Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1170244

Comments

  • Morgend allemaal,

    ook hier is de kat verdwenen op de lekkerbekfarm.
    Zo ook bij andere spelers van de coöp.
    1 van hen schreef dat men op een ander forum zei dat je die niet opnieuw moet bouwen, want je krijgt geen hartjes/bedeltjes meer.
    Ik hoop dat de katten op de andere farms niet gaan lopen en men dit snel opgelost krijgt.

    Groetjes en een hele fijne dag.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Info op het forum:
    Alle katten op de lekkerbekboerderijen zijn verwijderd bij de update, iedereen heeft de dollars of het goud dat gebruikt is om 'm te bouwen terug gekregen.
    Het was de bedoeling dat alleen de katten waar een "bug" in zat waardoor geen bedeltjes verzameld werden verwijderd zouden worden, maar helaas, er is iets misgegaan en alle katten zijn verwijderd.
    Volgens mensen op het forum die de kattenpaal opnieuw opgebouwd hebben vallen er nu voor  niemand meer kattenbedeltjes op de lekkerbek, is doorgegeven door de moderatoren, nog geen info van GGS


  • rozeke (NL1)rozeke (NL1) NL1 Posts: 29
    Info op het forum:
    Alle katten op de lekkerbekboerderijen zijn verwijderd bij de update, iedereen heeft de dollars of het goud dat gebruikt is om 'm te bouwen terug gekregen.
    Het was de bedoeling dat alleen de katten waar een "bug" in zat waardoor geen bedeltjes verzameld werden verwijderd zouden worden, maar helaas, er is iets misgegaan en alle katten zijn verwijderd.
    Volgens mensen op het forum die de kattenpaal opnieuw opgebouwd hebben vallen er nu voor  niemand meer kattenbedeltjes op de lekkerbek, is doorgegeven door de moderatoren, nog geen info van GGS


    dank je voor het antwoord het wordt dus wachten tot het weer gaat werken 
    rozeke
  • Weet iemand waar je grof taalgebruik door een lid kan melden?
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Update van het forum voor kattenliefhebbers:
    Op 20 november komt er een update, waarbij iedere bezitter van een kattenpaal op de lekkerbek boerderij een vast aantal bedeltjes krijgt (er staat niet bij hoeveel), tevens start er dan een "bedeltjes-booster" die 10 dagen duurt.
    De kattenpaal moet voor de update op je lekkerbek staan, dus voor de 20e.

  • Ik heb de kattenkrabpaal alweer gebouwd en ik ontvang bedeltjes.

    Groetjes en een heel fijn weekend allemaal.
  • De bedeltjes die ik op de lekkerbekfarm verzamel tellen niet meer bij...
    Hopelijk komt dit snel opgelost.

    Fijn weekend iedereen.
  • Update van het forum voor kattenliefhebbers:
    Op 20 november komt er een update, waarbij iedere bezitter van een kattenpaal op de lekkerbek boerderij een vast aantal bedeltjes krijgt (er staat niet bij hoeveel), tevens start er dan een "bedeltjes-booster" die 10 dagen duurt.
    De kattenpaal moet voor de update op je lekkerbek staan, dus voor de 20e.

    Ik had hem al gebouwd maar is dus door die update weg.
    Betekend dat dat ik hem opnieuw moet bouwen of komt hij bij die update met alle verzamelde bedels terug.
    Ik zou heel erg balen als ik die allemaal kwijt ben en opnieuw moet beginnen.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Update van het forum voor kattenliefhebbers:
    Op 20 november komt er een update, waarbij iedere bezitter van een kattenpaal op de lekkerbek boerderij een vast aantal bedeltjes krijgt (er staat niet bij hoeveel), tevens start er dan een "bedeltjes-booster" die 10 dagen duurt.
    De kattenpaal moet voor de update op je lekkerbek staan, dus voor de 20e.

    Ik had hem al gebouwd maar is dus door die update weg.
    Betekend dat dat ik hem opnieuw moet bouwen of komt hij bij die update met alle verzamelde bedels terug.
    Ik zou heel erg balen als ik die allemaal kwijt ben en opnieuw moet beginnen.
    Je moet hem dus opnieuw bouwen, de al verzamelde bedels komen niet terug.
    Ik haal dit allemaal uit de posts van de moderatoren en medespelers op het forum hoor, ik heb geen inside-information. ;) (ook geen kat trouwens, zo'n witte met een roze strikje is niet m'n smaak :D:D )

  • Update van het forum voor kattenliefhebbers:
    Op 20 november komt er een update, waarbij iedere bezitter van een kattenpaal op de lekkerbek boerderij een vast aantal bedeltjes krijgt (er staat niet bij hoeveel), tevens start er dan een "bedeltjes-booster" die 10 dagen duurt.
    De kattenpaal moet voor de update op je lekkerbek staan, dus voor de 20e.

    Ik had hem al gebouwd maar is dus door die update weg.
    Betekend dat dat ik hem opnieuw moet bouwen of komt hij bij die update met alle verzamelde bedels terug.
    Ik zou heel erg balen als ik die allemaal kwijt ben en opnieuw moet beginnen.
    Je moet hem dus opnieuw bouwen, de al verzamelde bedels komen niet terug.
    Ik haal dit allemaal uit de posts van de moderatoren en medespelers op het forum hoor, ik heb geen inside-information. ;) (ook geen kat trouwens, zo'n witte met een roze strikje is niet m'n smaak :D:D )

    Balen dan bouw ik hem maar opnieuw en ga ik maar opnieuw beginnen met verzamelen. 
  • @knuffeltjuhh (NL1)

    Ik heb hem ook opnieuw moeten bouwen en dus ook de bedeltjes opnieuw verzamelen,
    maar momenteel telt hij de verzamelde bedeltjes er niet bij hier.
    Ik blijf dus al heel de dag staan op het getal dat ik deze ochtend had.
    Ook niet echt fijn, maar ja.
    Hopelijk is het snel opgelost en anders afwachten tot 20/11.  ;)
  • @knuffeltjuhh (NL1)

    Ik heb hem ook opnieuw moeten bouwen en dus ook de bedeltjes opnieuw verzamelen,
    maar momenteel telt hij de verzamelde bedeltjes er niet bij hier.
    Ik blijf dus al heel de dag staan op het getal dat ik deze ochtend had.
    Ook niet echt fijn, maar ja.
    Hopelijk is het snel opgelost en anders afwachten tot 20/11.  ;)
    Telt ie ze ook niet als je uitlogt en weer inlogt. Bij mij gebeurt dat op de hoofdfarm.
  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    hallo kattenliefhebbers,
    Bij mij zijn er géén problemen met de krabpaal en kattenbedeltjes :) hopelijk zal voor jullie de juiste oplossing eraan komen :0
    groetjes   oma sonia
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, 
    een vraag rond de testfarm: bij het inloggen vandaag krijg ik steeds " naam is ongeldig", zijn er nog mensen die die melding krijgen? 

  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31

     ik heb net hetzelfde voor. Ik kan niet inloggen op de testfarm en die zegt ook 'naam is ongeldig'
  • gielke (NL1)gielke (NL1) NL1 Posts: 14
    Hoi,

    Weet er misschien iemand wat het hoogste vislevel is dat je kunt bereiken?
    Gr Giel


  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Ik zie op de kalender dat we 8 november weer een coop competitie hebben, is toch om de 14 dagen of is dat veranderd?  Kan iemand daar iets over zeggen?
  • @wilma79 (NL1)

    Dank voor je bericht.
    De bedeltjes worden er sinds gisteren weer allemaal bijgeteld en ook die van eergisteren zijn er bij.

    Groetjes.
  • Is de testfarm nu gestart of niet?
    Ook bij mij geeft hij aan dat de ingevoerde naam ongeldig is kom er dus niet in.
  • Hallo,  
    Ik ben nieuw in het spel en had graag geweten wat je met de producten die je vindt bij inventaris en dan bij Uitrusting kan doen . Als ik op één van deze producten klik gebeurd er niets . En bij " Opslag begrijp ik het ook niet goed . Ik veronderstel dat je daar producten kan opslaan , maar bij mij lukt dat ook niet . Wie kan mij helpen ?


  • Ikben weer mijn testfarm kwijt, de zoveelste keer!!

    en nu???

  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    edited 07.11.2017
    I can't log in, says my name is already used. However, the name and password have been checked
    
     green and have been tested on test farm several times, but now no more.
  • @tettinck (NL1)

    Hoi en van harte welkom.
    De producten in je 'inventaris bij de uitrusting': daar kan je zo niets mee. Deze verdien je bij het oogsten van velden (de dozen met zaden), thema-events, eiland-boerderijen,... Je weet alleen hoeveel je er van in voorraad hebt om bepaalde dingen op te starten (kas voor speciale zaden), om dingen te kopen bij Omar zijn kraampje, hoeveel 'eiland-boerderij-(schelpen/runen/...) je hebt verzameld, ....

    Wat bedoel je juist met  'opslag'?
    Producten opslaan doe je door ze te kweken en oogsten.
    Gebeurt automatisch.
    De hoeveelheid die je kan opslaan wordt bepaald door het level van je schuren en je hoofdgebouw.

    Ik hoop dat ik je al wat op weg heb kunnen helpen.
    Heb je vragen, stel ze gerust, maar het is vooral de bedoeling om alles zelf uit te zoeken.
    Dat is nou net 1 van de grote uitdagingen hier.
    Neem ook even de tijd om alle info op het forum rustig door te nemen.

    Veel plezier!!!
  • Bedankt voor de info . Bij opslag bedoel ik de gebouwen die je kon kopen en uppen . Daar kan ik niets mee

  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    kan nog altijd niet inloggen op de testserver   :'( 
  • voor soniaatje, op dit moment valt er nog niets te testen, daarom kan jij en niemand nog op de testserver
  • wilma79 (NL1)wilma79 (NL1) Posts: 312
    edited 09.11.2017
    Bedankt voor de info . Bij opslag bedoel ik de gebouwen die je kon kopen en uppen . Daar kan ik niets mee

    De opslag staat idd alleen maar op je farm, daar hoef je verder niets mee. Maar het vergroot wel het aantal goederen wat je in je inventaris kunt hebben (kun je zien als je op het kladblokje klikt. Klik maar eens op de blauwe i in het ringmenu. 
  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    alle is weg van de vorige testserver, je moet je terug van 0 beginnen ;'(  heb ik ook gedaan en heb al een coop opgericht ' de vlaamse coop'  dus allen die willen kunnen er ook op ;)
  • Hoi Heeft er iemand nog meer last van de weekend booster op het eiland kan ik 690.000 dollar overzetten maar krijg niet de 40% extra van de weekend booster. Krijg precies het bedrag niets meer dus weer een lekkere fout ggs

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Is het niet gewoon een display-fout?
    Als je wisselt even goed je saldo in de gaten houden, bij vorige keren gaf de weekend booster ook vaak niet goed de extra productie aan maar kreeg je die wel.
This discussion has been closed.