Domů Czech Podněty, pochvala a kritika

soutěž spolků........protest?

Jak tak sleduji, začíná být tato soutěž čím dal častěji.Zajímalo by mně,proč to tak je. Dřív byla 1x měsíčně,pak co 14 dní,což bych ještě akceptovala....ale po 4 dnech?!?!
To je dělaná snad jen pro lidi, kteří veškerý volný čas tráví na pc a ne pro lidi, kteří pracují, starají se o rodinu a ke hře si přijdou odpočinout..PROTO PROTESTUJI A  ŽÁDÁM O DELŠÍ INTERVALY MEZI SOUTĚŽEMI SPOLKŮ.......JSME JEN LIDI!!!!!!!!

Komentáře

• Vlník (SK1)Vlník (SK1) Komentářů: 39
    Já bych ani neviděl problém ve spolkovce jako takové. Ono se něco nahraje i když se na ní soustředit nebudu a nějaké odměny z toho budou. Osobně mi víc vadí, že kvůli spolkovkám nějak nenašli místo na vesnickou slavnost, která mi přijde o hodně zábavnější a s hodnotnějšími odměnami. Nevím, co bylo špatného na tom, že se tyhle akce střídali po týdnu :-/
  • lll123 (CZ1)lll123 (CZ1) CZ1 Komentářů: 206
    Ahoj, je to proto, že je to pro GGS výdělečné.
    Můžeš se zařídit podle sebe a omezit soutěže, ale to je to jediné, co můžeš dělat.
    Na německém foru také žádali o snížení počtu spolkovek, ale odpověď je tato:
    " Hra je mezinárodní a zdá se, že jak jiné země, tak i spolky na našem serveru hrají spolkovku rádi a čísla to dokládají". Takže třeba němci teď třeba dostali od moderátorů za úkol vymyslet, co by všechno chtěli na spolkovce změnit...kromě změny změny frekvence a délky.:-(
  • Farmářka Alča (CZ1)Farmářka Alča (CZ1) CZ1 Komentářů: 982
    momo666 (CZ1) napsal(a):
    Ahoj. Vidíš z reakcí, že jsme tu hráči různých názorů :-). Jediné co rozhoduje, je zákon trhu. Dokud uvidí zájem, budou to pouštět stále dokola :-). Chceš-li si u hry odpočinout, nezbude Ti nic jiného, než hrát jen tolik, kolik Tě baví , dokážeš-li to :-).
  • Mineas (CZ1)Mineas (CZ1) CZ1 Komentářů: 2,232
    A já protestuji proti tomu, aby tu bylo stejné téma dvakrát :D (a je mi to asi stejně platné jako tvůj protest tobě)
  • japefi (CZ1)japefi (CZ1) CZ1 Komentářů: 573
    Kam se poděla vesnická slavnost? Vyhrožovali, že bude ob týden a teď je stěží 1x měsíčně?
  • pexi (CZ1)pexi (CZ1) CZ1 Komentářů: 28,812
    japefi (CZ1) napsal(a):
    Ahoj
    Ještě že tak, trvá 7 dní a měla být co týden )))). Bude na konci měsíce
  • Mařena (CZ1)Mařena (CZ1) CZ1 Komentářů: 44
    Mají ve všem zmatek začalo mistrovství světa a trvalo jen pár hodin ..
  • drobec9 (SK1)drobec9 (SK1) SK1 Komentářů: 196
    to bol prvý apríl prvého marca
  • cicamica71 (SK1)cicamica71 (SK1) SK1 Komentářů: 119
    momo666 (CZ1) napsal(a):
    Aj ja si myslím že je to prehnané..ešte niekoho lákajú inak majstrovstvá? Lebo naše spoločenstvo už má plné zuby....ak chceme niečo dosiahnuť  treba makať . A v podstate pre-nič,za nič,lebo moc sa nič nezmení...stále tie isté spolky sú na popredných umiestneniach,máme veľké kačíny,kravíny..ani nevieme už ich kam dať...už by bolo načase konečne niečo iné si vymyslieť..
    cicamica71 (SK1) napsal(a):
    momo666 (CZ1) napsal(a):
    Ahoj. A co třeba dát si dovču :-) ?  Velkým spolkům praskají sklady ve švech, jak píšeš, s kačáky a kravíny už nevědí co dělat a ty malé spolky by je třeba rádi měly :-) To by bylo hráčské gesto, nechat pro změnu změřit síly ty malé spolky :-)))). Pro silné spolky není problém pak snadno získat své pozice zpět :-)) Byla by alespoň změna :-)))
  • anickaJ (SK1)anickaJ (SK1) SK1 Komentářů: 21
    Ako tak pozeram na ten kalendar tak majstrovstva koncia 5 marca,dalsie idu 9 a dalsie 16 a dalsie 24,to uz je sialene,,vecnicka slavnost az 30 malo by sa to uz asi zmenit
    nechapem preco nie su sutaziaci rozdelene podla velkosti farmy aspon, ako v utp..bolo by spravodlivejsie a sikovne male farmy mali by moznost aj vyhrat ...nie takto ze aktivne male farmy niekedy dostanu superov ovela silnejsich...
  • Tomáš Bělohlav (CZ1)Tomáš Bělohlav (CZ1) CZ1 Komentářů: 64
    Leafeon napsal(a):
    Mě nebaví ani jedno. Oboje blokuje produkci a odměny co z toho jsou nepokryjí ani ztráty způsobené těmi mezerami v sázení a ve výrobě.
  • Vlník (SK1)Vlník (SK1) Komentářů: 39
    upraveno 04.03.2019
    Leafeon napsal(a):
    Hmmm... já v tomhle směru mám spíš opačný problém, když neběží žádná akce, tak vlastně nevím, co s tou produkcí dělat. Hlavně na polích, protože krmiva je pořád dost, ne-li přebytek a pěstovat na kontrakty do trhu je dost otrava.
    Fakt je, že spolkovka i slavnost hodně překáží třeba Oktoberfestu, ale ten nebyl ani nepamatuju.
  • cecilka (SK1)cecilka (SK1) Komentářů: 1
    tiez by som bola zato aby súťaž spolkov bola maximalne raz za dva tyzdne...........takto je to skor stresujúce ako zábavné

• Ruffus (CZ1)Ruffus (CZ1) CZ1 Komentářů: 160
    Ne jen že jsou spolkovky co tři dny,ale ještě protahují dobu jejich trvání.Já osobně jsem velkým fandou této soutěže a de facto buduji farmu hlavně s ohledem na spolkovku,ale já rovněž považuji třídenní intervaly za hnus a nenažranost GGS.Protestují proti tomu na všech servech a Ti tupci z GGS se jen smějí a počítají prachy.Ždímají nás o stošest.Dle pravidel se nesmí nabádat k bojkotům a podobně,ale myslím,že nadešel čas,abychom jim ukázali pěkně z vostra prostředníčky.U nás ve spolku to budeme muset nějak probrat a domluvit se,jak dál,ale pokud budeme dál mastit těm skopčákům kapsy,tak to nikdy nezmění.
    Ruffus (CZ1) napsal(a):
    Ahoj. To máš tedy svatou pravdu :-). Potíž je v tom, že se lidi domluví jen tehdy, když už jim teče voda do bot :-) Zřejmě mají sucho :-)
    Ruffus (CZ1) napsal(a):
    Náš spolek po posledním půl roce rezignoval, akce neřeší a hráči, co chtěli bojovat, spolek opustili a přesunuli se do spolků v čele tabulek. Takže u nás v podstatě vyřešeno. Z 36 hráčů nás zůstalo 13 a už hrajeme jen tak, jak nás baví - čili bez ohledu na spolkovky a cokoliv podobného.
    Mineas (CZ1) napsal(a):
    Ruffus (CZ1) napsal(a):
    Ano to je momentálně jediné praktické řešení.....REZIGNOVAT...,ale to není nic pro mně,nestrávil jsem hodiny hraním a budováním své farmy a našeho spolku,nevrážel jsem do toho prachy jen proto,abych nakonec rezignoval.Bohužel tajtrlíci z GGS k tomuto rozhodnutí,svou neschopností a nenažraností nakonec donutí drtivou většinu hráčů a spolků.Jenže pro mně to ztratí zcela smysl....pokud si budu chtít stavět domečky a vylepšovat si je,můžu naplno hrát Minecraft.....i tam je chat a spolky.Právě spolkovka je pro mně od začátku tou hlavní soutěží,časem nasbíráš všeho po desítkách a většina soutěží mně už nebere.Právě,že to společné úsilí je důvod proč jsem ochoten se snažit a hrát pro spolek.Problém je,že závislí hráči a hráči ochotni do toho vrážet nemalé prostředky se nedokážou zastavit,sice moc nechápu,kde pořád berou takové sumy na hraní,ale to je koneckonců jejich věc.,jestli ruinují své rozpočty nebo jsou jen šikovní hackeři.Každopádně boj předních spolků mezi sebou,ničí tuto soutěž pro ostatní.Klauni z GGS mají pořád dost prachů z každé spolkovky a i kdyby byla s jednodenní přestávkou v kuse,tak tu budou spolky,které pojedou také pořád.Moc by mně zajímalo,kdyby se tak dvě tři spolkovky odehrály bez zlacení a velké aktivity,co by pak říkali bezmozkový z GGS.
    Spolkovka má být jednou za 14 dní proložená vesnickou slavností,koneckonců to tak i Ti blbouni z GGS říkali a všechno by bylo o.k.Lidi by se na to i těšili.A myslím,že o moc by ta skopčácká banda nepřišla.
    upraveno 18.03.2019
    Prohlášení, že přední spolky ničí soutěž je nesmysl. V okamžiku, kdy na spolkovce přestanou utrácet, pravděpodobně přestane být hra zisková a GGS ji buď totálně předělá nebo hru ukončí :) Právě spolkovka a přední spolky jsou ti, kdo hru pro nás platí a udržují ji tak naživu. Pak by samozřejmě šlo o to, jestli by neziskový byl jeden nebo více serverů. Kdyby byl jeden, asi by se to řešilo nějakými opatřeními (minimálně zrušením fóra, dotovat fórum neziskového serveru by byl nesmysl). Jedna spolkovka GGS nerozhází, více za sebou by je donutilo jednat, a kdyby přišli na to, že podnět přišel z konkrétního fóra či serveru, asi by tresty byly dost přísné.
    Mineas (CZ1) napsal(a):
    No nevím jestli je spolkovka tím nejhlavnějším zdrojem zisku,v minulosti byla co 14 dní,myslím,že se v ní tolik neutrácelo a hra zvesela jela.Spolkovka určitě není jediný důvod proč hráči nakupují zlaté,kupují si věci z nabídek a podobně a s ohledem na rozšíření hry po celém světě a jinou kupní sílu hráču v jiných zemích se za tyto věci asi utrácí ve velkém.Spolkovka je jenom jeden z příjmů a rozhodně si nemyslím,že stežejním,ale když hráči sypou,tak proč je neždímat.Navíc do spolkovky je aktivně zapojeno a myslím tím opravdu aktivně,tak 50 spolků,ostatní ji hrají jako cokoliv jiného a mají jiné priority a i v nich potřebují nějakou tu zlatku.Takže si myslím,že je jen neochotou GGS vyjít hráčům vstříc a umožnit model střídání spolkovky a vesnické slavnosti.Pěkně co 14 dní spolkovka a co 14 dní vesnická slavnost a myslím,že by bylo spokojeno GGS i většina hráčů a rozhodně by moc netratili.Je to jen projev arogance ze strany GGS.
    Počkej, ale vesnická slavnost a spolkovka se celkem střídaly. Myuslím, že byly dvě spolkovky na jednu slavnost? Že slavnost vyřadili na mistrovství dává smysl - nejsou za ni body mistrovství a hráči co zlatí by se na ni v mistrovství asi vykašlali.
    Ahoj. No já nevím, ale pokud chtějí spouštět mistrovství tak často, měli by vymyslet další spolkové hry, alespoň dvě, aby to nebyl takový nudný kolovrat.Jestli se nepletu, tak takové časté spouštění v počátku ani nebylo v plánu. Jasně , peníze rozhodují, jen je škoda, že se z toho stává nezajímavá honička pro ty, kteří spolkovku hrají aby nestratili své pozice a pro ty, kterým na nich nesejde také nic moc, protože odměny také nejsou žádný tahák. Prostě nuda. Ale co, blíží se nám pěkné počasí, alespoň nás hra nebude držet doma a budeme se věnovat také jiným aktivitám :-).
    No dle kalendáře akcí na duben je to tak ,jak jsem navrhoval....spolkovka s 10 denní pauzou a střídá se z vesnickou...asi si naši spoluhráči na německém servru taky pořádně postěžovali:-)))Takže já jsem spokojen:-))
    Upřímně, nevím, jak to vidí hráči na nižších levelech, ale já zjišťuju už asi od levelu 150, že farma se stává s tím, čím jsi výš, čím dál větší nudou. Dekorace nepotřebuješ, už máš ty nejlepší, takže potom, co hráč párkrát zkusí rychlostní výzvy, jsou tématické o ničem. Z mistrovství mám kvůli tomu, jak často je, už vše, co jsem z něj mít chtěl, takže teď už se mi mince mistrovství hromadí bez užitku v naději, že časem třeba dají něco nového. Takže taky nuda. Dřina - jít přes 980 000 bodů není proč. Od téhle hranice je další zajímavá položka až ta úplně poslední, což není reálné získat, tak proč se snažit? Rybí dřina? Ok, tam je ještě povolení k těžbě zlata, ale kdo ví, jak dlouho zůstane. Spolkovka? Jsou tak často, že si neumím představit, o co tam nejlepší spolky mohou bojovat. Už musí mít vše desetkrát každý. Pokud GGS nepřijde s nějakou podstatnou změnou nebo brzo nepřekope odměny, asi se jim na to vykašlu, jelikož zjišťuju, že na farmě fakt není co dělat. Jediné, co v současnosti je alespoň maličko zajímavé je právě venická slavnost a u té je velké štěstí, že je tak málo, jinak už by také nudila, jelikož je pořád nedotažená, polovina toho, co v ní měla na začátku být pořád ještě není (a asi ani nebude).

Přijde mi, že GGS se s tím HTML5 tak zahrabalo do potíží, že už se nejsou schopni pohnout z místa, jelikož s každou změnou na ně vyskočí tolik chyb, že mají strach na něco sáhnout.
    Ahoj. Jsem stejného názoru. Také už se na farmě nudím :-). Vytvořit něco nového asi není úplně hračka a nedá se to přes noc, ale dosadit do stávajících událostí zajímavé odměny, by snad tak velký problém být neměl :-).
    Pokud mají zůstat zajímavé :-). V odměnách by se mi líbilo pouze vše takové, co nelze na farmě vyrobit, či vypěstovat a když, tak jen velmi obtížně. Vše ostatní je jako odměna jen brak. Myslím, že hra by tak dostala náboj. Hráč by se tak snažil jich získat co nejvíce , protože s jejich pomocí by se mu farmařilo lépe :-) a všechny stávající události by si rád znovu zahrál i když už mu nejde o odměnu cílovou.  Možná se pletu, ale tak to vidím já :-) Přeji krásný slunečný víkend .

Ono když se nad tím zamyslím, tak nejlepší odměny byly ve hře před třemi lety, když jsem začínal hrát. S každou obměnou odměn, a s každou změnou po zavedení jsou vždy odměny horší a horší, jako by GGS odměny záměrně znehodnocovalo, aniž by ovšem přidalo nějaké nové akce, kde by odměny za něco stálo. Je to divné.
Sign In to comment.