is fraai wat ze gedaan hebben met het labo. je kan niks meer produceren wat je vroeger deed je moet nu upgraden naar een hoger level om hetzelfde te maken als vroeger.. is ver van eerlijk spel die ze geven
is fraai wat ze gedaan hebben met het labo. je kan niks meer produceren wat je vroeger deed je moet nu upgraden naar een hoger level om hetzelfde te maken als vroeger.. is ver van eerlijk spel die ze geven
moet je eens gaan uitrekenen wat je eerdere upgrades hebben gekost, en wat het nu kost. ik heb 1.148.983.000 uitgegeven om de labo's te uppen (3x labs 1 op lvl 14, 1 op 8 en 1 op 7) als ik de hoogste in lv sloop krijg ik 20miljoen.
wel één voordeel, de farms met een hele hoge -percetage worden nu nog harder geraakt als de normale boeren, dat vindt ik dan wel fijn (sorry het is niet persoonlijk bedoeld)
en dan nu speciaal zaad maken in het lab? daar is de kwekerij voor. net als de jam fabriek. boot komt en ik kan de jam nog niet eens op alle smaken maken(moest al jam van lvl6) . nop dit is echte achteruitgang. heel jammer
die jam fabriek is dat terug met automatische updates of kan men zelf bepalen wanneer men een update doet. want de streken met het labo zijn een achteruitgang. . er is geen vertrouwen meer in BF
die jam fabriek is dat terug met automatische updates of kan men zelf bepalen wanneer men een update doet. want de streken met het labo zijn een achteruitgang. . er is geen vertrouwen meer in BF
heb een vraag van een van mijn cooperatie leden. die luidt waar . kan ze de 4 van de logistiek expert vinden. vermoed dat het wat te maken heeft met de bakkerij en de zuivel fabriek.
vraagje; ondanks dat ik het de moeite vind om aan de droom te werken erger ik mij aan het feit dat mijn zuurverdiende diamanten de volgende dag met 1000 geslonken zijn.
waarom is dit? op deze manier kan droom in een nachtmerrie veranderen en gaat de lol er voor mij toch wel af.
Komen er mogelijkheden om die katalysatoren te kopen. . want het geen men kan winnen voldoet niet omdat labo draaiende te houden. zo is het op een of andere manier een waardeloos iets geworden waar wel veel dollars in zitten voor upgrades naar level 20 en verder .. het is dus geen aanrader voor de mensen die het nog van zin zijn te bouwen!!
in onze coop vinden wij het ook geen succes hoe het nieuwe lab werkt. en als we katalysatoren zouden kunnen kopen dan zullen ze daar ook absurde bedragen of goud voor vragen. net als een winteruiterlijk om te kopen. niet normaal voor iets wat alleen voor het oog is
in onze coop vinden wij het ook geen succes hoe het nieuwe lab werkt. en als we katalysatoren zouden kunnen kopen dan zullen ze daar ook absurde bedragen of goud voor vragen. net als een winteruiterlijk om te kopen. niet normaal voor iets wat alleen voor het oog is
er is melding gedaan op het engelstalige forum dat ze het lab gaan aanpassen vanwege alle en vele klachten die binnen gekomen zijn hierover
Mijn lab. stond op 16 nu ineens op 18, zou nu eendenvoer kunnen maken, maar kan sinds de update 1 premium koeienvoer maken in de 2 dagen, geen katalysatoren , dus wat heb ik eraan ??
zou goed nieuws nieuws zijn mochten ze de vroegere werking herstellen..zoals je zegt ze zouden waanzinnige bedragen vragen in goud of in geld zoals ze voor heel wat dingen vragen. maar daar beginnen we niet aan. ze halen het plezier van het spel weg op die manier.
As a lean step towards integrating all communities which do not have their own forum on the International forums, we have taken the decision to close this thread. We'd like to extent our thanks to Gwendolyn and all other players who have been helping Dutch players in this thread until now, however currently the thread is in a state where it is extremely difficult to track, keep an eye on and moderate. Our best priority is to make sure that each and every user who comes to the forum and seeks help is treated well and helped out, unfortunately it is very hard for the Moderators to track multiple conversations going on simultaneously in this thread and to make sure each issue/query brought forward by a Dutch player is solved, we have decided to close this thread. We will move forward by welcoming all Nordic players to post in the International Forums like the other language players do, however the posts have to be in English. You can use google translator for this if needed. This way we can track each of your messages, suggestions or query much more efficiently and make sure no question is left unattended.
Comments
Ik ben bang dat de evenementenkalender is stopgezet en dat het niet de bedoeling is deze opnieuw in te stellen
Mijn vraag is: of het mogelijk is dat we net als met het CK een berichtje kunnen krijgen over het event wat komen gaat ))
groet
je moet nu upgraden naar een hoger level om hetzelfde te maken als vroeger.. is ver van eerlijk spel die ze geven
wel één voordeel, de farms met een hele hoge -percetage worden nu nog harder geraakt als de normale boeren, dat vindt ik dan wel fijn (sorry het is niet persoonlijk bedoeld)
er kan geen 'switch' meer gedaan worden van gewone mest naar supermest
waarom is dit? op deze manier kan droom in een nachtmerrie veranderen en gaat de lol er voor mij toch wel af.
en als we katalysatoren zouden kunnen kopen dan zullen ze daar ook absurde bedragen of goud voor vragen.
net als een winteruiterlijk om te kopen. niet normaal voor iets wat alleen voor het oog is
W: DENK GROOT - LEEF KLEIN
zeeuwsche unie
W: DENK GROOT - LEEF KLEIN
zeeuwsche unie
Hello Dutch Players,
As a lean step towards integrating all communities which do not have their own forum on the International forums, we have taken the decision to close this thread. We'd like to extent our thanks to Gwendolyn and all other players who have been helping Dutch players in this thread until now, however currently the thread is in a state where it is extremely difficult to track, keep an eye on and moderate. Our best priority is to make sure that each and every user who comes to the forum and seeks help is treated well and helped out, unfortunately it is very hard for the Moderators to track multiple conversations going on simultaneously in this thread and to make sure each issue/query brought forward by a Dutch player is solved, we have decided to close this thread. We will move forward by welcoming all Nordic players to post in the International Forums like the other language players do, however the posts have to be in English. You can use google translator for this if needed. This way we can track each of your messages, suggestions or query much more efficiently and make sure no question is left unattended.
Regards,
INT Forum team