Domů Czech Diskuzní koutek k oficiálním oznámením

Diskuze k "Aktualizace Trh 04.08.2015"

12527»

Komentáře

  • Kajula5 (CZ1)Kajula5 (CZ1) CZ1 Komentářů: 677
    Jak psala black-angel. Odmítej co se ti nehodí, žádný postih z toho není. Klidně odmítnu i několik omezených kontraktů po sobě, když to farma nezvládne. Jsem stále na maximální možné úrovni. Nevím kolik bych toho musel zrušit, abych klesl.
  • wolfka (CZ1)wolfka (CZ1) Komentářů: 2,937
    Přesně tak. Taky odmítám ty nesmysly jako 3000 tašek nebo 10000 jablek v omezeným kontraktu a přesto už ani nepamatuju, kdy naposled sem měla kontrakt hodnoty jiný než 99. Není problem odmítat, dřív nebo pozdějc naskočí zas něco splnitelnýho.
  • TheJira (CZ1)TheJira (CZ1) Komentářů: 1
    1. Jsem začátečník jak obdělat zakoupenou půdu?? Mam koupit prasečák ale nemam ho kam dát. Jira
  • black-.-angel (FormerMod)black-.-angel (FormerMod) Guest Komentářů: 19,044
    TheJira (CZ1) napsal(a):
    1. Jsem začátečník jak obdělat zakoupenou půdu?? Mam koupit prasečák ale nemam ho kam dát. Jira
    Klikneš na volný pozemek, který sousedí s některým z těch, co už vlastníš, koupíš a klikneš na zbourání houští.

    PS: A příště zkus prosím držet téma diskuze ;)
  • mojda_micka (CZ1)mojda_micka (CZ1) Komentářů: 394
    Schválně jednu drobnou do pléna....

    Existuje tu někdo, kdo pochopil, jak se řadí kontrakty na trhu? Neni to podle ceny, není to podle míry naplnění, není to podle abecedy,.... Má to nějaký systém, nebo je to  prostě jen chaos? Kontrakt v odpočtu je vždy poslední, pak naběhne a skočí někam....

    Pokaždé jak pako hledám kde je ten kontrakt, do kterého mám dát jablka, kde ten do kterého prasata... Pokud ho najdu na třetí kliknutí, tak jsem šťastný. Na toho,kdo mi ten systém (pokud existuje) vysvětlí, budu vzpomínat jen a jen v dobrém :-)
  • black-.-angel (FormerMod)black-.-angel (FormerMod) Guest Komentářů: 19,044