ons ook een nieuw feature is uiteraard, maar allicht haal je er al wat uit):

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3749293/#Comment_3749293


    Hoi iedereen,

    hier droppen nog steeds sneeuwballen.
    Ook bij andere coöp-leden is dat nog zo en hebben de beloning (sneeuwman niet zien verschijnen.

    Moet ik dat alleen hier melden of ook via Support?

    Groetjes.

    Ja, ook dat moet gemeld worden aan Support. In principe gaat het om het "niet hebben ontvangen van de verdiende/juiste beloning" tijdens 1 of meerdere onderdelen van het Kerst Event; maar als je daarnaast andere discrepancies ontdekt zoals het nog steeds droppen van sneeuwballen, dan graag ook melden.
  • Marja (NL1)Marja (NL1) NL1 Posts: 26

    Bij het WK overzicht, onder het kopje 'Events' blijkt de huidige weekopdracht NIET mee te tellen. Bij het voltooien van de weekopdracht blijft de teller op 0 staan. M.i. had hier een aantal punten voor moeten zijn gegeven. Zelfs het logo van de weekopdracht klopt. Of is het systeem zo geprogrammeerd dat pas nadat de weekopdracht is afgelopen de punten wordt toegediend? Alvast bedankt voor het antwoord.

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 12.01.2018

    (CM_Hunter; 04-01-2018; 10:57 u)


    V E R T A L I N G




    Beste allemaal,

    Wij hopen dat jullie allemaal een mooie Kerstvakantie genoten hebben, en verwelkomen je terug naar je farms in 2018!
    Wij zijn ons bewust van de verschillende problemen die onstaan zijn in die periode en we zijn tijdens de Kerstvakantie zelfs doorgegaan met het verzamelen & in kaart brengen hiervan. Ook bezinnen we ons op het herstellen van deze problemen alsook de compensaties voor sommige problemen - wij willen graag een eenmalig pakket creëren wat dan geldt als algemene compensatie voor alles. Dit zal echter nog wat tijd nemen, omdat de alle effecten fan alle problemen nog moeten determineren en wat hier per probleem aan kunnen doen, maar er wordt hard aan gewerkt - om uiteindelijk te kunnen bepalen wat er allemaal gebeurd is de afgelopen weken en de inhoud van dit pakket te kunnen voor hen die door genoemde problemen getroffen zijn.
    Meer informatie volgt zodra meer details beter bekend zijn en het team aldus de gelegenheid heeft gehad alles goed te onderzoeken.

    In de tussentijd kunnen jullie nog steeds je informatie over wat/welke beloningen je niet uitgereikt zijn n.a.v. welk onderdeel van het Kerst Event - in het draadje zoals hierboven in een vorige post reeds gemeld:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3777195/#Comment_3777195

    Het melden hiervan helpt het onderzoek en de problemen sneller oplossen.


    Voorlopig: Happy farming!

    Your CM Team
    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557

    (PicklePaws; 04-01-2018; 15:59 U)

    V E R T A L I N G


    Hallo allemaal

    Hotfix komt eraan, en zal het volgende inhouden:

    -  kistjes in het CHWE zullen nu doorschuiven naar het volgende kistje wanneer de speler off line is en de tijd dus voorbij is
    -  Het Thema Event "Azië" zal nu Daniel in de correcte positie weergeven
    -  Snoepjes van het Snoepjes Zoek&Vind Event zullen niet langer binnen de omheining van je boerderij (of eigenlijk: binnen de nieuwe gronduitbreidingen) liggen
    -  De WWCK kalender zal updated en gecorrigeerd worden
    -  WWCK punten zullen nu worden geactiveerd in het Vis HWE Event en de Coop-versie van het event, het Coop Kampioenschap, het Snoepfarm Eiland Event en de Thema Events (incl. het reeds lopende Foodtruck event)




    banner designed by Anjea (FR1)

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557

    Bij het WK overzicht, onder het kopje 'Events' blijkt de huidige weekopdracht NIET mee te tellen. Bij het voltooien van de weekopdracht blijft de teller op 0 staan. M.i. had hier een aantal punten voor moeten zijn gegeven. Zelfs het logo van de weekopdracht klopt. Of is het systeem zo geprogrammeerd dat pas nadat de weekopdracht is afgelopen de punten wordt toegediend? Alvast bedankt voor het antwoord.


    Neen, lees svp laatste regel van voorgaande post, het Nieuws Bulletin van onze moderators, er is hier duidelijk een sprake van een bug.
  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    Ik kan niet op spel komen?? meer mensen last van?Jiesta (NL1) said:


    (WascallyWabbit; 07-12-2016; 17:17 u)

    V E R T A L I N G


    Hallo iedereen,

    Hopelijk zitten jullie, want hier komt een lang verhaal!

    Kerstmis is in aantocht en we hebben een nieuw event, gebaseerd op Het Wensenlijstje van de Kerstman (“Santa’s Wishlist”), om een maand lang plezier aan te beleven en geweldige beloningen aan over te houden. Lees vooral verder!

    Afbeeldingsresultaat voor christmas decoration
    C H R I S T M A S   P R E P A R A T I O N S


    Dit jaar heeft de Kerstman jouw hulp nodig om een mooie en magische Kerstmis te organiseren voor alle kinderen in de wereld! Het lijkt erop dat alle hulpelfen een treinreis hebben gemaakt door ’t ijzige Lapland met een betoverde trein en de Kerstman heel alleen hebben achtergelaten met alle voorbereidingen!

    Is jouw coöperatie klaar voor de uitdaging? Als jullie uiteindelijk een grote hulp voor de Kerstman blijken te zijn, staat je een unieke decoratie te wachten welke zowel je boerderij-tevredenheid als je dorps-tevredenheid zal verbeteren! Maar zelfs de kleinste inspanning telt mee; want vele kleine beloningen wachten op allen die meehelpen.


    Gerelateerde afbeelding


    HET EVENT

    Deze Kerstvoorbereidingen is een evenement die bestaat uit 5 hoofdstukken:

    · Dit jaar werkt het event met oogsten (fase 1) en donaties (fase 2 en 3)

    · Hoofdstuk 1-4 volgen hetzelfde patroon en zullen elk 4 dagen duren

    · Elk hoofdstuk kan 3 fases hebben, afhankelijk van de prestaties van de coop

    · Hoofdstuk 5 is een verrassing voor alle coops

    · De moeilijkheidsgraad neemt toe met elk onderdeel van het event

    · Voor elk met succes afgerond hoofdstuk zal er een kleine beloning zijn (deco)

    · Elke coop dient samen te werken gedurende het gehele event teneinde speciale decoratiewaarden te bewerkstelligen voor al hun leden

    · Alle decoraties zullen zowel Boerderij-tevredenheidspunten (BTP) hebben als Dorpstevredenheidspunten (DTP)


    Gerelateerde afbeelding


    HOOFDSTUK 1-4: WAT VALT ER TE DOEN?


    Fase 1: INDIVIDUELE TAKEN

    Elk cooplid krijgt een taak, afgestemd op hun spelerslevel.

    · Zodra de eerste oogst binnengehaald wordt, moet deze bestelling voor 100% voldaan worden. De coöperatie zal alleen in aanmerking komen voor volgende event-stappen en de bijbehorende beloningen als aan de taken van elk lid volledig (100%) is voldaan. *)

    · Elk lid kan voor zichzelf besluiten of hij meedoet met een onderdeel van het event. Indien zij al weten dat ze niet veel online kunnen zijn die week, dan kunnen ze die respectievelijke bestelling overslaan. Echter … dit betekent dan tevens dat de eindbeloning zijn volledige tevredenheidspotentieel niet zal bereiken. **)

    · Om de actuele status van alle bestellingen van elk lid te kunnen volgen, wordt de voortgang weergegeven in een overzichtsdialoog. Dit overzicht is voor alle ander leden zichtbaar.


    Fase 2: HULPPERIODE (het helpen van anderen door doneren)

    · Zodra je je eigen opdracht gereed hebt, kun je meteen beginnen met het helpen van je medeleden door het doneren van producten (Let wel: de gevraagde producten kunnen variëren en zullen opgeschaald zijn naar het niveau van de donateur!).


    Fase 3: BONUSPERIODE (samenwerken door middel van doneren)

    · Zodra álle leden hun respectievelijke opdrachten gereed hebben, zullen er 2 nieuwe verrassingstaken verschijnen. En nadat deze zijn voldaan, weer 2 (iets moeilijkere) nieuwe verrassingstaken.

    · Coöperatie opdracht: één en dezelfde opdracht voor elk lid; geeft +1 Dorpstevredenheidspunt aan de hoofdstuk deco.

    · Individuele opdracht: verschillende opdrachten voor elk lid; geeft +1 Boerderijtevredenheidspunt aan de individuele speler’s decoratie.



    HOOFDSTUK 5: LAATSTE KERSTVOORBEREIDINGEN

    · Om deel te kunnen nemen aan dit laatste hoofdstuk, moet de coop alle 4 de decoraties van de voorgaande hoofdstukken hebben behaald.

    · Gedurende dit hoofdstuk, moet de gehele coop 2 soorten sneeuwvlokken verzamelen welke zullen droppen van alle boerderijproducties:

    o Blauwe sneeuwvlokken moeten door alle coopleden tegelijkertijd verzameld worden en zullen de dorpstevredenheidspunten verhogen van de 5e (allerlaatste) deco.

    o Cyaankleurige sneeuwvlokken (fel lichtblauw) worden individueel verzameld en zullen de boerderijtevredenheidspunten verhogen van ieder lid’s individuele deco.


    Gerelateerde afbeelding



    INFORMATIE T.A.V. DE BINNENKOMST OF VERTREK VAN EEN LID TIJDENS HET EVENT:

    · Indien een lid zijn opdracht (1e oogst) niet start, wordt hij beschouwd als niet actief. Dit verandert zodra hij een product oogst voor de opdracht / het hoofdstuk.

    · Indien een coop een lid verliest of eruit zet tijdens fase 1 (oogsten), dan verliest de coop ook alle voortgang van dat specifieke lid zowel als diens BTP en DTP. Dat lid verliest al zijn voortgang van het actuele hoofdstuk, maar behoudt de decoraties van voorgaande hoofdstukken (indien hij vertrekt ná hoofdstuk 1).

    · Indien een nieuw lid intreedt tijdens de Bonus periode (fase 3), dan zal de coop teruggaan naar fase 2 (“hulpperiode”) en de opdracht van dit nieuwe lid voltooien. Er zullen dan geen BTP of DTP verloren gaan.


    Gerelateerde afbeelding


    BELONINGEN

    Exclusieve prijzen zijn te verwachten, van kleine werkbeloningen tot decoratie voor elk voltooide hoofdstuk, tot aan een prachtig nieuwe decoratie. Deze decoratie vertegenwoordigt de vooruitgang van je coop tijdens dit event. Het zal steeds meer waard worden naar gelang jullie meer stappen in het event behalen …. Alle 5 decoraties kunnen uiteindelijk gecombineerd worden in één fantastische Kersttrein.


    Hoe naar die beloningen toewerken?

    · Elke keer dat je goederen oogst om een opdracht van de Kerstman te vervullen, vul je de gezamenlijke voortgangsmeter van je coop aan.

    · Boven deze voortgangsmeter kun je je persoonlijke tevredenheidsmeter vinden. Die tevredenheidsmeter geeft de BTP en DTP tevredenheidswaarden weer en welke kwaliteitslevel jouw uiteindelijke deco krijgt.

    · De tevredenheid is geschaald naar het spelersniveau. Indien een speler naar een hoger level gaat, dan wordt de event-tevredenheid van de deco herberekend en dienovereenkomstig verhoogd.


    Kersttrein

    · Alle 5 hoofdstukken kennen hun eigen deco. Om de laatste einddeco te bemachtigen, moet de coop hoofdstukken 1 t/m 4 succesvol voltooien. Zo niet, dan kan de coop niet deelnemen aan het 5e hoofdstuk.

    · Deze decos kunnen verder verbeterd worden in waarde door deel te blijven nemen aan het event

    · Elke deco-upgrade kent een basis BTP en DTP waarde, gebaseerd op het speler’s niveau, wat dan verder verhoogd kan worden door de voortgangsmeter te doen stijgen.

    · In het geval dat een bepaald hfdst niet succesvol is voltooid na 4 dagen, dan kan dit opnieuw geprobeerd worden in de volgende week, tot aan het einde van het event.



    De 5 Kerstdecoraties:



    Hfdst 1 = Kersttreinstel 1 (4x2)
    Hfdst 2 = Kersttreinstel 2 (4x2)
    Hfdst 3 = Kersttreinstel 3 (4x2)
    Hfdst 4 = Kersttreinstel 4 (4x2)
    Hfdst 5 = Kerstlokomotief 5 (4x2)


    HARDE WERKEN / ACTIVITEIT BELONINGEN

    · Alle leden die deelnemen in het oogsten & doneren voor een event-hoofdstuk zullen werkbeloningen hiermee ontsluiten

    · Elke werkbeloning wordt ontsloten door ’t bereiken van een bepaalde mijlpaal op de tevredenheidsmeter.

    · Elke hoofdstuk-fase (individuele-, hulp- en bonusperiode) kent z’n eigen beloningen


    Gerelateerde afbeelding


    *) Disclaimer:

    Als je coop-instelling is ingesteld op “open coöperatie," is er een kans dat er nieuwe leden spontaan toetreden op een later moment in het event. Deze nieuwe leden zouden zomaar met bestellingen kunnen starten zonder dat ze deze echt kunnen voltooien. Dit zou dan mogelijk kunnen leiden tot onverwerkte bestellingen en uiteindelijk in het niet in aanmerking komen van de coop voor alle beloningsfasen. Gelieve hier dus rekening mee te houden en let dus op je coop-instellingen.

    **) HINT: hoe hoger ledenaantal je coop kan hebben (volgens laatste coop-onderzoek), hoe meer leden mee zouden moeten doen om de tevredenheid van de coop-deco uiteindelijk zo hoog mogelijk te krijgen.


    Gerelateerde afbeelding


    DORPSTEVREDENHEID

    Zoals je weet, is nu er iets nieuws toegevoegd aan je BF scherm (dorp): de dorpstevredenheidsmeter!



    Wat is het?

    Het werkt hetzelfde als je normale boerderijtevredenheidsmeter – maar in dit geval, beïnvloedt het de productiekosten van elk gebouw in het coop-dorp. Hoe meer DTP, hoe lager de productiekosten zullen zijn voor je coop.

    Is dit belangrijk?

    Elk gebouw en elke upgrade in het dorp zal een negatieve impact hebben op je dorpstevredenheid. Als iedereen unhappy is, dan zullen de productiekosten hoger zijn. Dus houd dat kleine pijltje zo ver mogelijk naar rechts (in het groen)!

    Hoe kunnen we eea verbeteren?

    De DTP kan verhoogd worden door decoraties te bouwen op al je farms. Zoals je hierboven gelezen hebt, kunnen alle 5 de decoraties van het Kerstvoorbereidings Event zowel DTP als normale BTP hebben. Dus de dorpstevredenheidsmeter van jouw coop weergeeft elke DTP ven elke decoratie van elk lid. Makkelijk toch?

    Hoe krijg je DTP?

    Je kunt beginnen met het verkrijgen van al deze 5 Kerstdecoraties. Daarna zullen er meer mogelijkheden komen om je dorpstevredenheid te verhogen! Hierover komt zeer binnenkort meer informatie.



    Gerelateerde afbeelding




    Deze update vindt morgen, 8 december plaats – we hopen je zsm het juiste tijdstip door te geven.

    Het Kerstevent start enkele dagen later op 11 december.

    Veel plezier!

    Jullie Big Farm Team


    Gerelateerde afbeelding


    Note van de vertaler:
    Met veel dank aan Jess_d en Gwendolen die met redigeren hielpen vanwege de hoeveelheid tekst 

  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    Ik kan niet op spel komen?? meer mensen last van?
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    Ik kan niet op spel komen?? meer mensen last van?
    ja zelfde probleem
  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    oke, bedankt voor je reactie, wachten me maar weer.....
  • flynn (NL1)flynn (NL1) NL1 Posts: 49
    Ik kan niet op spel komen?? meer mensen last van?
    ja zelfde probleem
    hier ook zelfde probleem
  • Jan50 (NL1)Jan50 (NL1) NL1 Posts: 13
    Hier ook, zal met de hotfix te maken hebben. Rustig afwachten dus maar.

  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    Ben hele dag weg geweest, dus heb geen idee wat er nu aan de hand is...... kan iemand me dat vertellen, zie geen berichten over updates of onderhoud?
  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    Ben hele dag weg geweest, dus heb geen idee wat er nu aan de hand is...... kan iemand me dat vertellen, zie geen berichten over updates of onderhoud?
    Er is momenteel een hotfix gaande. Staat op het engelse forum.
  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    bedankt, ga ik afwachten
  • Didi (NL1)Didi (NL1) NL1 Posts: 29
    hotfix is bezig
    Hotfix is coming up! These will include the following:

    - Crates in the CHWE will now move to the next crate when a player is offline and the crate timer runs out
    - The Asia themed event dialogue will now display Daniel in the correct position
    - Candies in the Candy Search event will no longer appear in the new farm expansion slots
    - The WWC calendar will be updated and corrected
    - WWC points will now be activated in the Fishing Hard Work Event and Co-op version of the event, the Co-op Championship, the Candy Farm and the themed events (including the already running Food Truck)
    geen zin om te vertalen.
  • hotfix is bezig
    Hotfix is coming up! These will include the following:

    - Crates in the CHWE will now move to the next crate when a player is offline and the crate timer runs out
    - The Asia themed event dialogue will now display Daniel in the correct position
    - Candies in the Candy Search event will no longer appear in the new farm expansion slots
    - The WWC calendar will be updated and corrected
    - WWC points will now be activated in the Fishing Hard Work Event and Co-op version of the event, the Co-op Championship, the Candy Farm and the themed events (including the already running Food Truck)
    geen zin om te vertalen.
    Staat op blz. 180 net boven het kerstverhaal in het Nederlands
  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32
    maar normaal krijg ik dan scherm en staat er 'onderhoud', kom nu niet verder dan blauwe opstart scherm
  • maar normaal krijg ik dan scherm en staat er 'onderhoud', kom nu niet verder dan blauwe opstart scherm
    Dat is ook geweest. Ik denk dat jij net daarna online bent gekomen.
  • chram (NL1)chram (NL1) NL1 Posts: 32

    Bedankt voor de reactie,al heel vaak opnieuw opgestart, maar kom nog steeds niet verder dan blauwe scherm.

    Ga maar ff wat anders doen :)

  • Ter aanvulling op wat Boer Bartels je schrijft hierboven, @wendy08 (NL1), geef ik je hieronder de link naar de (NL vertaling van) de Officiële Aankondiging waarin het gebruik van deze "verfraaingen" uitgelegd wordt. Deze post staat gewoon een paar pagina's terug in dit draadje; ook in de pagina's erna is wat meer uitleg te vinden in de antwoorden die gegeven worden op verschillende vragen hierover.

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3026857/#Comment_3026857
    HELP sinds de update kan ik niet meer inloggen..... wat nu?
  • Help sinds de update kan ik niet meer inloggen in het spel.... wat nu?
This discussion has been closed.