Home EN Bug Reporting & Technical Issues

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Technical problems, bugs & questions thread for Non-English speaking members

1826

Comments

  • edited 16.12.2013
    Larino wrote: »
    Haha, daaaat is een geheime formule ;) Als je erachter kunt komen hoe die berekening gaat, dan denk ik dat je op de 'gezocht' lijst van GGS terecht komt :P Grapje, maar nee, niemand weet hoe die formule gaat. Het is een hele moeilijke formule die rekening houdt met verschillende factoren. Er wordt beweerd dat het ook level, aantal stukken land, aantal decoraties (dus niet alleen de waarde ervan) en mss nog wel meer factoren erbijin berekent. Weet niet of het waar is, maar 1 ding weten we wel zeker. Dat het nog niemand is gelukt die formule te kraken.

    En graag gedaan voor je eerste vraag ^^

    Ik heb mezelf voorgenomen hier ook eens in te duiken om te kijken of er een formule in te verzinnen is (want er moet logica in zitten) maar wat je wel merkt is dat er achter de schermen wel met getallen achter de komma wordt gerekend, maar dat je die niet ziet.
    Staat je Tevredenheid op 0, dan moet je bij je koeienvoer als nog $ 3 extra betalen, dit komt neer op 0.2% en wordt waarschijnlijk weergegeven als 0 %, maar is in absolute getallen alsnog een klein bedrag.

    Ben ook wel een beetje bang dat je er nooit exact achterkomt, maar ik ga het eens proberen in deze donkere dagen ^^
  • FarmerMia (SKN1)FarmerMia (SKN1) Posts: 5
    edited 19.12.2013
    Varför kommer inte vinsten från lyckohjulet in på mitt konto jag hade fått 40 löv och trodde att det slulle bidra till cirkustältet men jag har inte sett det.
    farmerMia
  • aase lauridsen1aase lauridsen1 Posts: 1
    edited 22.12.2013
    jeg har åbenbart 2farme herinde . jeg skulle ind på min farm en dag men kunne ikke lukkes ind og oprettede en ny farm . nu går det guld jeg får over på min første farm , falkenborg
  • edited 29.12.2013
    Nekaj razumen te igrice vsega pa ne , ne vem kako sodelovati?? Angleščine ne razumem dobro.:)
  • mammaloemammaloe Posts: 4
    edited 31.12.2013
    hoi,daar ben ik weer met een volgende vraag,
    hoe kan het dat als ik een circulaire stuur na alle coopleden,de leden die niet on-line zijn mijn mail niet ontvangen?

    m.v.g. mammaloe
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 31.12.2013
    jeg har åbenbart 2farme herinde . jeg skulle ind på min farm en dag men kunne ikke lukkes ind og oprettede en ny farm . nu går det guld jeg får over på min første farm , falkenborg

    Google translate: Sørg for at du logger på den relevante server. Det gør du ved at vælge. På login-siden korrekt flag og også den korrekte server Også logge ind øverst til højre og ikke i midten, så du ikke gør ny gård.
    mammaloe wrote: »
    hoi,daar ben ik weer met een volgende vraag,
    hoe kan het dat als ik een circulaire stuur na alle coopleden,de leden die niet on-line zijn mijn mail niet ontvangen?

    m.v.g. mammaloe

    Dat weet helaas niemand :( Dit probleem is er al bijna sinds het spel uit kwam en GGS weet niet hoe ze het na kunnen bootsen dus kunnen ze het niet oplossen. Het is zwaar irritant en samen met mij hebben we er al vaak genoeg over geklaagd en geprobeerd oplossingen te zoeken voor GGS. Het lukt echter maar niet en we zullen andere manieren moeten zoeken om toch te zorgen dat iedereen leest wat er in de co-op gebeurt. Wij maken gebruik van alle mogelijke middelen, namelijk op 2 tijdstippen een mail versturen, in de chat het bericht zetten en we maken veel gebruik van het nieuws.
  • nannsi (SKN1)nannsi (SKN1) SKN1 Posts: 325
    edited 31.12.2013
    Hej Aase lauridsen

    Larino har ikke ret i, at du er oprettet på 2 forskellige servere - du er oprettet på skn1 både som "aase lauridsen" og som "aase lauridsen1".

    Jeg ved ikke hvordan problemet kan løses men vil anbefale at du kontakter support her

    Larino is not right about her assumption that you have 2 farms on different servers.

    You have 2 farms on skn1 one as "aase lauridsen" and another as "aase lauridsen1".

    I don't know how to solve the problems but think you have to write to support here
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 01.01.2014
    nannsi2 wrote: »
    Hej Aase lauridsen

    Larino har ikke ret i, at du er oprettet på 2 forskellige servere - du er oprettet på skn1 både som "aase lauridsen" og som "aase lauridsen1".

    Jeg ved ikke hvordan problemet kan løses men vil anbefale at du kontakter support her

    Larino is not right about her assumption that you have 2 farms on different servers.

    You have 2 farms on skn1 one as "aase lauridsen" and another as "aase lauridsen1".

    I don't know how to solve the problems but think you have to write to support here

    He will have to close down one of the accounts by writing to support as multi-accounting is not allowed :)

    Han bliver nødt til at lukke ned en af ​​de konti, ved at skrive til støtte som multi-regnskab ikke er tilladt :)
  • artdeco29 (NL1)artdeco29 (NL1) NL1 Posts: 11
    edited 02.01.2014
    Ben met de opdracht van het spel bezig, ik moet nu bloesem verzamelen en die hoor je te krijgen bij het oogsten van de bomen, het lijkt wel nep, bij het oogsten krijg ik gewoon geen bloesem. Zit er een fout bij mij in het spel.
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 03.01.2014
    artdeco292 wrote: »
    Ben met de opdracht van het spel bezig, ik moet nu bloesem verzamelen en die hoor je te krijgen bij het oogsten van de bomen, het lijkt wel nep, bij het oogsten krijg ik gewoon geen bloesem. Zit er een fout bij mij in het spel.

    Nee, dit is geen fout. Het is willekeurig wanneer je die bloesem krijgt. ALS je bloesem krijgt dan krijg je meestal 200 van kersen en 80 van appels. Maar het kan dus ook dat je niks krijgt of heel zeldzaam meer dan de standaard aantallen. Alle drops van alle verschillende items die je moet verzamelen zijn willekeurig en er is dus altijd de kans dat je niets krijgt :( Sorry.
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    edited 11.01.2014
    Hallo,

    Heb bij de bibliotheek een paar levels gekocht voor het kippenvoer. Maar dat telt nog steeds niet mee voor de opdrachten en projecten. Wanneer zou dit opgelost kunnen worden want is anders wel zonde van mijn goud. Al de rest telt geloof ik wel gewoon mee zoals de tarwe en kool en eieren. Waarom het kippenvoer dan niet want we kopen het in onze coop ook alleen maar aan voor de projecten. Want we gaan er wel vanuit dat dat dat meetelt anders hadden ze dat in het begin even er bij moeten zetten dat dat niet meetelt vind ik. En hadden we het ook niet moeten kopen.
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 11.01.2014
    wen4 wrote: »
    Hallo,

    Heb bij de bibliotheek een paar levels gekocht voor het kippenvoer. Maar dat telt nog steeds niet mee voor de opdrachten en projecten. Wanneer zou dit opgelost kunnen worden want is anders wel zonde van mijn goud. Al de rest telt geloof ik wel gewoon mee zoals de tarwe en kool en eieren. Waarom het kippenvoer dan niet want we kopen het in onze coop ook alleen maar aan voor de projecten. Want we gaan er wel vanuit dat dat dat meetelt anders hadden ze dat in het begin even er bij moeten zetten dat dat niet meetelt vind ik. En hadden we het ook niet moeten kopen.

    Ik denk dat je het beste even een bericht naar support kunt sturen om te vragen hoe het zit. Ik dacht, als ik het me goed herinner, dat dit idd niet zo hoort en dat het sws wel mee moet tellen, maar wanneer het opgelost wordt weet ik niet. Ik denk dat het geen kwaad kan ze nog eens te herinneren dat het niet werkt.
  • wen (NL1)wen (NL1) NL1 Posts: 36
    edited 11.01.2014
    Oke dank je wel :)
  • zash4zash4 Posts: 1
    edited 16.01.2014
    هلو حنين
    اني زهراء من العراق واحب ان العب هذه اللعبة بس ما دا اعرف بعض التفاصيل مثل :
    شلون اعمل ال cooperatives
    وال boosters
    وغيرها .....
    ممكن تساعديني .
    وشكرا لك ...
  • shady lady3shady lady3 Posts: 2
    edited 20.01.2014
    ik had 1500 goud en ben dat ineens kwijt hoe kan dat
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 20.01.2014
    ik had 1500 goud en ben dat ineens kwijt hoe kan dat

    Dat heb je waarschijnlijk per ongelijk ergens gespendeerd. Dat kan zijn op: hibiscus bloemen, de productie overslaan, het bouwen overslaan, in de co-op iets met goud betaald (zoals een onderzoeker of verzamel items), een taak van het evenement overslaan, de uiteindelijke decoratie met goud afgekocht, en nog wel wat dingetjes. Als je zeker wilt weten waar je het aan gespendeert hebt zul je support moeten vragen om voor je te kijken.
  • AGNETHA632AGNETHA632 Posts: 2
    edited 21.01.2014
    mij chat op mij boerij werkt niet als ik van boedrij veranderd is hij niet te zien op mij chat ,ik kan niet reageren op de leden van de copratie antwoorden , vandaag met onderhoud de 21-1-2014 doet hij het niet meer wilt jullie mij grraag en snel willen helpen , hier ben ik echt niet blij mee, help me A.U.B
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 21.01.2014
    AGNETHA632 wrote: »
    mij chat op mij boerij werkt niet als ik van boedrij veranderd is hij niet te zien op mij chat ,ik kan niet reageren op de leden van de copratie antwoorden , vandaag met onderhoud de 21-1-2014 doet hij het niet meer wilt jullie mij grraag en snel willen helpen , hier ben ik echt niet blij mee, help me A.U.B

    Dit probleem is bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost. Zorg in de tussentijd dat je browser en flash geschiedenis opgeschoond zijn en probeer in het grote venster te typen. Het kleine chat venster kan problemen veroorzaken. Het grote venster zou moeten werken.
  • melletje2melletje2 Posts: 2
    edited 24.01.2014
    hello

    for the thirt time i dit not get my gold for getting level up
    kind regards
    melletje
  • turyantoturyanto Posts: 1
    edited 24.01.2014
    Dear Team

    bagamana caranya bikin cooperative baru?

    Thx n Regards

    :)
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 24.01.2014
    melletje2 wrote: »
    hello

    for the thirt time i dit not get my gold for getting level up
    kind regards
    melletje

    Dat goud wordt al toegevoegd voordat je op okay klikt. Schoon ook je browser en flash geschiedenis op om ervoor te zorgen dat problemen met de weergave zijn opgelost. Als je nadat je dat hebt gedaan alsnog zeker weet dat je dat goud niet hebt gekregen, stuur dan een bericht naar support, zij kunnen kijken of dat inderdaad zo is en ervoor zorgen dat je het alsnog krijgt. De link staat onderaan deze pagina.

    Je mag in dit draadje in je eigen taal posten, want dit is voor mensen die geen Engels spreken ;)
  • melletje2melletje2 Posts: 2
    edited 26.01.2014
    hallo

    ik heb allemaal gras onderaan de farm
    kan bv niet op de chat
    heb al in en uit gelogt
    gr melletje
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 26.01.2014
    melletje2 wrote: »
    hallo

    ik heb allemaal gras onderaan de farm
    kan bv niet op de chat
    heb al in en uit gelogt
    gr melletje

    Probeer nog je browser en flash geschiedenis op te schonen. Speel je via de officiele site van GGS? Dat zou bigfarm.goodgamestudios.com moeten zijn. Speel je toevallig ook in volledig scherm? Dan moet je misschien naar de window modus gaan. Als niets helpt moet je een berichtje naar support sturen en zeggen dat je je geschiedenis al hebt opgeschoond. Succes!
  • wilma79 (NL1)wilma79 (NL1) Posts: 312
    edited 27.01.2014
    Ik had het ook, bij mij hielp het om de geschiedenis op te schonen.
  • Lisannevaatstr2Lisannevaatstr2 Posts: 1
    edited 27.01.2014
    Ik heb tot nu toe al 4 keer mijn goud niet gekregen als ik Big Farm een nieuwe dag open. Dat betekend dat ik al zeker 124 goud stukken niet heb gekregen. Ook kan ik regelmatig mijn oogst niet binnen halen ook al heb ik op andere velden gedrukt of naar een andere boerderij gegaan. Dit vind ik zeer vervelend. Hopelijk kan hier wat aan gedaan worden want ik vind het nog steeds een super leuk spel. Maar wil graag niet benadeeld worden.
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 27.01.2014
    Ik heb tot nu toe al 4 keer mijn goud niet gekregen als ik Big Farm een nieuwe dag open. Dat betekend dat ik al zeker 124 goud stukken niet heb gekregen. Ook kan ik regelmatig mijn oogst niet binnen halen ook al heb ik op andere velden gedrukt of naar een andere boerderij gegaan. Dit vind ik zeer vervelend. Hopelijk kan hier wat aan gedaan worden want ik vind het nog steeds een super leuk spel. Maar wil graag niet benadeeld worden.

    Dat goud wordt al toegevoegd voordat je op okay klikt. Schoon ook je browser en flash geschiedenis op om ervoor te zorgen dat problemen met de weergave zijn opgelost. Dit geldt ook voor het oogsten, je geschiedenis moet schoon zijn om ervoor te zorgen dat ook dat niet meer mis gaat. Als je nadat je dat hebt gedaan alsnog zeker weet dat je dat goud niet hebt gekregen en alsnog niet goed kunt oogsten, stuur dan een bericht naar support, zij kunnen kijken of dat inderdaad zo is en ervoor zorgen dat je het goud alsnog krijgt en de problemen worden opgelost. Zeg er wel bij dat je de geschiedenis (caches) hebt opgeschoond, anders is dat het eerste dat ze je vertellen dat je moet doen. De link staat onderaan deze pagina.
  • sepperonisepperoni Posts: 1
    edited 28.01.2014
    Sinds de update deze morgen kan ik via goodgame niet meer inloggen. Wel via andere sites. Ik heb reeds de computer heropgestart en flash player opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet.
    Ik kan wel inloggen op big farm via andere sites, maar daar kan ik natuurlijk niet aan mijn account.
  • Larino (INT1)Larino (INT1) Posts: 4,572
    edited 28.01.2014
    sepperoni wrote: »
    Sinds de update deze morgen kan ik via goodgame niet meer inloggen. Wel via andere sites. Ik heb reeds de computer heropgestart en flash player opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet.
    Ik kan wel inloggen op big farm via andere sites, maar daar kan ik natuurlijk niet aan mijn account.

    Heb je ook de browsergeschiedenis opgeschoond? Dat helpt vaak nog beter dan opnieuw opstarten en flash opnieuw installeren. Je zou ook een andere browser kunnen proberen.
  • edited 28.01.2014
    ik kan sinds de update de groote scherm voor de chat niet meer gebruiken, beter in de groote scherm schrijven, in de kleine scherm lukt het wel.
    Maar nog erger: sinds de update kan ik niets meer draaien en plaatsen!! ook is er genoeg ruimte, het kan niet! Dat vind ik erg verleelend. Ik verlies zo tevreedenheid, omdat ik de vorhandene ruimte niet optimal kan gebruiken!
  • nellie46 (SKN1)nellie46 (SKN1) Posts: 1
    edited 28.01.2014
    Hello!
    My nick is nellie46 and I have trouble moving my decorations and other things.When I put them into fårrådet I can not nail decorations again.And can not buy new ones because detta.Kan not send messages using the Enter button, either. always worked before, but after the era update today so messing everything.
    My friend hossa have the same problem.
    Grateful for help as soon as possible.
    Have a great dag/nellie46
Sign In to comment.