Domů Czech Místo pro setkávání hráčů a spolků farmářů

Strategie do začátku

Zdravim.
Pořád váhám, jaká je nejlepší strategie na nízkých levelech? Řekněme okolo lvlu 20.
Měl bych jen plnit úkoly nebo stavět víc chovů, polí a sadů? Např. zjištuji, že mám pořád nedostatek mléka a třešní po kterých je pořád velká poptávka v lodi nebo na trhu. Takže přemýšlím o dalším kravíně a sadu(buď jablečným nebo třešnovým). Vyplatí se to takhle brzo takhle rozšiřovat farmu se zaměřením na profit? Jasně, nedostatek místa a pracovníků je problém, ale pár objektů navíc bych tam při dobrý vůli ještě nacpal na úkor dekorací.

Tak by mě zajímaly vaše názory ohledně začátků.
Díky.

Komentáře

  • Farmářka Alča (CZ1)Farmářka Alča (CZ1) CZ1 Komentářů: 982
    Ahoj. Nejsem žádný odborník, ale já bych Ti poradila, pokud nechceš používat zlaté, aby sis nejprve postupně budoval farmu. Plnil kontrakty a úkoly, které jsou pro tebe přijatelné a tak získával dolary. Osobně vím, že není řešení donekonečna stavět sady či krávy, protože máš velký požadavek. Tím to nevyřešíš.Čím více jich máš, tím větší jsou požadavky :-) Všelijaké události, které ve hře běží si zhodnoť podle sebe a plň je jen do té míry, aby Ti byly ku prospěchu. Na ostatní nehleď. Stále se více méně opakují a do těch se třeba pustíš až bude Tvá farma silnější. Jde to pomalu, ale jde to :-) Spokojenost na farmě si hlídej ať nemáš vysoké náklady na provoz. Nestav zbytečně domy, naopak postav dílnu a vodárenskou věž, pokud to ještě nemáš :-) Přeju hodně úspěchu a zábavy :-)
  • Bastet (CZ1)Bastet (CZ1) CZ1 Komentářů: 443