Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1165244

Comments

  • Wat is er toch aan de hand?
    Er word me verteld dat happy hour is afgelopen en misschien van de zomer weer terug komt.
    Week erna is hij er ineens weer.
    Deze week ook en vandaag is hij ineens weer weg?
    Ik begrijp het niet meer.
    Net gelezen in het MOD nieuws bulletin. Het was niet de bedoeling dat het weg ging, ze zijn bezig geweest om het te herstellen, maar dat is niet gelukt (geen melding over compensatie oid)

  • wij konden kiezen uit 3 prijzen , ik dus niet, heb ook geen eendenvijver gekregen voor het spelen van het CK, raar of niet?, groetjes

    Heb toch echt met alles meegedraaid

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    @playerjoppie (NL1) aahhh, sorry, ik dacht dat je met feesttent het oktoberfest bedoelde :*
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hier heb ik een mooie deco ontvangen " kop van jut" 2x3   19 gewone tevredenheidspunten en 30 dorpstevredenheidspunten i.v.m. het oktoberfest, kan het nu nog niet plaatsen, er is een geitenstal aan het uppen. :)

  • pardon BF, het is opgelost, moest even opnieuw inloggen.

    voor het feest de kop van jut en gekozen voor de vijver en CK ook een vijver, groetjes

  • magy (NL1)magy (NL1) NL1 Posts: 53
    na einde van eiland
    kan ik niet meer op mijn farm komen hij vind de speler niet


    magy
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Ik geraak weer met geen enkele browser in het spel !
  • Ik kan ook niet meer op mijn farm komen Spelersnaam wordt niet gevonden
    Groet
    Gerda 
    Spelersnaam: gerdakla
  • Dacht dat het aan mij lag, pc had net een update gedaan
  • Mijn spelers namen worden ook niet herkend, kom er niet in.

    Ga nu werken hopelijk vanavond alles weer goed:-)

  • Trouwens erg leuk dat we nu ook katten op onze farms kunnen plaatsen, zijn we erg blij mee:-)
  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    help , ik kan niet meer inloggen in het spel. Het inlogvenster accepteert mijn naam niet; Wel mijn wachtwoord.  Wat kan ik doen ?   groetjes van oma sonia
  • Kom er nog steeds niet in. Andere spelers van de coop ook niet. Hoop dat het snel opgelost wordt.
    Grt. Gerda
  • SunflowersSunflowers NL1 Posts: 3
    Hallo,

    In het Big Farm-spel speel ik met de gebruikersnaam Anita1965.

    Ik heb het zelfde probleem. Ook ik kom op geen enkele manier terug in het Big Farm-spel. Toen ik (per ongeluk) de webpagina sloot kon ik daarna niet meer inloggen.
    Mijn gebruikersnaam wordt niet herkend.

    Bij mij bestond om 14:45 uur het snoepeiland nog steeds. Vanaf dat eiland is mijn webpagina afgesloten.

    Ik hoop dat Good Games Studios het snel voor ons op kan lossen.

    Bij voorbaat dank.

    Groet,
    Anita (Anita1965)
  • gielke (NL1)gielke (NL1) NL1 Posts: 14
    Zit hier met het zelfde probleem kan ook niet meer inloggen sinds 14.30 uur is dit bekend bij jullie?
    En wat gaan ze er aan doen.

    Gr, Giel
  • 15:52uur 6-10-2017

    Beste allemaal wij zitten met een cool probleem. we hebben hier 2 acounts en kunnen met beiden niet inloggen.

    Het systeem acepteerd onze gebruikers namen niet meer. Wel onze ww. die keurt hij wel goed In Nederland1

    Ik probeer terver geefs al zeker 2 uur lang zit voor elkaar te krijgen.  Ik denk dat niet de enige zal zijn.

    Wat is er aan de hand en is er een oplossing??

    Mvg Debby

  • oma sonia (NL1)oma sonia (NL1) NL1 Posts: 31
    wat katten!  Ik heb nog niets gezien van die katten.  
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Zit hier al meer dan 2u te wachten om terug in te loggen. Weten ze al waar het probleem ligt ?? Zie dat er verscheidene zijn met hetzelfde probleem, komt enkel niet veel commentaar op.

    grts.
    CrazyIngrid5
  •   Ik denk dat het inderdaad met het snoep eiland te maken heeft dat we er nu allemaal niet op kunnen, toen ik (Debora )er vanmiddag wel nog opzat liep het snoepeiland nog 1 min. Daarna wilde in mijn elegante eenden hok bouwen. Maar het snoepeland was op de kaart WEL afgelopen maar de produkten liepen door  ook de velden. Oogsten kon ik ze welleswaar niet. Ik vermoed dat het spel vast zit of zoiets.

    Dat ik via mijn eigen acount terug van de kaart naar snoep eiland wilde gaan lukte dat niet. Via het acount mijn man joene zag ik de velden gewoon staan vandaar ik het weet daar stond  het beeld nog op snoep eiland.

    Ik logde daar uit en wilde opnieuw inloggen en dat lukte dus niet meer zie mijn eerdere bericht.

    Ik hoop voor ons alleemaal dat het snel verholpen wordt.

    Mvg Debby




  • 6-10-2017

    16:19 uur

    ik kan weer inloggen.

    Gr Debby

  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    edited 06.10.2017
    hoi, intussen kan ik weer inloggen, het nieuwe paardenseizoen is nog niet gestart bij mij. Er staat seizoenspauze: resterende tijd  30 days .   Bij jullie ook??
    Gr 
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    hoi, intussen kan ik weer inloggen, het nieuwe paardenseizoen is nog niet gestart bij mij. Bij jullie wel??
    Gr 
    lees het forum het paardenseizoen start morgen
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    hoi, intussen kan ik weer inloggen, het nieuwe paardenseizoen is nog niet gestart bij mij. Bij jullie wel??
    Gr 
    lees het forum het paardenseizoen start morgen
    om 15,00 uur
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, intussen kan ik weer inloggen, het nieuwe paardenseizoen is nog niet gestart bij mij. Bij jullie wel??
    Gr 
    lees het forum het paardenseizoen start morgen
    om 15,00 uur
    oke, gelezen op forum, djw :)
  • hallo weet iemand een goede cooperatie voor mij?
  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    hallo weet iemand een goede cooperatie voor mij?
    weet niet precies wat je zoekt maar wij hebben nog plek, de bonte koe, dat is onze coopnaam.

    groeten,
    sarinc
  • hallo weet iemand een goede cooperatie voor mij?
    Wij hebben ook nog plek.
    De coop waar ik inzit heet springfield.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 13.10.2017


    (dit zijn nieuwsbulletins van gisteren!!)


    V E R T A L I N G



    *******************************
    UNHAPPY HOUR NEWS
    *******************************


    (WascallyWabbit; 06-10-2017; 11:46 u)

    Hallo allemaal,

    Zoals jullie inmiddels ontdekt hebben, is het Happy Hour ermee gestopt. Dit was niet de bedoeling, het had door moeten draaien t/m a.s. zondag en de developers hebben nog niet helemaal achterhaald wat er gebeurd is. Ze hebben de gehele morgen geprobeerd e.e.a. te herstellen, maar helaas blijkt dit niet meer mogelijk, sorry!
    Related image
    (Rowdy Rac; 06-10-2017; 15:15 u)

    De Internationale, Duitse en Italiaanse servers zijn tijdelijk down gegaan vanwege onderhoud.

    Het nieuwe Paardenseizoen (toernooi) start zaterdag 7 oktober om 15.00 uur. De timer op jullie ranch geeft het verkeerde aan!
    Related image
    (Cuddlyfoxes; 06-10-2017; 17:53 u)

    Hallo allemaal,

    Sommige paardentrainingsbooster zullen willekeurig verschijnen gedurende dit weekend tot Zondag middernacht.

    Het VIS HARDE WERKER EVENT start vandaag om 13:00 uur, en eindigt op 10 oktober om 23:59 uur




    banner designed by Jonquille6 (FR1)



    Post edited by Jiesta (NL1) on
  • Vraagje omtrent het event harder werker 

    Als men hier vissen moet verzamelen waarom werkt het niet. Krijg uiteindelijk de melding dat ik nog niet alle vissen op de kaart gevangen heb. Nou dat is leuk zou niet weten welke ik nog moet vangen 
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    @EstherDutch (NL1) Het vis harde werker event werkt met vissen uit het visgebied en ik heb even op je farm gekeken en je hebt dat nog niet ontgrendeld.
    Om het visgebied te gaan gebruiken moet je eerst een lijst met opdrachten uitvoeren, daarna kun je op de werf boten bouwen om de zee op te sturen.
    Hier is een link naar de site van @CrazyBigfarm55 (US1) 's site met de lijst met opdrachten: http://crazybigfarm.tk/farm/dockyard/task_list.htm
    Op deze site staat ook hoe je begint met de werf: http://crazybigfarm.tk/farm/dockyard/dockyard.htm

    Als je Engels het toelaat zowieso een hele fijne site om info te krijgen over alles wat BigFarm is :)






This discussion has been closed.