Home EN Cooperatives

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Cooperative introduction thread for non English speaking users

anne30anne30 Posts: 7
edited 01.09.2015 in Cooperatives
Hallo iedereen onze coop RAKKATKKA kan over 14 uur zoeken naar 1 lid dus zoek je nog een coop en ben je actief in het spel zoals ook regelmatig op de chat en bereid om mee te helpen met onderzoeken en projecten silliciteer dan bij RAKKATAKKA.
Post edited by anne30 on
«1323

Comments

  • anne30anne30 Posts: 7
    edited 02.02.2013
    Betse mensen de plaats bij RAKKATAKKA is gevuld hou het forum in de gaten als je erbij wil voor de volgende ronde.
  • anne30anne30 Posts: 7
    edited 03.02.2013
    mensen we hebben bij RAKKATAKKA weer een plekkie vrij heb je er zin in silliciteer dan en schrijf je eigen motivatie niet de tekst die er al staat maar waarom zou jij bij de coop willen.En doe je het alleen voor de opdracht hoef je de moeite niet te nemen die hebben we al gehad en is weer weg.
  • dennis1982dennis1982 Posts: 1
    edited 03.02.2013
    Gestelse boeren is ook opzoek naar leden.
    Ben je veel actief en werk je graag mee aan projecten en onderzoek laat het dan even weten.
    geef ook even aan welk lv je bent.. in principe zijn we zoekende naar lv 25+ kleinere lv's kunnen altijd reageren en kijken wat de mogelijkheden zijn
  • Dragon19Dragon19 Posts: 5
    edited 03.02.2013
    Boer-o-Cratie is tevens op zoek naar leden
    wij zoeken actieve leden die aan projecten en onderzoeken willen meedoen.
    Ben jij die actieve speler en ben jij level 20 of hoger stuur dan je sollisitatie met motivatie naar swamigo
  • Puchatka132Puchatka132 Posts: 1
    edited 05.02.2013
    Witam Polaków. Zauważyłam że nie ma polskiej grupy, więc ją stworzyłąm. Zapraszam do Poland Farm. Rozmowy po polsku i miła atmosfera gwarantowane. Pozdrawiam.
  • marianlens (NL1)marianlens (NL1) Posts: 2
    edited 05.02.2013
    hallo,
    ik zit regelmatig op deze site en zit op level 34.
    gr. marianlens
  • marianlens (NL1)marianlens (NL1) Posts: 2
    edited 05.02.2013
    ik ben de echte en ik zit op level 34
    gr. marianlens
  • RulerOmer-farzRulerOmer-farz Posts: 1
    edited 09.02.2013
    hello i am omer ik zit op level 9
    gr,marianlens
  • esje14884esje14884 Posts: 1
    edited 09.02.2013
    hallo
    ik wil graag lid worden van een corperatie ben level 15
  • Bysel (NL1)Bysel (NL1) Posts: 79
    edited 09.02.2013
    Hallo Big Farmers
    Ik ben van de Springfield coöperatie en we hebben nog plek voor 1 speler. Op dit moment staat onze coop op level 8
    Ben jij aktief, dagelijks online en zoek je een leuke coop om dit spel samen te spelen??
    Mail dan je leeftijd, level en je motivatie naar mij in game.
    Wie weet zie ik je dan bij ons in de chat.
    grtz Bysel
  • PutterboerPutterboer Posts: 2
    edited 11.02.2013
    Wij zoeken nog nieuwe leden die de leeftijd van 40 jaar hebben behaald en met ons gezellig willen chatten en dit spel willen spelen, dus meld je aan bij de VeertigPlussers.

    Groet, Putterboer
  • sparkie2sparkie2 Posts: 1
    edited 11.02.2013
    mag ik er bij
  • mannar4mannar4 Posts: 2
    edited 18.02.2013
    coöperatie

    mag ik er bij
  • daantjjee2daantjjee2 Posts: 3
    edited 20.02.2013
    Koetjeboe zoekt leden!
    We zoeken leden die actief zijn, niet te beroerd zijn om mee te werken aan gezamelijke opdrachten. en natuurlijk verwachten we op zijn tijd eens wat dollars in de kas te vinden.
    Iets voor jou? Solliciteer!
  • Mirja (NL1)Mirja (NL1) Posts: 141
    edited 22.02.2013
    Gezocht: medefarmers om een coöperatie mee te beginnen.

    Wie heeft interesse om deel te nemen aan een nog op te richten coöperatie en dus vanaf de start betrokken te zijn? Ik zoek 2-3 medefarmers, het liefst wat gevarieerd qua lvl. Ik speel zelf in level 24.

    Ben jij een langetermijn speler en redelijk actief? Laat dan een bericht achter via PB.
  • Wilmaw2Wilmaw2 Posts: 5
    edited 23.02.2013
    I am looking for new members for my coöp
    It is on the dutch server NL 1
    If you want to join the name is : Coöp server NL

    Ik ben op zoek naar leden voor mijn coöp
    Het is een nederlandse coöp
    De naam is: Coöp server NL
  • waggel72 (NL1)waggel72 (NL1) Posts: 2
    edited 23.02.2013
    stuur mij maar een uitnodiging

    gr waggel72
  • rijko (NL1)rijko (NL1) NL1 Posts: 2
    edited 23.02.2013
    bij wie kan ik lid worden ben elke dag aktief
    naam is rijko
  • rijko (NL1)rijko (NL1) NL1 Posts: 2
    edited 23.02.2013
    hallo ben erg aktief en zoek nog om bij iemand in team te kunnen je hebt aan mij goeie
    naam is rijko nodig me gerust uit
  • Ariana2 (NL1)Ariana2 (NL1) Posts: 1
    edited 24.02.2013
    Wie wil er lid worden van mijn coöperatie, zoek leden die het leuk vinden om regelmatig te spelen voor de gezelligheid?

    Gr. Ariana2
  • Mink892Mink892 Posts: 1
    edited 24.02.2013
    GEZOCHT: NIEUWE LEDEN

    Wij zijn op zoek naar nieuwe leden voor onze coop FC CHICKEN. Het is belangrijk dat je bijna dagelijks speelt, ongeacht je level. Graag solliciteren bij interesse!
  • Mirja (NL1)Mirja (NL1) Posts: 141
    edited 24.02.2013
    Mirja3 wrote: »
    Gezocht: medefarmers om een coöperatie mee te beginnen.

    Wie heeft interesse om deel te nemen aan een nog op te richten coöperatie en dus vanaf de start betrokken te zijn? Ik zoek 2-3 medefarmers, het liefst wat gevarieerd qua lvl. Ik speel zelf in level 24.

    Ben jij een langetermijn speler en redelijk actief? Laat dan een bericht achter via PB.


    De coöperatie is zojuist opgericht en heeft nog geen projecten of onderzoeken gestart. Graag zou ik nog 1 of 2 medefarmers verwelkomen. Wil jij graag vanaf het begin betrokken zijn en de coöperatie zien ontwikkelen? Neem dan van de gelegenheid gebruik en laat een bericht achter via PB.
  • wiekeW2wiekeW2 Posts: 3
    edited 24.02.2013
    Mirja3 wrote: »
    De coöperatie is zojuist opgericht en heeft nog geen projecten of onderzoeken gestart. Graag zou ik nog 1 of 2 medefarmers verwelkomen. Wil jij graag vanaf het begin betrokken zijn en de coöperatie zien ontwikkelen? Neem dan van de gelegenheid gebruik en laat een bericht achter via PB.

    Hoi Mirja,

    Ik heb je een pb gestuurd.
  • merinranimerinrani Posts: 1
    edited 26.02.2013
    hi Hallo iedereen onze coop RAKKATKKA kan over 14 uur zoeken naar 1 lid dus zoek je nog een coop en ben je actief in het spel zoals ook regelmatig op de chat en bereid om mee te helpen met onderzoeken en projecten silliciteer dan bij RAKKATAKKA.
  • -willow-2-willow-2 Posts: 1
    edited 26.02.2013
    Ben op zoek naar een leuke en gezellige cooperatie. Wie heeft er nog een plekje over?
  • Kameleon2Kameleon2 Posts: 2
    edited 27.02.2013
    hallo anne,
    kan ik er bij?
    ik heb level 31, maar heb nog geen ervaring met coop.
    wil het wel graag leren kennen.

    kameleon
  • anne30anne30 Posts: 7
    edited 27.02.2013
    merinrani wrote: »
    hi Hallo iedereen onze coop RAKKATKKA kan over 14 uur zoeken naar 1 lid dus zoek je nog een coop en ben je actief in het spel zoals ook regelmatig op de chat en bereid om mee te helpen met onderzoeken en projecten silliciteer dan bij RAKKATAKKA.

    welke server ben jij merinrani want ik tweede man bij RAKKATAKKA ken jou niet en je zet voor onze coop een tekst neer vandaar dat ik vraag welke server je zit zit je op nl dan vraag ik me af waarom je dit neerzet.kan je dat dan uitleggen.
  • LadyLin2504LadyLin2504 Posts: 2
    edited 01.03.2013
    Hai Anne,

    Ik ben nog op zoek naar een coörperatie, voeg je me toe?

    Groetjes,
    Lin
  • LadyLin2504LadyLin2504 Posts: 2
    edited 01.03.2013
    Ben op zoek naar een leuke cooperatie.
    Wie heeft er nog een plekje voor deze gezellige , hard werkende en hulpvaardige boer?

    Groetjes en tot gauw,
    Lin
  • UnknownessUnknowness Posts: 1
    edited 03.03.2013
    Hej,

    Jeg har lavet en coop, Scandinavian, for alle de skandinaver som kunne tænke sig at joine

    -Unknowness

Leave a Comment

BoldItalicStrikethroughOrdered listUnordered list
Emoji
Image
Align leftAlign centerAlign rightToggle HTML viewToggle full pageToggle lights
Drop image/file