Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

193244

Comments

  • PINJO1986 (NL1)PINJO1986 (NL1) NL1 Posts: 1,852
    De garage tractors op tabblad 2.

    Degene links boven boost bijvoorbeeld je kippen, varkens en koeien stallen.
    Degene rechts onder boost je bakkerij met een aantal extra producten.
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557

    En degene rechtsonder (die blauwe) is de 'farm flash' en die heet bij ons 'boerenboel'. Hiermede kun je de productie van je bakkerijproducten verhogen. Wat reuze handig is tijdens dit event - want bakkerijproducten kun je (net zoals bloemenwinkel producten) niet BIJKOPEN als je evt tekort komt om je bestellingen te halen.
  • KimmieCat (INT1)KimmieCat (INT1) Posts: 52
    edited 29.11.2015
    In een draadje over tips voor santa event heeft kimmy het over "Farm flash" ....kan iemand me vertellen wat ze hiermee bedoeld?

    Farm flash in in het nederlands boerenboel : dat is een booster in je garage waarmee je het aantal dat de bakkerij maakt , kunt ophogen bij oogsten


  • Hallo,

    Ik heb een vraag over de coöperatie (leden) 

    Wij voeren geregeld Projecten uit we zitten op level (10)  en op onderzoek level (1)

    En we hebben maar 7 leden en er kunnen geen meer leden bij.

    Terwijl bij andere coöperaties hetzelfde level hebben en meer leden hebben.

    Hoe kunnen wij meer leden krijgen?

    Bedankt alvast voor de reactie(s)

    Groetjes Maria


  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    - 5e tab in cooperatiemenu = Onderzoeken
    - 2 tab in drop-down-menu = Coöperatie
    - als je hierin kijkt dan zie je o.a. het onderzoek "Versterking"

    Via het onderzoek "versterking" kun je jouw coöperatie telkens met 2 nieuwe leden uitbreiden. Kondig onderzoek aan, geef coöpleden een kans om deel te nemen (wij geven ze altijd een week, want dan kunnen ze er nog even voor sparen) en als zich voldoende deelnemers hebben ingeschreven/betaald hebben dan kan het onderzoek gestart worden. Zodra onderzoek klaar is, staat deur coop open en kunnen er nieuwe leden gerecruteerd worden.
    Let op: onderzoeken kosten ook kasgeld - en sommige onderzoeken vanaf een bepaald level vaak ook een bedrag aan goud. Dus dit moet er dan wel in de coopkas zitten. Hiertoe stellen de meeste coop-leidingen een vast bedrag aan $ en goud vast (vaak aangepast aan level) wat ze wekelijks van hun coopleden vragen.

    Happy farming  :)

  • dank je wel Jiesta,

    ik heb het gevonden :)

    Groetjes

  • Hoe kan je zien dat je doorbent naar volgende level deco bij de lijst van de kerstman?
    Het is ons gisteren gelukt om alle gestarte lijsten vol te maken. Hoe leuk is dat....goede samen werking en overleg binnen de coop......zo leuk om mee te maken! Wat mij betreft mogen er vaker dergelijke events komen hoor....we zijn met de coop zeer enthoussiast!
    grtz Bysel (cooperatie Springfield)
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 30.11.2015
    @Bysel (NL1) 

    Wij zijn in onze coop ook erg enthousiast - hebben het met vereende krachten ook gehaald.

    De eerste kerstbal = 'besneeuwde iglo' deco (1e week)
    De tweede kerstbal = 'ingesneeuwd huisje' deco (2e week)
    etc.... zo zijn er 4 kerstballen voor 4 weken, de 5e week volgt er een verrassing (sneeuwvlokken verzamelen).

    Oranje band in boomstam geeft aan voor welke deco je nu speelt. Gouden "halo" rondom Kerstbal geeft aan voor welke week-deco je nu speelt (dus al 2 indicaties). De gele band in de boomstam geeft aan in hoeverre jij en jouw leden de tevredenheidswaarde van de deco aan het verhogen zijn door je donaties. Dit zie je ook in de top van de boom: het tevredenheidswaarde-puntenaantal (dus ook 2 indicaties).

    1) als ALLE deelnemers op Zondag 100% hebben gehaald, gaat coop over naar volgende deco.
    2) doordeweeks kun je tevredenheidswaarde v die deco verhogen (bedenk: als je MEER doneert dan het gevraagde aantal, dan zie je het puntenaantal omhoog schieten; niet te versmaden, vooral nu we geld voor het doneren terugkrijgen).

    Aan het eind van dit event staat je de deco te wachten (voor alle coopleden) die je uiteindelijk hebt weten te bemachtigen. Je krijgt dus één deco, het ligt aan jullie inspanningen gedurende 5 weken welke en met hoeveel tevredenheidswaarde.



    LET OP: MORGEN 1/12 nieuwe Update: vanaf 1/12 tot 24/12 kunnen we Rudolph het Rendier op onze farms gaan zoeken. Elke dag is hij verstopt op een andere plek. Vind je hem, dan gaat er een deurtje inde Adventskalender open en hierachter staat je weer een verrassinkje te wachten!!
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, 
    ik heb intussen al 2x de  rudolfzoekopdracht gekregen en dus ook al 2 kistjes :), rudolf stond de 2de keer op dezelfde plek.

    groetjes
     
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    @tientje64 (NL1) 

    Ja, dat klopt. Op vele andere servers bleek het Rudolph event verkeerd van start te zijn gegaan. GGS zit nog steeds met het eeuwenoude probleem rond de verschillende tijdzones en dat steekt zo nu en dan de kop weer eens op.
    Op veel servers bleek Rudolph op de 2e dag te zijn gestart en kon men het cadeautje van de 1e dag alleen nog met goud afkopen.
    Daarom is vanmorgen voor iedereen opnieuw gestart.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    even een vraagje.
    wij als coop zullen nooit allemaal de 100% halen. mensen werken ook nog natuurlijk.
    wij komen dan dus nooit hoger dan de iglo. als wij doorspelen word dan wel de waarde van de iglo verhoogt of spelen we nu dan voor jan met de korte achternaam?
  • PINJO1986 (NL1)PINJO1986 (NL1) NL1 Posts: 1,852
    Zal het een beetje opsommen wat er precies gedaan kan worden.

    - Als er in week 1 een order gestart is speel je als coop voor de besneeuwde iglo.
    - Als meerdere mensen een order starten in die week moeten alle orders 100% gemaakt worden om naar de volgende decoratie (besneewd ijshuisje) te komen.
    - De ster bovenop de kerstboom laat zien hoeveel gelukspunten je decoratie gaat krijgen, het maakt dus niks uit welke decoratie je gaat scoren want je ziet de waarde omhoog gaan als je blijft doneren.

    @Mummie Wat je het best kunt doen om toch naar een hogere decoratie te komen is, laat degene niet mee spelen die hun orders niet tot minimaal 80% kunnen vullen. Je gelukspunten zijn dan wel lager maar je decoratie word mooier.


  • knuffeltjuhh (NL1)knuffeltjuhh (NL1) NL1 Posts: 91
    edited 01.12.2015

    Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat als iets klaar is word het niet meer groen word met een v erin.
    Als ik op lekkerbek bijv wat klaar heb en ben op hoofdfarm krijg ik 00:00:00 te zien en niet groen met v erin.
    ben ik nu op lekkerbek en er is wat klaar word hij wel groen met v maar ben je op andere farm het spelen dan waar wat klaar is krijg je dus 00:00:00 te zien.
    Meerdere in onze coop hebben dat.
    Hoe kunnen we dit oplossen?

  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Ja, dat hebben wij ook @knuffeltjuhh (NL1) ...... Je bedoelt dat in de "oogsten klaar" flap aan de rechterkant van t scherm geen groene 'vinkjes' meer komen, maar de teller gewoon stopt bij 00:00:00.

    Waarschijnlijk een displayfoutje. Wij vinden het niet onoverkomelijk - de 00 indicatie is wat ons betreft voldoende indicatie dat er een oogst op een andere farm klaar is. 
    Denk dat dit dus voor GGS ook geldt: als een bug het eigenlijke farmen niet onoverkomelijk in de weg staat, dan heeft eea geen prioriteit op de bugs-lijst.

    Ik zal wel even in de gaten houden of op het forum ook andere servers aangeven hier last van te hebben. Zo niet, dan kunnen wij het memoreren - maar nogmaals: het is geen bug waarvoor de servers plat gelegd worden. Hoogstwaarschijnlijk wordt eea meegenomen in een evt volgende update.
  • PINJO1986 (NL1)PINJO1986 (NL1) NL1 Posts: 1,852
    Meestal is dit op te lossen door je browser en flash cache te legen. Als je wilt kan ik wel een linkje neerzetten waar het in het Nederlands staat uitgelegd.
  • Meestal is dit op te lossen door je browser en flash cache te legen. Als je wilt kan ik wel een linkje neerzetten waar het in het Nederlands staat uitgelegd.

    die uitleg is nooit weg dus mag je van mij hier neerzetten.
    ik weet hoe dat gaat maar andere misschien niet.
  • Ja, dat hebben wij ook @knuffeltjuhh (NL1) ...... Je bedoelt dat in de "oogsten klaar" flap aan de rechterkant van t scherm geen groene 'vinkjes' meer komen, maar de teller gewoon stopt bij 00:00:00.

    Waarschijnlijk een displayfoutje. Wij vinden het niet onoverkomelijk - de 00 indicatie is wat ons betreft voldoende indicatie dat er een oogst op een andere farm klaar is. 
    Denk dat dit dus voor GGS ook geldt: als een bug het eigenlijke farmen niet onoverkomelijk in de weg staat, dan heeft eea geen prioriteit op de bugs-lijst.

    Ik zal wel even in de gaten houden of op het forum ook andere servers aangeven hier last van te hebben. Zo niet, dan kunnen wij het memoreren - maar nogmaals: het is geen bug waarvoor de servers plat gelegd worden. Hoogstwaarschijnlijk wordt eea meegenomen in een evt volgende update.

    ja dat bedoel ik en sommige van onze coop ervaren dit als zeer vervelend.
  • PINJO1986 (NL1)PINJO1986 (NL1) NL1 Posts: 1,852
    edited 01.12.2015
    Goed linkje in het Nederlands voor je flash cache legen:
    http://help.adobe.com/nl_NL/FlashPlayer/LSM/WS6aa5ec234ff3f285139dc56112e3786b68c-7fff.html

    Goed linkje voor je browser cache legen:
    Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/buffer-van-firefox-wissen
    Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=nl
    Explorer: http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/manage-delete-browsing-history-internet-explorer#ie=ie-11


    Sorry maar je hebt gelijk, heb nu precies hetzelfde als wat jij zegt en dat heeft niet met cache te maken. Wil jij een nieuw draadje maken met deze bug?


    Post edited by PINJO1986 (NL1) on
  • Goed linkje in het Nederlands voor je flash cache legen:
    http://help.adobe.com/nl_NL/FlashPlayer/LSM/WS6aa5ec234ff3f285139dc56112e3786b68c-7fff.html

    Goed linkje voor je browser cache legen:
    Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/buffer-van-firefox-wissen
    Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=nl
    Explorer: http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/manage-delete-browsing-history-internet-explorer#ie=ie-11


    Sorry maar je hebt gelijk, heb nu precies hetzelfde als wat jij zegt en dat heeft niet met cache te maken. Wil jij een nieuw draadje maken met deze bug?



    Ja doe ik. Ik hoop dat het vlug word opgelost. 







  • knuffeltjuhh (NL1)knuffeltjuhh (NL1) NL1 Posts: 91
    edited 01.12.2015

    Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat als iets klaar is word het niet meer groen word met een v erin.
    Als ik op lekkerbek bijv wat klaar heb en ben op hoofdfarm krijg ik 00:00:00 te zien en niet groen met v erin.
    ben ik nu op lekkerbek en er is wat klaar word hij wel groen met v maar ben je op andere farm het spelen dan waar wat klaar is krijg je dus 00:00:00 te zien.
    Meerdere in onze coop hebben dat.
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    hier staat hij nog eens
    PINJO1986 (NL1)

  • Hoi Onze coop heeft nog wat vraagjes wat betreft het kerst event. Ons is opgevallen dat je op de zondag, als je iedereen kan helpen, toch niet alles kan doneren. Nu vroegen wij ons af als de opdracht in jouw lijst niet voorkomt, bv: Ik heb 2100 vruchtentaartjes maar ik had hem niet als opdracht, ik deze dan ook niet kan doneren? En nu in de 2e week moet iemand heel veel muffins maken (kost amandelen) maar moet ook amandelen doneren en dan ook nog eens mest.........Zo kan je toch niet echt een opdracht maken? Of gaan ze er van uit dat iedereen ook goederen (kan) kopen?
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :-)

    Ik kijk uit naar jullie bevindingen.
    Alvast bedankt weer,

    Hannah
  • PINJO1986 (NL1)PINJO1986 (NL1) NL1 Posts: 1,852

    Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat als iets klaar is word het niet meer groen word met een v erin.
    Als ik op lekkerbek bijv wat klaar heb en ben op hoofdfarm krijg ik 00:00:00 te zien en niet groen met v erin.
    ben ik nu op lekkerbek en er is wat klaar word hij wel groen met v maar ben je op andere farm het spelen dan waar wat klaar is krijg je dus 00:00:00 te zien.
    Meerdere in onze coop hebben dat.
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    hier staat hij nog eens
    PINJO1986 (NL1)

    Hhahaha ik bedoelde eigenlijk een draadje in het Engels (bij technical problems) zodat het een bekend probleem word. Maar het hoeft niet meer, heb het door gegeven en hopelijk word het opgelost met de volgende update die er is.
    Hoi Onze coop heeft nog wat vraagjes wat betreft het kerst event. Ons is opgevallen dat je op de zondag, als je iedereen kan helpen, toch niet alles kan doneren. Nu vroegen wij ons af als de opdracht in jouw lijst niet voorkomt, bv: Ik heb 2100 vruchtentaartjes maar ik had hem niet als opdracht, ik deze dan ook niet kan doneren? En nu in de 2e week moet iemand heel veel muffins maken (kost amandelen) maar moet ook amandelen doneren en dan ook nog eens mest.........Zo kan je toch niet echt een opdracht maken? Of gaan ze er van uit dat iedereen ook goederen (kan) kopen?
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :-)

    Ik kijk uit naar jullie bevindingen.
    Alvast bedankt weer,

    Hannah
    Het viel de meeste al gelijk op toen het zondag was dat je precies hetzelfde moet doneren als de opdracht die jij op diezelfde plaats had staan. Had jij dus op plaats 6 (de een na laatste order) vruchtentaartjes dan kon jij op elke 6de plaatst op die zondag dus alleen vruchtentaartjes doneren.

    Als iemand anders op die plaats een veel makkelijkere order heeft kun je ook tegen die persoon zeggen dat hij geen amandelen hoeft te doneren. En als het echt niet anders kan misschien kan die persoon de amandelen kopen met dollars en/of een extra boomgaard erbij plaatsen.
  • Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat als iets klaar is word het niet meer groen word met een v erin.
    Als ik op lekkerbek bijv wat klaar heb en ben op hoofdfarm krijg ik 00:00:00 te zien en niet groen met v erin.
    ben ik nu op lekkerbek en er is wat klaar word hij wel groen met v maar ben je op andere farm het spelen dan waar wat klaar is krijg je dus 00:00:00 te zien.
    Meerdere in onze coop hebben dat.
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    hier staat hij nog eens
    PINJO1986 (NL1)

    Hhahaha ik bedoelde eigenlijk een draadje in het Engels (bij technical problems) zodat het een bekend probleem word. Maar het hoeft niet meer, heb het door gegeven en hopelijk word het opgelost met de volgende update die er is.

    haha dan had ik je verkeerd begrepen. Ik kan niet zo goed engels daarom stel ik de vragen hier. Maar je hebt het door gegeven lees ik. Ik hoop dat ze het heel vlug gaan oplossen.
    Hoi Onze coop heeft nog wat vraagjes wat betreft het kerst event. Ons is opgevallen dat je op de zondag, als je iedereen kan helpen, toch niet alles kan doneren. Nu vroegen wij ons af als de opdracht in jouw lijst niet voorkomt, bv: Ik heb 2100 vruchtentaartjes maar ik had hem niet als opdracht, ik deze dan ook niet kan doneren? En nu in de 2e week moet iemand heel veel muffins maken (kost amandelen) maar moet ook amandelen doneren en dan ook nog eens mest.........Zo kan je toch niet echt een opdracht maken? Of gaan ze er van uit dat iedereen ook goederen (kan) kopen?
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :-)

    Ik kijk uit naar jullie bevindingen.
    Alvast bedankt weer,

    Hannah
    Het viel de meeste al gelijk op toen het zondag was dat je precies hetzelfde moet doneren als de opdracht die jij op diezelfde plaats had staan. Had jij dus op plaats 6 (de een na laatste order) vruchtentaartjes dan kon jij op elke 6de plaatst op die zondag dus alleen vruchtentaartjes doneren.

    Als iemand anders op die plaats een veel makkelijkere order heeft kun je ook tegen die persoon zeggen dat hij geen amandelen hoeft te doneren. En als het echt niet anders kan misschien kan die persoon de amandelen kopen met dollars en/of een extra boomgaard erbij plaatsen.

  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    Over de kerstman-project.

    Dit is onze ranglijst van de donaties:

    64%
    0%
    0%
    18%
    46%
    0%
    58%
    0%
    24%
    0%
    0%
    100%
    27%
    13%
    41%
    7%
    0%
    0%
    70%

    Het is bij lange onmogelijk voor alle spelers om meer dan de 80% te halen. Daar wij ook spelers hebben die nu inactief zijn. Sommige spelers kunnen niet te fanatiek doorspelen, iets wat wij niet eisen.
    Ik vraag mij af of het zin voor onze coöperatie heeft om daarmee door te gaan?
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Dat vind ik heel moeilijk om te zeggen @wiggeltje (NL1), maar ga het toch doen:

    Alles wat op 0% en op 100% staat kan door want dat schaadt de coop niet in de voortgang. Alles wat op >70% staat is misschien op zondag nog te helpen, maar hiervoor moet je heel goede afspraken maken met elkaar, wie wie helpt met donaties. Anders krijg je gauw chaos.

    1) Jullie kunnen met event stoppen en dan krijg je iig de *besneeuwde iglo* met de tevredenheidswaarde die nu in de top v je boom staat.

    2) Jullie kunnen ook even overleggen over het volgende:

    Actie1
    100% zit goed (moet nu snel voorraden weer tot max brengen)
    70% op zondag helpen (en zelf vooral nu door blijven farmen/doneren)
    64% op zondag helpen (" " ")
    58% missch ook nog te helpen, even goed bekijken of dit jullie startposite voor de volgende week niet schaadt

    Actie2
    Alle 0% ongemoeid laten (als ze volgende wk toch mee willen doen, mogen ze maandag weer doneren, maar ze moeten nu op 0% blijven staan!!)

    Actie3
    Alle anderen (dus van 7% t/m 46%) vragen of ze nu NIKS meer willen doneren, en svp hun voorraden aanvullen tot max. En dan zondagavond rond 23.00 u uit de coop willen stappen + gelijk een sollicitatie sturen. De eerste van jullie leiding die maandagmorgen online gaat, kan ze dan weer binnen halen. Het enige wat ze hier mee verliezen is alle donaties tot dan toe + t aantal rode schopjes (wij geven hier niks om maar weetn iet hoe jullie daarover denken). Hun stand wordt dan weer teruggezet naar 0% en dan schaden ze de voortgang van de gehele coop niet. Een ultieme opoffering dus voor het belang van de coop en dus een mooi gebaar!

    Voor volgende week moeten jullie dan goed afspreken met elkaar wie er wel meedoen (moeten minstens 80% denken te kunnen halen) en wie niet (moeten op 0% blijven staan) ... Eea moet natuurlijk wel in ieders agenda passen. En bedenk: hoe hoger het aantal leden hoe hoger het aantal deelnemers ook moet zijn om de tevredenheidswaarde te doen stijgen.

    Dus als je met maar bv 5 deelnemers doorgaat, dan kun je evt wel dat *IJskasteel* halen, maar met een betrekkelijk lage tevredenheidswaarde.

    Aan jullie de keuze of je doorgaat.

    Veel succes!
  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    Erg bedankt voor je ruime advies!

    Ondanks actie 3 wel zou kunnen helpen, vind ik het zonde van de scorelijst aan dollars & goud die verschillenden bereikt hebben binnen onze groep.

    Ik heb gemerkt dat ik evenzo 'dollars' krijg als ik voor de anderen doneer en dat neemt het de moeite waard om te doneren. Actie 2 lijkt me voor ons nog het meest geschikt :-D

    Mvg, Wiggeltje
  • Sandrag (NL1)Sandrag (NL1) NL1 Posts: 22
    Wanneer wordt de kolom Laatste kans-zondag in de Lijst van de Kerstman actief? / Wat moet je hiervoor doen om hier getallen groter dan 0% in te krijgen?
  • grace1970 (NL1)grace1970 (NL1) Posts: 54
    edited 06.12.2015
    Goedemorgen,
    Heeft iemand al uitgevonden hoe je kan zien hoeveel sneeuwballen je verzamelt voor de sneeuwpop (dag 6 van de adventkalender)?

    Edit: never mind, ik zie dat je tevredenheidswaarde stijgt in de kalender ...

  • Ja dat willen wij in onze coop ook graag weten eigenlijk....staat wel een tevredenheidswaarde bij, maar hoe hoog moet die dan zijn?
    Alvast bedankt!!
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 07.12.2015
    Wanneer wordt de kolom Laatste kans-zondag in de Lijst van de Kerstman actief? / Wat moet je hiervoor doen om hier getallen groter dan 0% in te krijgen?
    Even de pagina teruglezen @Sandrag (NL1), dan vind je alle info die je wilt.  LKZ start op zaterdagnacht om middernacht. Op zondag kunnen meerdere leden een ander lid helpen om tot die 100% voltooiing te komen; goede onderlinge afspraken maken dus wie wie helpt en wie wat doet. In de lijst van zondag komen alleen de percentages te staan van de leden die helpen, dus percentage v hoeveelheid hulp geboden.

    Eentie (NL1) said: Ja dat willen wij in onze coop ook graag weten eigenlijk....staat wel een tevredenheidswaarde bij, maar hoe hoog moet die dan zijn?
    Alvast bedankt!!
     
    @Eentie (NL1) en @grace1970 (NL1) 
    Je kunt naarmate je meer sneeuwballen verzamelt, de sneeuwman zien groeien in de Adventskalender. Je kunt op de 30e etage van de je deco-toren zien hoe ver de visuele deco kan groeien. Aan de hand van de tevredenheidspunten die je in de Adventskalender ziet staan kun je zien hoe ver je nu al bent, en hoeveel er nog nodig is voor de volgende punten verhoging. Dat zijn je indicaties.
    Op het forum is al uitgerekend dat de laatste visuele deco wsch zo'n 160 pnt kan halen. P
    in me hier niet op vast; ik ben geen 24/7 speler en zal dat ook nooit worden, dus zal nooit zoveel halen  :)
    De speciale zaden (viooltjes, raapzaad, rozen, etc) schijnen zeer hoge sneeuwballen te geven (geruchten gaan dat zonnebloemen tussen 220-250 pnt geven).
    Post edited by Jiesta (NL1) on
This discussion has been closed.