Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1176244

Comments

  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    ik kan nu helemaal niet inloggen. Hoe gaat dit dan verder met de harde werker , ik kan dus mijn vissen niet binnenhalen ;(
    computer even opnieuw opstarten dan lukt het waarschijnlijk wel 
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Heeft niks met je computer te maken, de server lag er uit, maar we kunnen weer inloggen :)
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 08.12.2017


    (WascallyWabbit; 07-12-2017; 17:01 u)


    V E R T A L I N G


    Hallo maar weer!

    We hebben een klein beetje nieuws, maar kunnen nog niks bevestigen! E.e.a. zal verder bediscussieerd worden morgen & en we zullen daarna pas definitieve besluiten kunnen melden.

    De mogelijkheden zijn:
    - dat het event niet wordt herstart voor volgende week - tenzij het morgen een wonderbaarlijk herstel kent (erg onwaarschijnlijk!)
    - dat er ook een kans is dat eea helemaal niet meer terug komt.
    - dat als het event terugkomt, eea pas start in week 2 of 3
    - dat de compensatie wellicht 1 of 2 van de decoraties inhoudt, tesamen met andere dingen.

    Hetgeen nu reeds vast ligt is:
    - dat het Kerst Event niet vandaag zal herstarten
    - dat Steve niet slechts op een paar boerderijen wel verschijnt en niet op andere, dus hij komt volgende week terug.
    - dat de missende vruchtbare tuinen weer moeten verschijnen bij de volgende update
    - dat niemand weet waarom de Kerst postbus decoratie niet in het bouwmenu te vinden is of waar hij überhaupt gebleven is - LOL - we zoeken er nog steeds naar  :)


    Ik weet niet wat jullie doen, maar wij farmen/oogsten gewoon alles weer. Geld maken is geld maken, en voordat de kantoren van GGS open gaan morgenochtend en men dit alles besproken heeft kan er nog heel veel gefarmd worden. Ik zou vanaf ongeveer 10.00 uur de oogsten van in je lijst gevraagde producten weer vast houden tot nader nieuws.  [Jiesta]




    banner made by Anjea (FR1)




    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • Laten we hopen dat nu een keer eens echt met een hele goede compensatie gaan komen voor de spelers. Meestal worden we afgescheept met echt belachelijke dingen. 
  • Weet je...

    Het is een spel dat blijft evolueren, zodat het jaren kan doorgaan.
    De makers willen het ook boeiend/spannend houden, zodat wij niet afhaken.
    Heb ik alle begrip voor, maar de laatste weken/maanden is er zoveel veranderd, lopen zoveel dingen vast/fout en dat begint zwaar door te wegen op heel veel van ons.
    We doen ons best om alles tot een goed einde te brengen (alleen of met coöp) en dan loopt er van alles mis/vast.

    Wat mij betreft: ik vind het niet erg als BF een stapje terug neemt en we net iets minder te doen hebben. Zolang alles dan maar werkt zoals het moet.
    Liever dat dan dat het spel continu problemen oplevert.
    Dit neemt niet weg dat er een uitdaging in het spel mag/moet zitten, maar voor mij hoeven er dat geen "100" tegelijk te zijn.

    Ik heb liever dat men nu een stapje terug neemt en stilaan weer opbouwt ipv ineens "100" nieuwe dingen tegelijk te introduceren en het spel niets anders doet dan vastlopen en foutmeldingen te geven.

    Je doet zo je best om de opdrachten tot een goed einde te brengen en dan gaat het weeral eens mis.
    Ja, je krijgt een compensatie, maar daar doen we het niet voor, hé.
    Ja, het is frustrerend en ik hoop ook dat daar verandering in komt.

    Voor nu hoop ik alleen maar dat iedereen alle problemen meldt en dat BF ervoor zorgt dat alles in orde komt.
    Naar de toekomst toe hoop ik dat BF dus geen "100" dingen tegelijk vernieuwd, start,...
    Dit omdat het wel heel duidelijk blijkt (uit het recente verleden) dat er dan van alles misloopt.
    Er is echt niets mis mee om alles stap per stap te doen.

    Ja, er zijn spelers die héél erg snel vooruit willen, maar ik hoop dat zij begrijpen dat dat niet altijd haalbaar is.
    Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd en geduld.
    Zo ook in het echte leven.

    Ik hoop dat we (makers en spelers) hier samen uitkomen.

    Bij deze wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend toe.
    Met vriendelijke groeten.
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Kan me helemaal aansluiten met vlindertje30, ingeval het iets zou uithalen, stel ik voor dat iedereen (die het ook eens is met vlindertje30) hier dan zijn steun zou betuigen in de hoop dat de spelontwerpers er gebruik van maken. Zou echter wel eerst mening van Jiesta hierover afwachten voor er mss massa reactie's komen
  • Mijn mening is, los eerst alle bugs op en kom dan met wat nieuws.
    En niet te veel in 1 keer nieuw willen hebben want dan gaat het toch weer fout.
    Dan duurt het maar wat langer tot alle nieuwe dingen in het spel zitten.
    Het hoeft niet van gister op vandaag uitgespeeld.
    Dit is een geduld spel (mits je er goud in pompt).
    Ik vind dat ze nu eens naar de niet goud spelers moeten luisteren.
    Mensen haken nu eerder af dan dat dingen wat langer duren maar het wel werkt zonder bugs.

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Weet je...

    Het is een spel dat blijft evolueren, zodat het jaren kan doorgaan.
    De makers willen het ook boeiend/spannend houden, zodat wij niet afhaken.
    Heb ik alle begrip voor, maar de laatste weken/maanden is er zoveel veranderd, lopen zoveel dingen vast/fout en dat begint zwaar door te wegen op heel veel van ons.
    We doen ons best om alles tot een goed einde te brengen (alleen of met coöp) en dan loopt er van alles mis/vast.

    Wat mij betreft: ik vind het niet erg als BF een stapje terug neemt en we net iets minder te doen hebben. Zolang alles dan maar werkt zoals het moet.
    Liever dat dan dat het spel continu problemen oplevert.
    Dit neemt niet weg dat er een uitdaging in het spel mag/moet zitten, maar voor mij hoeven er dat geen "100" tegelijk te zijn.

    Ik heb liever dat men nu een stapje terug neemt en stilaan weer opbouwt ipv ineens "100" nieuwe dingen tegelijk te introduceren en het spel niets anders doet dan vastlopen en foutmeldingen te geven.

    Je doet zo je best om de opdrachten tot een goed einde te brengen en dan gaat het weeral eens mis.
    Ja, je krijgt een compensatie, maar daar doen we het niet voor, hé.
    Ja, het is frustrerend en ik hoop ook dat daar verandering in komt.

    Voor nu hoop ik alleen maar dat iedereen alle problemen meldt en dat BF ervoor zorgt dat alles in orde komt.
    Naar de toekomst toe hoop ik dat BF dus geen "100" dingen tegelijk vernieuwd, start,...
    Dit omdat het wel heel duidelijk blijkt (uit het recente verleden) dat er dan van alles misloopt.
    Er is echt niets mis mee om alles stap per stap te doen.

    Ja, er zijn spelers die héél erg snel vooruit willen, maar ik hoop dat zij begrijpen dat dat niet altijd haalbaar is.
    Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd en geduld.
    Zo ook in het echte leven.

    Ik hoop dat we (makers en spelers) hier samen uitkomen.

    Bij deze wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend toe.
    Met vriendelijke groeten.

    Dezelfde uitspraken en voorstellen zijn heel veel gedaan en worden ook nu weer gedaan in het eigenlijke forum. Dat dit Kerstspel nu vastloopt en waarschijnlijk (helaas vrees ik met grote vreze) helemaal niet terugkomt (en nou svp allemaal duimen dat ik het hartstikke fout heb!!) is een enorme teleurstelling voor alle spelers!
    GGS zal overgenomen worden door een andere spelersgigant (Stillfront) en heeft daar een communiqué over gepost, zie https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/168182/stillfront-and-goodgame-studios-joining-forces#latest de overname vindt naar verwachting begin 2018 plaats.

    Of dit verbetering brengt? Dat is afwachten geblazen ... 

    Je steun hier in dit draadje betuigen lijkt me niks uithalen - de Engelse moderators hebben amper tijd genoeg om het eigenlijke forum te lezen en/of daarop te reageren. Maar de protesten daar worden wel meegedeeld aan GGS ... dus tellen kennelijk mee.

    sans préjudice

    Dus als er onder jullie spelers zijn die toch heel graag wat willen laten horen, wat ook echt gelezen wordt - dan zou mijn voorstel het volgende zijn:

    Onze eigen kanjer Gwendolen (inderdaad: de oprichter van dit NL draadje) heeft een uitstekend betoog in dezen geplaatst in het Kerst-event-discussiedraadje ... Je zou die post op kunnen pakken en daaronder jouw steun kunnen schrijven. (klik dan op 'quote' onder die bewuste post, blijf onder het geciteerde door paar maal op enter te klikken en schrijf je eigen tekst). 

    Gwen's post vind je hier: https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3743490/#Comment_3743490

    Hier 2 voorbeelden van een Engelse text (voor degenen die wellicht niet voldoende Engels beheersen) die je eronder zou kunnen plaatsen:

    1. Well said, I fully agree!   (Prima gezegd, ik ben het er helemaal mee eens)
    2. Couldn't have said it any better - I completely agree!   (Had het niet beter kunnen verwoorden - helemaal mee eens)
    en indien gewenst zou je daar (ik volg vlindertje's leidraad een beetje) nog bij kunnen zetten:

    • Please slow down in bringing constantly new features into the game! Please solve existing problems first! And please don't run all the in-game events constantly back-to-back - it's exhausting and slowing down things could maybe decrease these disappointing bugs in the game!
    • (Probeer svp nieuwe onderdelen van het spel langzamer te brengen! Los svp eerst de bestaande problemen op! En draai svp niet alle events continu achter elkaar door - dit is uitputtend en indien de dingen langzamer & rustiger zouden gaan dan zou dit misschien een hoop teleurstellende bugs kunnen verminderen!)



  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 08.12.2017


    (WascallyWabbit; 08-12-2017; 12:20 u)


    V E R T A L I N G


    Hallo allemaal,

    Hierbij een laatste update rond het Kerst Event:

    • Het Kerstvoorbereidingen Event zal vandaag definitief niet herstarten 
    • Als we alles hersteld krijgen, dan zal het a.s. woensdag herstarten met hoofdstuk 3 
    • Alle compensatie(s) zullen ook op woensdag worden gecrediteerd
    • Details over de compensatie worden volgende week bekend


    Verder ander nieuws:
    Meerdere van jullie hebben gevraagd naar de 'paarse uitroeptekens' boven de events (deze verschijnen weer nadat je van farms gewisseld had en dit bleek ergerlijk) ... Dit probleem is inmiddels opgelost en deze fix zal ook geïmplementeerd worden bij de volgende update.




    banner made by farmerjohn 22 (US1)


  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557


    (Community Manager Hunter; 07-12-2017; 16:36 u)



    ZEER KORTE SAMENVATTING VAN COMMUNIQUÉ GOODGAME STUDIOS

     

    GGS kondigt aan dat zij samengaan met Stillfront Group (gigant op het gebied van digitale games) en deel zullen uitmaken van diens portfolio ‘games & studios’. Samen zullen zij zich richten op langdurige strategische spellen.

    ·         De transactie zal waarschijnlijk begin januari 2018 plaatsvinden

    ·         Hoewel het een 100% overname door Stillfront betreft, zal GGS op haar eigen wijze blijven opereren en zal het onze games niet beïnvloeden. Spellen zoals Big Farm, Goodgame Empire, Empire: Millennium Wars, en de mobiele versie van Empire: Four Kingdoms of Big Farm: Mobile Harvest blijven gewoon bestaan en zullen verder ontwikkeld worden.

    ·         GGS blijft gewoon onder de merknaam Goodgame Studios opereren.

     

    Best regards,

    Your GGS Community Team


    Hierbij de link naar de Officiële Aankondiging: https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/168182/stillfront-and-goodgame-studios-joining-forces#latest

     



    banner designed by farmerjohn 22 (US1)

  • Waar is de tent gebleven van het CK????
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Jawel hoor, ook het coop kampioenschap is kaduuk en verwijderd, mededeling van CuddlyFoxes bij het mod news.
  • waar kan ik dat lezen grr??
  • Het is echt om moedeloos van te worden.

    Vind dat er nu ook eens een goede compensatie mag komen van flink wat goud, dollars en zeewier.


  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    edited 09.12.2017
    Hahahaha, ter compensatie een Harde Werker, maar die opent niet, gelukkig maar, vreselijk event geworden sinds het een "coop" harde werker is.
    Hier is de link naar het mod news:
    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/comment/3745234/#Comment_3745234

    EDIT: Als je er zin in hebt: Het spel opnieuw laden zorgt dat je de silo kunt openen.

  • Nou wat is er toch allemaal aan de hand vannacht gestart met het ck en gelijk de boosters voor de coop aangezet dollar en goud voor ruim 50 uur en na ruim 1,5 uur verdwijnt het ck weer dus dag dollars en goud uit de coopkas. Heel erg leuk voor de spelers die al begonnen waren die er dus goud en zeewier nu hebben verspilt aan dit ck. Dus ben benieuwd hoe ze dit voor de coops gaan oplossen die de boosters al aan hadden gezet voor het ck want die lopen nog wel steeds door voor niets. En wat krijg je er nu voor terug chw wat ook weer niet werkt de coopranglijst klopt ook weer niet dus dit event zullen dit event dadelijk ook weer weg halen als dat gebeurt zullen de spelers nog bozer worden omdat er hier door sommige spelers ook goud wordt gebruikt. 
  • Is er al iets bekend waarom het krab en klimkasteel met al zij katten-bedels van de lekkerbek is verdwenen, op de andere 2 velden waar mogelijk hoofd en bloemen staan ze nog.

    En die kan je niet zelf verwijderen.

    Heb al opgeschoond en 3x opnieuw opgestart.


  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 10.12.2017
    @willem 1966 (NL1)   en    @knuffeltjuhh (NL1)

    Vriendelijk verzoek om jullie post hierboven te verwijderen (tekst weghalen). Dit is een draadje voor vragen/antwoorden en vertalingen inzake het BF spel en we mogen blij zijn dat we dit als enige land kunnen/mogen hanteren.
    Maar reklame maken voor de eigen coop of recruteren mag hier op dit draadje niet.

    Dus helaas moet ik jullie vragen bovenstaande teksten te verwijderen uit jullie posts. Waarvoor dank bij voorbaat.

    Indien jullie voor je coop willen recruteren dan kan dat op dit draadje:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31434/cooperative-introduction-thread-for-non-english-speaking-users#latest


    EDIT 10/12 16:00 uur:
    De 2 bewuste posts zijn verwijderd door een moderator. Ik laat de inhoud van mijn post verder staan, want de informatie (+ link) kan handig zijn voor andere spelers die ook graag nieuwe leden willen recruteren. [Jiesta]
    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • sky (NL1)sky (NL1) Posts: 15
    Ben je je kattenkasteel kwijt op de lbb...er zit niets anders op dan je kasteel opnieuw aan te kopen en weer van nul af aan te beginnen met het verzamelen van de kattenbedeltjes.

    Het aankopen vind ik nog niet zo erg maar wat mij stoort is dat ik al meer dan 90% van de bedels had verzameld en dat die nu allemaal weg zijn

    In mijn coop ben ik "gelukkig" het enige "slachtoffer".

    Grtz, Sky
  • Iemand een idee wanneer je in de ranglijst van het coöperatieklassement van de het harde werkers event komt? Zie onze coöperatie er niet bij staan. Groeten, Keesbee
  • sky (NL1)sky (NL1) Posts: 15
    De harde werker openen is het probleem niet.
    Op dit moment staan er 141 coops in de ranglijst waarvan er 2 hoger zijn dan level 100.
    Hoeveel we ook leveren...we komen gewoon niet in de ranglijst.

    Aan Jiesta...een dikke dank je wel van heel onze coop omdat je blijft doorgaan en omdat je eigenlijk formuleert hoe we er hier tegenwoordig bijna allemaal over denken. Proficiat met je geduld want ik denk dat ik persoonlijk al lang ontploft was.
  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    Iemand een idee wanneer je in de ranglijst van het coöperatieklassement van de het harde werkers event komt? Zie onze coöperatie er niet bij staan. Groeten, Keesbee
    wij zijn ook vergeten in de ranking , ik speel me suf en er is niets te vinden over onze coop. Zelfs de cooptent is niet te bespeuren  oma sonia
  • sky (NL1) said:
    Ben je je kattenkasteel kwijt op de lbb...er zit niets anders op dan je kasteel opnieuw aan te kopen en weer van nul af aan te beginnen met het verzamelen van de kattenbedeltjes.

    Het aankopen vind ik nog niet zo erg maar wat mij stoort is dat ik al meer dan 90% van de bedels had verzameld en dat die nu allemaal weg zijn

    In mijn coop ben ik "gelukkig" het enige "slachtoffer".

    Grtz, Sky

    Ook de enige in mijn coöperatief, maar een vreemde conclusie dat als er iets verdwijnt je het dan zelf maar moet terug kopen.

    Ben benieuwt wat voor antwoord ik op het verstuurde ticket krijg.

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557

    Gerelateerde afbeelding
    BROKEN SYSTEM

    Helaas is en blijft er behoorlijk wat mis met het Coop HWE alsook het Coop Kampioenschap. Er wordt vanuit veel servers over gerapporteerd. Men heeft geprobeerd eea te herstellen maar dit is niet gelukt. Het is zeer onwaarschijnlijk dat er over het weekend iets aan gedaan kan worden, maandagmorgen zal de eerste mogelijkheid zijn om hierin te kunnen duiken.

    Onze moderators doen echt hun best, hebben developers alsook de Productiemanager tot 03.00 uur uit hun slaap gehouden in een poging eea weer recht te trekken, maar vanuit hun thuissituatie kunnen die uiteraard maar heel weinig doen. 

    Omdat beide events wel werkten op een heel aantal andere servers hebben ze eea toch door laten lopen op het weekend ...

    Dit alles haal ik uit de verschillende fora en meld ik hier opdat jullie een beetje op de hoogte zijn. Je kunt hier verder je eigen conclusie uit trekken: door blijven spelen (hetgeen 'sukkelen' blijft) of dat hele CK en CHWE verder maar ongemoeid laten.

     

  • Hier hetzelfde probleem, met de vijf laagst gerankte leden hebben we alleen al 1,5 miljoen punten voor harde werker en toch staan we niet in de coöperatielijst (te bizar voor woorden). Daarnaast is er nooit actie ondernomen op mijn missende beloningen (ja, ik heb ze allemaal niet ontvangen) van het goudvis event, wel al een week geleden een mail gestuurd. Zoeken ze bij Big Farm nog personeel?  
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 10.12.2017
    sky (NL1) said:

    Aan Jiesta...een dikke dank je wel van heel onze coop omdat je blijft doorgaan en omdat je eigenlijk formuleert hoe we er hier tegenwoordig bijna allemaal over denken. Proficiat met je geduld want ik denk dat ik persoonlijk al lang ontploft was.


    Bedankt Smileys Smileys en emoticons Bedankt Smileys Smileys en emoticons Bedankt Smileys Smileys en emoticons

    Er hebben in de afgelopen 5 jaar al best wel wat ontploffinkjes plaats gevonden, hoor Sky!  B) Dit gebeurt echter alleen achter de schermen.
    Ik ben gewoon een speler, net zoals jullie allemaal - ik geloof alleen niet in ongekunstelde scheldpartijen & onbeschoftheden lanceren in een forum. Ten eerste weet ik dat *waar gehakt wordt er spaanders vallen* en in zo'n druk (strategisch lange termijn-)spel kán het dan ook niet anders dat er veel bugs ontstaan - ten tweede geloof ik dat we met constructieve posts, rapportages & informatie dit forum en elkander beter helpen en meer zoden aan de dijk zetten, dan pagina's vol 'leeg' gescheld en/of aantijgingen aan het adres van GGS  :p

    Gerelateerde afbeelding
    Prettige & vredige Feestdagen!
    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31

    Gerelateerde afbeelding
    BROKEN SYSTEM

    Helaas is en blijft er behoorlijk wat mis met het Coop HWE alsook het Coop Kampioenschap. Er wordt vanuit veel servers over gerapporteerd. Men heeft geprobeerd eea te herstellen maar dit is niet gelukt. Het is zeer onwaarschijnlijk dat er over het weekend iets aan gedaan kan worden, maandagmorgen zal de eerste mogelijkheid zijn om hierin te kunnen duiken.

    Onze moderators doen echt hun best, hebben developers alsook de Productiemanager tot 03.00 uur uit hun slaap gehouden in een poging eea weer recht te trekken, maar vanuit hun thuissituatie kunnen die uiteraard maar heel weinig doen. 

    Omdat beide events wel werkten op een heel aantal andere servers hebben ze eea toch door laten lopen op het weekend ...

    Dit alles haal ik uit de verschillende fora en meld ik hier opdat jullie een beetje op de hoogte zijn. Je kunt hier verder je eigen conclusie uit trekken: door blijven spelen (hetgeen 'sukkelen' blijft) of dat hele CK en CHWE verder maar ongemoeid laten.

     

    Nog altijd niets te weten gekomen of de coopkampioenschappen en het kampioenschap met de harde werker al opgelost is ?
    groetjes  oma sonia
  • sky (NL1)sky (NL1) Posts: 15
    sky (NL1) said:
    Ben je je kattenkasteel kwijt op de lbb...er zit niets anders op dan je kasteel opnieuw aan te kopen en weer van nul af aan te beginnen met het verzamelen van de kattenbedeltjes.

    Het aankopen vind ik nog niet zo erg maar wat mij stoort is dat ik al meer dan 90% van de bedels had verzameld en dat die nu allemaal weg zijn

    In mijn coop ben ik "gelukkig" het enige "slachtoffer".

    Grtz, Sky

    Ook de enige in mijn coöperatief, maar een vreemde conclusie dat als er iets verdwijnt je het dan zelf maar moet terug kopen.

    Ben benieuwt wat voor antwoord ik op het verstuurde ticket krijg.

    Ik hoop van harte dat je een positief antwoord gaat krijgen maar dit was het antwoord dat ik ontving.

    Grtz, Sky
  • Hallo we hebben een nieuwe facebook site geopend big farm mobile voor Nederlanders graag nodig ik iedereen uit om lid te worden adres is facebook groep big farm mobile: Nederland
    https://m.facebook.com/groups/1558212670933993?ref=bookmarks
    Groetjes lammie en marianne
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 12.12.2017
    UPDATE 13 DECEMBER - NIEUWE THEMA EVENTS & NOG MEER!


    (CuddlyFoxes; 11-12-2017; 16:47 u)


    V E R T A L I N G


    Welkom allemaal bij de laatste update van dit jaar, welke plaats zal vinden op woensdag 13/12 a.s.


    NIEUWE THEMA EVENTS

    Al lange tijd vragen jullie om events welke gewijd zijn aan de Lekkerbek farm en de Bloemenfarm, en nu kunnen we ze dan aankondigen:

     

    ·         Deze 2 nieuwe events werken hetzelfde als de andere Thema Events

    ·         Beide events zullen bestaan uit 6 stappen en 7 moeilijkheidsgraden kennen

    ·         Sommige stappen kennen meerdere opdrachten

    ·         Het voltooien van elke stap afzonderlijk biedt je verschillende beloningen, het voltooien van alle stappen biedt je een decoratie met 7 fases van groei in uiterlijk, en hogere NTP en DTP afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van het event.

     


     

    FOOD TRUCK – LEKKERBEK FARM

    Wisten jullie al dat Eva Apple en Greta business partners zijn? Ze hebben al wat trouwe klanten die hun Food Truck regelmatig bezoeken, maar ze willen uiteraard uitbreiden, nieuwe horizonten ontdekken en een bredere variëteit aan lekkere schotels kunnen bieden.

    Ze hebben dus jouw hulp nodig, om hen van alle producten te voorzien welke uiteindelijk tot de Food Truck decoratiebeloning zal leiden. De Food Truck zal op jouw farm arriveren dd 2 januari a.s.

     



     

    WEDDING PLANNER – BLOEMENFARM

    Je weet dat Daniel vele dingen doet rondom onze farms maar wist je dat hij ook een Wedding Planner is? In deze rol gaat hij gebukt onder hoge druk en veel stress. Zo moet hij nu een erg exclusieve bruiloft organiseren voor enkele lokale beroemdheden, bovenop nog 3 bestellingen die er aan komen. Hij heeft dus ook jouw hulp nodig en is bereid je daarvoor een mooi bruiloftsaltaar te bieden. De Wedding Planner staat gepland op jouw Bloemenfarm te verschijnen dd 10 januari a.s.

     



     

    APRÈS SKI HAPPY HOUR

    Startende op 17 december a.s. om 23:59 u, introduceren we een nieuwe, speciale Happy Hour die 2 weken duurt, om je in de winterstemming te krijgen! Deze Happy Hour is gedeeltelijk ook om onze excuses aan te bieden voor alle problemen rondom de Kerst Events en zal je enkele prachtige bonussen bezorgen om je te helpen de lopende events te voltooien! Deze bonussen zullen dus ook veel hoger zijn dan de reguliere Happy Hour bonussen, dus zorg ervoor dat je inlogt binnen de juiste uren van het Happy Hour event, om hiervan te profiteren!

     


     

    IJS, IJS EN IJS!

    Wil je jouw boerderij ook een wintergevoel geven? We hebben een hele nieuwe, prachtige set van “uiterlijkheden” opdat je boerderij een winters aanzien krijgt! Het ziet er wellicht ijskoud uit, maar maak je geen zorgen, we hebben ook je dieren goed warm ingepakt! Bekijk deze nieuwe winteruiterlijkheden die op verschillende wijze in het spel beschikbaar zullen komen. Elke speler zal ook 2 van deze uiterlijkheden gratis ontvangen als onderdeel van onze excuses voor de recentelijke server- en event problemen! Dit betreft het ‘Ingesneeuwde Kippenhok’ en het ‘Ingesneeuwde huis’.



     

    NIEUWE INDELING BOERDERIJMANAGEMENT

    Het boerderijmanagement menu vormt een belangrijk onderdeel in het gehele spel voor jullie, hier is waar je kunt bekijken wat je in voorraad hebt, besluiten tot meer inkopen of juist het overschot verkopen. Maar sinds het spel steeds verder uitgebreid is en er nieuwe dingen aan toegevoegd zijn … begon eea er enigszins slordig uit te zien.

    Ondanks het feit dat elke verandering altijd wennen is, vooral als je de vorige indeling helemaal gewend was, hebben we eea nu toch beter georganiseerd voor jullie. Nu zul je alle basisgoederen als eerste vermeld zien in de pagina’s van het menu, en speciale zaden en event-zaden zullen verderop staan aangezien deze minder vaak worden gebruikt. We hebben nu ook de 2 tabs met de beide markten naast elkaar gezet, en hebben alle lijsten in een voor jullie logischere volgorde neergezet.

    Het zal wat vreemd overkomen eerst en dus wennen zijn, maar we zijn er van overtuigd dat dit menu nu veel logischer en dus gemakkelijker hanteerbaar is voor jullie.




    PAARDENSEIZOEN I – 2018 – HET BESTE VAN BIG FARM

    Voor het allereerste paardentoernooi van 2018 hebben we onze teamleden gevraagd om hun meest favoriete avatars en beloningen van voorgaande toernooien te kiezen – en hiermee jullie een extra kans te geven deze nogmaals of alsnog binnen te kunnen halen. Alle beloningen binnen dit paardenseizoen zijn dus uitgekozen door onze eigen teamleden, en sommige van deze beloningen hebben zelfs een kleine facelift gehad. Opzadelen maar en veel succes!!




    IK KIES JOU!

    Zoals velen van jullie weten kennen sommige van onze events decoratiebeloningen met verschillende oplopende visuele fasen, afhankelijk van jouw level. Zoals bijvoorbeeld het Sneeuwmannen Event. Uit jullie feedback hebben wij vernomen dat jullie heel graag deelnemen aan dit event, maar dan liever zelf willen kiezen voor het uiterlijk van je definitieve eindbeloning.

    We hebben nu deze mogelijkheid tot kiezen ingebouwd in het Sneeuwmannen Event en het O-Bon event! Hetgeen dus betekent dat als jij bv de voorkeur geeft aan de 3e fase van de Sneeuwmandecoratie, maar toch het hele event uit wilt spelen, dat dus nu kan! Zolang als je maar het minimale vereiste puntenaantal bereikt wat nodig is voor dat specifieke uiterlijk van die fase. Wij hopen dat dit je dan dus meer mogelijkheden biedt tijdens het spelen van deze events, waarbij je dus zelf kunt kiezen waarvoor je speelt.

     


     

    COMPENSATIE

    Er zijn recentelijk problemen met verschillende servers & downtimes geweest, alsook problemen rond ons Kerstvoorbereidingen Event, wat we helaas hebben moeten stoppen. Sommigen van jullie hebben reeds de Hoofdstuk 1 decoratie ontvangen, echter zonder enige waarde … dit was absoluut niet de bedoeling en is dus ook niet bij die spelers terecht gekomen als compensatie. Hiervoor in de plaats hebben we meerdere plannen om Julie te helpen weer goed op weg te komen in dit event, en wij verontschuldigen ons voor alle problemen.

    ·         Het KERSTVOORBEREIDINGEN EVENT zal herstart worden met deze update, en begint dan bij het 3e hoofdstuk

    ·         De eisen voor de 2e en 3e fase van het event zijn met 25% verlaagd

    ·         We zullen spelers voorzien van de decoraties voor hoofdstukken 1 en 2 met standaard NTP en DTP (te bepalen door het team) voor álle spelers

    ·         Zoals hierboven reeds genoemd, zal elke speler gratis 2 “Ingesneeuwde Uiterlijkheden” ontvangen, tesamen met zeewier humus en decoratie onderdelen.

    ·         Het Après Ski Happy Hour, wat normaliter 1 week duurt, zal nu uitgebreid worden naar 2 weken en de bonussen dus verhoogd.



     

    Meer informatie en bug fixes zullen volgen.



    Happy farming! 


    En wát jullie en jullie dierbaren waar dan ook ter wereld te vieren hebben rondom deze tijd van het jaar, dat het een tijd van vrede & harmonie moge zijn!



    De eigenlijke Officiële Aankondiging vind je hier: https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/168691/update-december-13th-new-themed-events-and-more

    Post edited by Jiesta (NL1) on
This discussion has been closed.