Home EN Bug Reporting & Technical Issues

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Technical problems, bugs & questions thread for Non-English speaking members

12226

Comments

  • Krijgt iedereen nu al videoshows of nog niet.
    Ik heb er een tijdje terug 2 achter elkaar gehad en daar geen één meer. 
    Terwijl ik van anderen hoor dat ze al van alles gewonnen hebben. 
  • bablou1 (NL1)bablou1 (NL1) NL1 Posts: 82
    Krijgt iedereen nu al videoshows of nog niet.
    Ik heb er een tijdje terug 2 achter elkaar gehad en daar geen één meer. 
    Terwijl ik van anderen hoor dat ze al van alles gewonnen hebben. 
    Ik heb ook al een paar dagen geen nieuwe videos gehad. 
    Onthoud dat ze nog steeds in de testfase zitten. Sommige hebben helemaal geen videos etc.
    Het is natuurlijk oneerlijk dat sommige 20 videos per dag krijgen en sommige niets, maar totdat ze het officieel maken is hier niks aan te doen.
  • k.f (JP1)k.f (JP1) Posts: 124
    同じような英語のメールが来てたのでクリックしたら、このサイトに出てきました。私のフォーラム変です。ログインしなさいとかで登録してからEメールにフォーラムのしりとりの会話が48通も来てます。又、フォーラムを確認しようとすると、パスワードを毎回入力しないといけない状態です。迷惑メールに登録しても迷惑メールに入って居るだけ。配信停止して欲しいです。><:でわ・・・。
  • k.f (JP1)k.f (JP1) Posts: 124
    私のコメントがwww1になってるのでインターナショナルのフォーラム(admin?)より?Eメールに来てクリックしたら、このサイトに入ったので書きましたが、コミニティ―マネジャーの方が見てくれるか?なので、どなたか上記の件英語に直して投稿してもらえませんか。それと、Eメールをフォーラムで変更したので二つ登録されたことになったみたいでマイクロソフトのアウトルックにメールが来てます。yahooにも新フォーラムに投稿した人の内容がすべて来てます。
  • NafaruNafaru Posts: 3,047
    edited 25.09.2015
    おはよう、k.f-さん!

    I'm very sorry, but my Japanese is unfortunately not good enough to understand your question or request. 

    Don't fret, though. We have Japanese forums set up over here, where you can ask your question directly. In case you need further assistance, you can also contact Support in regards to your issue. 

    バイバイ-!
    Steffi
  • wim47 (NL1)wim47 (NL1) NL1 Posts: 10
    hallo, ik heb net voor 10 euro aan Goud gekocht en ik ben mijn Geld kwijt maar geen Goud en bonus  hoe kan dat
    plusser
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    Wim, ik neem aan dat je goed je totaalbedrag aan goud voor ogen had voordat je er voor € 10,= bij kocht.
    En dus dat aangekochte goud er niet bij opgeteld ziet nu.

    Heb je al geprobeerd het spel eerst te refreshen (= Ctrl+F5) en indien dat niet helpt eens helemaal uit- en daarna weer in te loggen? Meestal behelst dit nl een weergavefout die op deze manier opgelost kan worden.

    Helpt dit niet, dan zul je een formulier aan Support moeten schrijven, waarin zoveel mogelijk details opgenomen. Helaas moet dit in het Engels. 

    Overigens: er is ook een NL draadje waar je terecht kunt in dit forum: "Help offered for Dutch Players".
  • Hi!!

    Why dont I ger my decoration from George???
    Not fair!!

    regards mulle 69
  • What decoration are you talking about? (there is several decorations to get as reward from George)
  • Help! Kan niet opstarten, krijg alleen een blanco scherm iedere keer ik naar het spel wil gaan :-(
  • Heb je al geprobeerd om je geschiedenis op te schonen? Ook van je flash speler? Ik kon de NL server net gewoon opstarten. Kreeg net wel een melding, maar de server gaat down voor onderhoud. Misschien kun je een andere browser proberen?
    Help! Kan niet opstarten, krijg alleen een blanco scherm iedere keer ik naar het spel wil gaan :-(

  • waarom krijg ik geen mais en kool bijgeteld bij de sprookjes missie?? heb al aantal keer opnieuw opgestart maar krijg gewoon niks meer erbij... zo wordt het wel heel lastig om missies te halen...
  • belan (SKN1)belan (SKN1) SKN1 Posts: 0
    har høstet over 4000 kål men den bliver stående på 2077
  • nannsi (SKN1)nannsi (SKN1) SKN1 Posts: 325
    hej belan

    Det er desværre et kendt problem - det er rapporteret til ggs i andre tråde, på engelsk
  • Jeg har samme problem
  • -willow- (NL1)-willow- (NL1) NL1 Posts: 27
    heb hetzelfde probleem met kool. Al 2x geoogst en zou genoeg moeten hebben maar de teller blijft stil staan
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 06.10.2015
    heb hetzelfde probleem met kool. Al 2x geoogst en zou genoeg moeten hebben maar de teller blijft stil staan
    Er is al meer over geklaagd in het forum, op diverse servers heeft men hier last van. Het product wordt kennelijk wel geoogst maar niet opgeteld voor de opdracht van het event. 
    We zullen helaas morgenochtend moeten afwachten - als de kantoren van GGS open gaan dan kunnen we in de loop van de ochtend een reactie zo niet maatregel van GGS verwachten, lijkt mij.

    Voor zover jullie dit nog niet weten: er is ook een draadje voor Nederlanders in dit forum ("Help offered for Dutch Players") waar je met al je vragen/opmerkingen in het NL terecht kunt. Plak deze link hiertoe in je adresbalk: https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31508/help-offered-for-dutch-players-hulp-aangeboden-voor-nl-spelers/p88


  • waarom telt nu opeens mijn kool niet op als ik kool van het land haal dan wordt

    niet bij geteld het gevolg is daarvan dat ik niet door kan met mijn missie
  • Jiesta (NL1)Jiesta (NL1) Posts: 6,557
    edited 07.10.2015
    Er is al meer over geklaagd in het forum, op diverse servers heeft men hier last van. Het product wordt kennelijk wel geoogst maar niet opgeteld voor de opdracht van het event. 
    We zullen helaas morgenochtend moeten afwachten - als de kantoren van GGS open gaan dan kunnen we in de loop van de ochtend een reactie zo niet maatregel van GGS verwachten, lijkt mij.

    DENK ER AAN: er mag alleen in het Engels geschreven worden op dit forum. 
    Voor zover jullie dit nog niet weten: er is ook een draadje voor Nederlanders in dit forum ("Help offered for Dutch Players") waar je met al je vragen/opmerkingen in het NL terecht kunt. Plak deze link hiertoe in je adresbalk: https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/31508/help-offered-for-dutch-players-hulp-aangeboden-voor-nl-spelers/p88


    Brief translation:
    Harvest of cabbage doesn't seem to be counted for the Fairy Tale event.
    There are more complaints about this subject, on different servers. We will have to wait until the offices of GGS will open tomorrow morning, and hope they will sort things out.
    In this forum it is only allowed to write in English - please use this link to get to the thread "Help offered for dutch players".
  • EricaBen (NL1)EricaBen (NL1) NL1 Posts: 5
    Bij mij is het evenement nu helemaal weg. Ook de paardenraces zijn gestopt terwijl we nog een paar dagen hadden....
  • Bij mij is het evenement nu helemaal weg. Ook de paardenraces zijn gestopt terwijl we nog een paar dagen hadden....
    Probeer eens uit en weer in te loggen, dat helpt meestal met dit soort dingen. En anders je geschiedenis opschonen.
  • voor die mensen die hun event kwijt zijn en hun paardenraces
    start je spel op in een andere browser (explore,chrome,firefox)
    grote kans dat je daar wel je event hebt

    mvg mammaloe
  • Lief bedoeld maar ik was al een keer gewisseld hielp nu niet.
  • Geschiedenis opschonen heeft hier geholpen. Succes
    Lief bedoeld maar ik was al een keer gewisseld hielp nu niet.

  • jet63 (NL1)jet63 (NL1) NL1 Posts: 9
    errorCode_INVALID_ACTION

    Support-Info: 
    Command: PBMarketgardenFinishCustomerResponse
    ErrorCode: 5
    Timestamp: 1444674862
    Zone: 22
    PID:259348
    This announcement is what I get when I'm not playing. My farm is still open, but I didn't move or harvest anything.
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    errorCode_INVALID_ACTION

    Support-Info: 
    Command: PBMarketgardenFinishCustomerResponse
    ErrorCode: 5
    Timestamp: 1444674862
    Zone: 22
    PID:259348
    This announcement is what I get when I'm not playing. My farm is still open, but I didn't move or harvest anything.
    Market Finish Customer Response. The customer is supposed to time out and walk away, but fails at doing so. If you click the customer you will get the same error until you get a new customer that you supply to (and they walk off together) or until you refresh.
  • mascha20 (NL1)mascha20 (NL1) NL1 Posts: 5
    hallo, ik ben in 1 keer alle mest kwijt had een volle silo ruim 2200 mest en ik wil net mijn kersen gaard aanzetten en kon het niet starten stond op 0  terwijl ik vanmiddag nog geen mest kon draaien of moest verkopen ra ra ik weet het niet heb net overnieuw weer in ge logt in de hoop dat ik verder kon.ik vind dit vreemd en heb het niet verkocht.
    Mascha20
  • Het spel is zeer traag en blijft hangen tijdens de coopbomen watergeven. En het oogsten duurt ook heel lang heeft er nog iemand last van dit probleem.
  • Nee bij mij niet
  • bea (NL1)bea (NL1) NL1 Posts: 5
    Het spel is zeer traag en blijft hangen tijdens de coopbomen watergeven. En het oogsten duurt ook heel lang heeft er nog iemand last van dit probleem.
    Het spel is zeer traag en blijft hangen tijdens de coopbomen watergeven. En het oogsten duurt ook heel lang heeft er nog iemand last van dit probleem.
    Dit is bij mij al enkele weken aan de gang, het spel is heel traag, als dit zo blijft kap ik ermee.
Sign In to comment.